Na mynystra łod łoświaty i nałuki

(Minister z PiS Przemysław Czarnek : „Podłość profesorów (…) jest przeogromna.(…) To jest rzecz, z którą będzie trzeba skończyć w następnej kadencji, bezwzględnie. To są chamskie postawy tak zwanych profesorów. To już nie są profesorowie”)

 

Tak rządzi polską oświatą,

że już przebrała się miarka.

Szczęście, że Skłodowska Maria

uczyła się nie za Czarnka.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (33)

  • Poncki rok temu
    Ja myślę, że na te słowa wszyscy podli profesorowie powinni się spakować i z całym dorobkiem wyjechać. Byłby to kolejny kamień milowy w stronę średniowiecza, na którym prawdziwym Polakom zależy😃
  • Zdzisław B. rok temu
    To byłoby złe, Polska by całkiem stocvzyła się w mroki średniowiecza, jako parias Europy.
    Wole to, co wczoraj usłyszałem z ust jednego z profesorów: "Po ty, co powiedział Czarnek, ja i znakomita większość profesorów wyjdzie, kiedy będzie chciał zabierać głos". Już sobie wyobrażam jego powrót do "pracy w KUL", kiedy wyląduje na śmietniku historii wraz z jemu podobnymi.
  • Poncki rok temu
    Zdzisław B.
    Masz rację. Quo vadis Polsko?
  • Zdzisław B. rok temu
    Poncki
    Dowiemy się jesienią.
    Jeżeli nawet nie jesienią (chociaż wierzę, że jesienią), to później dojdziemy znowu do normalności i rozwoju. Niestety, z dużym opóźnieniem.
  • Poncki rok temu
    Zdzisław B.
    Dziś rano poszedłem na targ, na który uczęszczam raczej w soboty niż w środę, za "świerzymi", "tańszymi" ważywami.
    Między dwoma znajomymi mi panami, którzy kilka lat temu przekonywali mnie, bym oddał głos na obecnie rządzący obóz, trwała rozmowa jak to policja, kutasy dają drakońskie mandaty.
    Włączyłem się jak zwykle do rozmowy z pytaniem czy w związku z tymi mandatami zmienili orientację partyjną. Popatrzyli na mnie zdziwieni. Zapytałem więc czy zdają sobie sprawę, że to wybrani przez nich politycy wprowadzili te kary? Stwierdzili, że musiała być taka podjęta decyzja bo budżet, ciężkie czasy, kowit, bla bla bla. Na pytanie: skoro tak musiało być to czemu policjanci kutasy? Już nie potrafili odpowiedzieć.

    Ziarnko cukru w czrze dziekciu, bo niby triumf, ale nikły, a wnioski koniec końców wyciągnięte żadne...
  • Zdzisław B. rok temu
    Poncki Do zabetonowanych nie dotrą żadne argumenty. Jest jednak duża grupa wątpiących, którzy poprzednio głosowali na PiS oraz... ta część, która dotąd nie chodziła na wybory.
    Tak że - jest o co się starać.
  • Poncki rok temu
    Zdzisław B.
    Dla niezdecydowanych będzie kiełbasa+
    Dla wątpiących brak rozgrzeszenia.
    😉
  • Noico1 rok temu
    Te profesory to sprowadziły polskie uczelne do ostatniej setki w rankingu światowych uniwersytetów. Bez nich mogłoby być tylko lepiej. Czasem dają głos na twetterze, albo innnym portaliku, to pokazują klasę i kulturę typu Seweryna.
  • Zdzisław B. rok temu
    Dobrze się czujesz? Może herbatki z melisy?
    Jeśli się na czymś nie znasz,to "milczenie jest złotem" (ja taką stosuję zasadę). Inaczej się ośmieszasz. Ale jak tak lubisz...
    PS. Przypomnieć wszystkie wulgaryzmy i słowa pełne nienawiści do "totalnej opozycji", płynące od lat z ust rządzących pisowców? To i mają w rewanżu odpowiedź od Seweryna taką (chociaż osobiście jej nie stosuję), jaką tylko rozumieją, gdyż kulturalne słowa do nich nie docierają.
    PS 2. A teraz wróć do śłów Czarnka we wstępniaku i przemyśl sobie...
  • Noico1 rok temu
    Zdzisław B. gdzie pisowskim wypowiedziom do peowskiego chamstwa. Ty się dobrze czujesz. Pisowskie może są ostre, ale nigdy chamskie.
  • SwanSong rok temu
    Noico1 Pisowskie są tylko chamskie.
  • Noico1, pomijam autora textu, bowiem uważam go za kompletnego syna Noego, ale jeśli chodzi o ministra Czarnka, to broniłem Go, gdy powiedział, że "LGBT to nie ludzie tylko ideologja", bo z tego wcale nie wynika, że nie uważa ich za ludzi... Miałem rozszerzoną logikę na studjach, a mój kolega po matematyce uważa tak samo. Jednak potem przywalił Czarnek, że "ci ludzie nie są równi ludziom normalnym"... A teraz, że "to nie są profesorowie"... Pewnie, że są do niczego, ale jak nie są, jak są? Dlaczego minister Czarnek potwierdza swoimi wypowiedziami swoją tak zwaną twarz pastewną? Nie bardzo śledzę, z pewnością platforma też sobie pozwala... Pozdrawiam...
  • Noico1 rok temu
    Weleborze, jemu się rozchodziło ło to, że z nich takie profesury, jak z koziej zupy trąba. Formalnie są, ale jakoby ich nie było. To taki skrót myślowy😀
  • Noico1, a, teraz rozumiem... Dzięki za wyjaśnienie 😃
  • Zdzisław B. rok temu
    SwanSong
    ...ale na tę prawdę Noico1 jest trwale uodporniony, zabetonowany.
  • Zdzisław B. rok temu
    Pobóg Welebor
    Jak widzę, zrobiłeś maleńki błąd w swoim komentarzu, więc poprawiam: "bowiem uważam się za kompletnego syna Noego". Teraz jest dobrze. Nie dziękuj, zrobiłem to z samarytańskiego serca.
  • Zdzisław B. Tak, za Jafeta. Bałem się patrzeć Twoja odpowiedź, ale widzę, że jest dowcipna.
    Pozdrawiam 🙂
  • Czarnek to socjopata.
  • Zdzisław B. rok temu
    paluszki z paczuszki
    On ma dużo z socjopaty.
    Myślałem, że poprzedncizka Zalewska osiuągnęła dno, a przyszedł Czarnek i zaczął pukać spod dna. Tragedia dla młodych Polaków, tylko jeszcze nauczyciele ratują. Mam nadzieję, że jesienią spłyną jak wszelkie inne zwiędłe liście wsteczności.
  • Noico1 rok temu
    Zdzisław B. z komuny wyszedłeś, ale komuna z Cb nigdy nie wylazła:)))
  • Zdzisław B. rok temu
    Noico1 Widzę, że i ty masz ogromne braki w wykształceniu. Poczytaj wpierw, poducz się, jaką treść zawiera w sobie słowo "komuna", począwszy od lat hen, hen wstecz.
  • kamińe rok temu
    Gdyby nie PiS to już byś miał Ruskich w Warszawie a twój Donaldino by siedział w Berlinie
  • Zdzisław B. rok temu
    Chcesz ze mną podyskutować, czy tylko uznajesz propagandę, kompletnie nie orientując się w sprawie? Więc wpierw się doucz - przeczytaj akty prawne dot. członkostwa w UE oraz NATO. Tam nie ma mowy, jaki rząd rządzi w jakim państwie. Zasady wspólnej pomocy w razie napaści są jednoznaczne - podstawa to pkt. 5 Traktatu Waszyngtońskiego.
    I tyle. Bez odbioru. Nie marnuję czasu na "dyskut" z kimś o takim poziomie "wiedzy".
  • Łukaszenkow rok temu
    Zdzichu, ty to jednak jesteś gość. Pozdrawiam
  • SwanSong rok temu
    Tak ci mówi ksiądz na plebanii?
  • kamińe rok temu
    Zdzisław B.

    sio towarzyszu
  • Zdzisław B. rok temu
    Łukaszenkow Również pozdrówka.
  • Zdzisław B. rok temu
    SwanSong Pewnie podpiera się on
    "kazaniami" Rydzyka ;)
  • Łukaszenkow rok temu
    SwanSong Spokojnie oszołomie, jestem po dobrej stronie barykady...
  • Zdzisław B. rok temu
    Łukaszenkow
    SwangSong odpowiadał do "kamine", nie do Ciebie ;)
  • Łukaszenkow rok temu
    Zdzisław B. Nie zauważyłem, że pod komentarzem tego kretyna się wpisałem, zwracam honor i przepraszam ;)
  • kamińe rok temu
    koham ksiendza mego
  • Łukaszenkow rok temu
    https://www.youtube.com/watch?v=A1w4olzlkyE

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania