Na podwórku. Zarosłam i nie tylko.

Mìło popatrzeć na podwórko. Młody poukładał wreszcie obladry. Kuwa miesiąc mu to zajęło!

- Leń! - usłyszałam od koleżanki bauerki. - Na takiego go wychowałaś! A wczoraj gdzie on po 21.00 był na rowerze? Widzieli go moje chłopaki, prawie do Nart dojechał!

Zaczęłam się jąkać..., jak to zwykle ja, niemota, ale zaraz na wkurwie jej odpisałam.

- Od mojego syna się odczep, bo ja do Twoich się nie przypierdalam.

 

Miło popatrzeć na podwórko. Gdzieś świerszcze śpiewają. Sosny i świerki pieknie zielone, tylko ten biedny kasztanowiec jak zwykle zaatakowany przez szrotówka jakiegoś tam... Marek dobrze zna tego szrotówka jakiegoś tam.

Już od kilku lat z nim problem znaczy ze szrotówkiem. Świerki niestety w objęciach bluszczu, który objął oprócz siatki właśnie świerki. Tylko patrzeć jak to cholerstwo dosięgnie linii napięcia. Kasia powiedziała z uśmiechem, że "pięknie zarosłam". Uff nikt wreszcie nie widzi mojego podwórka. Poza bauerką i jej szpiclami oczywiścue bo ich obora jest naprzeciwko mojego domu niestety.

Słucham teraz Modern Talking. Tak. Wiem angielskie disco jak nasze disco polo. Chwilowo muszę się otumanić. Bacha odstawiłam, bo On kocha Bacha, a ja Go kochać nie mogę. Co za czujnik. Jak zwykle zakochana i to w kim? Kuźwa już gorzej być nie może! Zakochałam się w żonatym, nieśmiałym starszym bogatym Panu który kocha poezję Bacha właśnie i... och! NIEEEEEE! Ma piątą żonę... niestety młodszą ode mnie, a od niego młodszą trzydzieści lat! Kuźwa nie mam szans.

No nic. Nic to. Trochę jestem pogrążona. Ale... może jeszcze kiedyś w wolnym się zakocham. No ja to zawsze w coś się wpakuję...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (35)

  • Poeman dwa lata temu
    https://www.youtube.com/watch?v=tPf4EgnwMXs
  • Agnes07 dwa lata temu
    Poemanie dzięki za koment :) ale nie masz szans moje serduszko i cała ja wzdychamy do innego...
  • Poeman dwa lata temu
    Próbuje dociec do którego właśnie, bo piszez o nim tak płomiennie że aż się zaciekawiłem
  • Poeman dwa lata temu
    To są chyba jakieś urojenia narcystyczne ;)
  • Agnes07 dwa lata temu
    Tak? :) Jesteś psychiatrą?
  • Poeman dwa lata temu
    A po co miałbym być psychiatrą?
  • Poeman dwa lata temu
    Czuję jakbym ocierał się o tę ulotność zawartą w tekście
  • Agnes07 dwa lata temu
    :)
  • Poeman dwa lata temu
    I wcale nie mam ochoty przy tym z tobą kopulować :)
  • Agnes07 dwa lata temu
    Nieźle:) nieźle ściemniasz :) haha :) wiesz... rozbawiłeś mnie. Jeśli jesteś z portalu który znamy to już Cie lubię :)
  • Poeman dwa lata temu
    A ty wyczuwasz w moim zachowaniu chęć kopulacji?
  • Agnes07 dwa lata temu
    Nie nie wiem. Nie znasz mnie nie widziałeś. Poza tym nie wiem jak z Twym libido. Ja czasem się bad sobą zastanawiam. Poważnie. Nic z tego życia nie mam nawet nie na kto porządnie wydupczyć a to tez jest ważne.
  • Agnes07 dwa lata temu
    Ma* nie na
  • Poeman dwa lata temu
    Kiedyś ciebie nie doceniałem, albo tak się tobie zmienił styl
  • Agnes07 dwa lata temu
    Poeman trochę się zmieniłam :)
  • Poeman dwa lata temu
    Agnes07 Jest dużo lepiej!
  • Agnes07 dwa lata temu
    Poeman :) haha :) Ja zaraz zwróciłam na Ciebie uwagę na tamtym portalu i zawsze Cię doceniałam :) haha :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Pięć razy żonaty... no nieźle... ale po co Ci stary dziad, to nie czaję?
  • Agnes07 dwa lata temu
    Martynko :) "stary dziad" no bez przesady. Chyba jeszcze jary skoro taka młoda na niego poleciała :) Jest bardzo inteligentny ma bardzo dobry gust. Kocha jak ja Bacha i dobrą muzykę. Wiele nas łączy. A jak ktoś ma dobry gust muzyczny to moje serce wymieka i w ogóle ocipialam na jego punkcie. To już przerażająca namiętność z mej strony. I tragiczna trudna miłość.
  • MartynaM dwa lata temu
    Weź mnie nie rozsmieszaj... skoro ma kasę, to poleciała, ale wątpię że poza tym coś z tego ma...?
  • Agnes07 dwa lata temu
    Kobiety są specyficzne którzy z nas nie chce poczucia bezpieczeństwa? Kazda tez chce silnych genow i podpory dla potomstwa. To normalne Martynko niestety kasa tez ważna
  • MartynaM dwa lata temu
    No tak, ale problematyczna, jak widać, dla tych którzy ją mają, bo lecą na to ludzie, aż rozum tracą... smutne to w sumie.
    Ale powodzenia życzę!
  • Poeman dwa lata temu
    MartynaM Zawsze będę wielbicielem twojej surowej logiki
  • Agnes07 dwa lata temu
    MartynaM niestety nie mam szans :(
  • Poeman dwa lata temu
    Musiała byś przejść na drugą stronę?
    Też jestem wielkim wielbicielem jego twórczości
  • MartynaM dwa lata temu
    Agnes07, dlaczego? Skoro miał pięć żon, to i szóstą może mieć, widać że szybko się nudzi... a może tylko szybko przekonuje się, że każda na kasę leci... nieszczesliwy w kazdym razie czlowiek...
  • Agnes07 dwa lata temu
    Poeman jego twórczość? Taka sobie.... wolę twórczośc lejba witoszyna. Kocham wiersze lejba. :)
  • Agnes07 dwa lata temu
    MartynaM Martynko niestety jest trochę jak ja ułomny z tendencją w dół czyli depresyjne myśli. Mi na nie pomaga właśnie muzyka. Ją zawsze pierwszą będę kochać. Zadna poezja muzyka właśnie :)
  • Poeman dwa lata temu
    Agnes07 Jakby mnie ktoś Bachem katował to też wpadłbym w depresję
  • Agnes07 dwa lata temu
    Poeman kontrapunktus XIV w wykonaniu Glenna Goulda jest cudowny i wariacje goldbergowskie też :) polecam Ci książkę o Glennie S. Rigera pt. Sztuka Fugi
  • Poeman dwa lata temu
    Agnes07 https://www.youtube.com/watch?v=O_WLw_0DFQQ&list=RDMMWGU_4-5RaxU&index=2
  • Agnes07 dwa lata temu
    Która *
  • zsrrknight dwa lata temu
    Dobre, choć nieco chaotyczne. Ale jako strumień myślowy się sprawdza taki zapis.
  • Agnes07 dwa lata temu
    Dzięki :) takie sobie raczej
  • o nim pseud dwa lata temu
    5*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania