¯\_(ツ)_/¯

¯\_(ツ)_/¯

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (57)

  • befana_di_campi 29.03.2021
    Samo życie :-) Podobuje się :-D

    Bdb.
  • Szpilka 29.03.2021
    Befana, a już myślałam, że burę dostanę, dzięki ?
  • Narrator 29.03.2021
    W sumie wiersz bardzo życiowy. Nikogo nie obraża. Tacy właśnie jesteśmy, takie życie może niekoniecznie nas uszczęśliwia, lecz prawem entropii wszelka materia (w tym również człowiek) dąży do stanu konserwowania energii, tzn. biernego leżenia na kanapie przed telewizorem. A jak komuś tęskno to zawsze jest pani Grabowska (patrz strofa nr. 3).

    Eh, ty Szpilka, czy w ogóle jest coś o czym nie potrafiłabyś napisać równie zabawnie? 5.
  • Szpilka 29.03.2021
    Narrator, o własnym dzieciństwie nie umiem śmiesznie, bo mi żółć dowcip psowa, ale śpiewam sobie piosenkę Marylki - ale to już było i nie wróci więcej, i od razu mi lepiej ?

    Dziękuję za bardzo sympatyczny komentarz ?
  • Bukietkwiatow 29.03.2021
    to nie blaga ani zgrywa - Tu chyba kreskę ci się zjadło. A poza tym dobrze, ale nie rozumiem riposty. I nie chcę w to wchodzić, bo to chyba kolejna "drama".
    Bez oceny, jako że nie umiem czytać wierszy.
  • Szpilka 29.03.2021
    Bukietkwiatów, kreska może być, ale nie musi. Riposta to odpowiedź na pisanie pewnego usera. To nie drama, to tylko spojrzenie krzywym okiem na nasze zachowanie. Dziękuję za komentarz ?
  • Bukietkwiatow 29.03.2021
    Nie znam takiego słowa jak blaga ale w sumie go nie podkreśla, więc może i ja nie mam racji. Jak tak, to przepraszam za czepialstwo głupie.
  • Szpilka 29.03.2021
    Bukietkwiatow

    Ależ nic się nie stalo, dziękuję za czujność, bo zdarza mi się popełnić pleonazm, ot, gdy się pisze, to pewnych niuansów się nie dostrzega, dopiero czytelnik ?
  • sisi55 29.03.2021
    jestem ciekaw dla kogo ta riposta.
  • Szpilka 29.03.2021
    Sisi, ten ktoś wie, że dla niego, pewnie się sam ujawni, a jeśli nie, to pozostanie w domyśle ?
  • Ellie Victoriano 29.03.2021
    Jedynie te przecinki bym wywaliła na końcu, bo takie nieestetyczne. Poza tym fajne, zabawne, szczególnie 3 zwrotka ?
  • Szpilka 29.03.2021
    Ellie, aha, wtedy trzeba by wszystkie wywalić, nie ma lekko. Dziękuję za fajne i zabawne ?
  • Akwadar 29.03.2021
    Jak dla mnie git ;)
  • Szpilka 29.03.2021
    Akwadar, to w dechę, dzięki ?
  • Pasja 29.03.2021
    Dlaczego tylko brzuchacze romansują z panią Rączkowską? Doskonała scenka dobrze spełnionego obowiązku w myśl zasady: Panu Bogu świeczka i diabłu ogórek :)

    Pozdrawiam
  • Szpilka 29.03.2021
    Pasja, hahahaha, diabłu ogórek, a niech ma, dzięki ?
  • Trzy Cztery 29.03.2021
    Diabłu ogórek, bo nie taki diabeł straszny, jak go malują. A z ogórkiem - hoho!
  • Szpilka 29.03.2021
    Trzy Cztery

    Ano, z ogórkiem na diabła ?
  • Pasja 30.03.2021
    Szpilka z korniszonym ?
  • Pasja 30.03.2021
    albo z Magdaleną ?
  • Szpilka 30.03.2021
    Pasja

    Hahahahah, malusi, z kiszonym ogórasem wielgasem ?
  • Piotrek P. 1988 29.03.2021
    Miejscami magiczne, chwilami frywolne, takie dziwnie nostalgiczne, antyczne ale jednocześnie ponadczasowe, no i oczywiście inspirujące, 5, pozdrawiam :-)
  • Szpilka 29.03.2021
    Piotrek, frywolne i owszem, dzięki ?
  • Dekaos Dondi 29.03.2021
    No pacz↔wesołe szpilki wetkłaś jak w marchew, nać.
    Na pewno brzuchomówca, w biednym brzuchatym, tak miesza:)
    Nieznośny doprawdy. To on winien przecież:))
    Co do tech... to jak zwykle!!!
    a ti ti ti
    niby katoliku
    w brzucha se popukaj
    Boga nie oszukasz
    osądzi cię pięknie
    psim swędem
    a diabełki
    ho ho ho
    zrobią z ciebie
    ańtop
  • Dekaos Dondi 29.03.2021
    Szpilko↔Dopiero teraz się skapłem:))↔Mój wierszyk dotyczy "bohatera" tekstu Twego:)
    Bo mogłaś pomyśleć co innego:))
  • Szpilka 30.03.2021
    Hahahhaah, samo sedno, Boga trzeba szukać całe życie, a nie tylko przyjemnościami się rozkoszować.

    Dzięki ?
  • Szpilka 30.03.2021
    Dekaos

    Spoko loko ?
  • Jordan Tomczyk 29.03.2021
    Dla mnie super. Forma fajna i do tego z humorem. 5 ode mnie ;)
  • Szpilka 29.03.2021
    Jordan, dziękuję za komentarz i piątaka ?
  • Same rymy są nawet dobre (chociaż proste); problem w tym, że jest to kolejny element naszej wojny na opowi; do którego jeszcze niepotrzebnie wrzucono religię. Pozdrawiam bez oceny
  • Szpilka 29.03.2021
    Marek, proste, doprawdy? To są rymy DOKŁADNE, a wiersz nie jest elementem żadnej wojny, ot, satyryczne spojrzenie na wierzących inaczej, nikomu nie uwłacza. Dziękuję za wizytę ?
  • Celina 29.03.2021
    Rymy proste, większość, ale w satyrze takie jak najmilej widziane, a nawet zalecane. Niezbyt wiarygodna sylwetka peela, powiedziałbym niewiarygodna w ogóle, tacy co to piwo chleją, to do Kościoła nie zaglądają, chyba żeby kraść torebki, ale to nie katolicy.
  • Jacom JacaM 29.03.2021
    zapytaj Głódzia, co prawda piwo dla niego za słabe i musisz pytać poza jego diecezją :-)
  • Celina 29.03.2021
    Jacom, ty z tych lewaków, co to łażą ostatnio po parafiach i fotografują liczbę wiernych, że taki zorientowany w gustach i upodobaniach kulinarnych arcybiskupa?
  • Jacom JacaM 29.03.2021
    Celina ...
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/biskup-slawoj-leszek-glodz-traktowany-jako-informator-wojskowy-w-prl/sgvpsrg
  • Celina 29.03.2021
    Jacom i co w związku z tym? Jakieś żarty. Skoro Kościół go nie wywalił, to znaczy, że to wymysły onetu.

    https://wgospodarce.pl/informacje/92887-senator-grzegorz-bierecki-otrzymal-pierscien-inki
  • Szpilka 29.03.2021
    Celina, znaFco rymów, zmilknij lepiej, satyra nie ma być wiarygodna, ma być śmieszna. W wierszu nie ma piwa, jest włoskie wino z antałka. Wiedziałam, że Ci się nie spodoba, bo Ty za grosz nie masz poczucia humoru, u Ciebie rzygi są cenne jak durna baba, złodziejka, stare czupiradlo, nieprawdaż?

    Dziękuję za wizytę ?
  • Celina 29.03.2021
    Gdzie ja napisałem, że mi się nie podoba? Ja sam nie napisałem lepiej ostatniego wiersza, może tylko nieco. Nadmieniłem jedynie, że charakterystyka postaci peela niezbyt dla mnie wiarygodna. To w ramach konstruktywnej krytyki i dyskusji.
  • Szpilka 29.03.2021
    A skoro Ci brzuchacz niewiarygodny, to tu masz księdza wiarygodnego, nawolony jak stodoła prowadził samochód, a widzisz, mój brzuchacz po pijaku nie jeździ ?

    "Niewielka grzywna i zakaz prowadzenia pojazdów. To kara dla księdza, zatrzymanego za prowadzenie samochodu po pijanemu. Paweł M. miał dwa promile alkoholu w organizmie."

    https://www.dziennikwschodni.pl/lublin/ksiadz-z-lublina-prowadzil-pijany-jest-wyrok,n,1000282820.html
  • Szpilka 29.03.2021
    *nawalony
  • Celina 29.03.2021
    Szpilka ale to nie jest tekst o klerze, tylko o laikacie, jak rozumiem?
  • Szpilka 29.03.2021
    Celina

    Nie, to jest tekst o brzuchaczu, który lubi się zabawić, ale do kościoła chodzi ?
  • Celina 29.03.2021
    Szpilka hm, po winie dostał tego brzucha?
  • Celina "Skoro Kościół go nie wywalił (...)" - Wprawdzie za inną rzeczy, ale Kościół do dzisiaj wywalił. https://deon.pl/kosciol/kuria-gdanska-przyjmujemy-do-wiadomosci-komunikat-nuncjatury-ws-abpa-glodzia,1235558
  • Szpilka 29.03.2021
    Celina

    Może być, ale najczęściej dostaje się od schaboszczaków z kapustą albo golonek lub smalcu ze skwarkami ?
  • Jacom JacaM 29.03.2021
    :-)
  • Szpilka 29.03.2021
    ?
  • Liv12365 29.03.2021
    Zabawny i co najważniejsze - w sedno! :3 Pozdrawiam!
  • Szpilka 30.03.2021
    Liv, dziękuję za zabawny i w sedno ?
  • Szczere i prawdziwe :)
  • Szpilka 30.03.2021
    Kimkolwiekjestem, pięknie dziękuję ?
  • Paweł Banan 05.04.2021
    Piękny wiersz. 5

    Pozdro:)
  • Szpilka 06.04.2021
    Paweł, tak powiadasz? A myślałam, że śmieszny, dziękuję ?
  • Paweł Banan 06.04.2021
    Dzień dobry pani Szpilko:) Miłego dnia:)
  • Szpilka 06.04.2021
    Dobry, dobry, Pawełku, a co Ty taki miły? Chcesz, żebym w stupor wpadła? ?
  • Paweł Banan 06.04.2021
    Szpilka Ponoć miłość czyni świat lepszym:0 Tak mówią, to sprawdzam:)
  • Szpilka 06.04.2021
    Paweł

    Bardzo mi się podobuje to sprawdzanie ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania