...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • madmike 03.10.2020
    Jak dla mnie za trudne, ale dałem 5/5 :)
  • Bożena Joanna 04.10.2020
    Głównym punktem mitologii egipskiej jest walka słońca o przetrwanie, ten pojedynek z nocą trwa od wieków, zawsze zwycięża słońce. W tym wypadku słońcem jest miłość, a mrokiem zapomnienie.
    Dziękuję, że zajrzałeś i łączę pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi 03.10.2020
    Bożeno Joanno→Pierwsze skojarzenie, to jakby płynięcie w tandemie, gdzie Słońce i Księżyc spowite siecią miłości i zapomnienia.
    przez którą trza dopłynąć do brzegu, lecz latarnia morska nie zawsze jakby świeci.
    No ale w końcu i tak dopłyniemy do nowego brzegu, a dla każdego inny będzie:)↔Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 04.10.2020
    Podoba mi się ta interpretacja, każdy miewa inne oczekiwania, ale są pewne punkty wspólne.

    Dzięki za wizytę i pozdrowienia!
  • Pasja 03.10.2020
    Czy można zapomnieć miłość?
    Najpiękniejsze jest zderzenie się złotej kuli z taflą jeziora. Jak nożem przecięty bochen chleba. Dorośli, ale zawsze jak dzieci tęsknimy za bajkami i mitami. Nasza wędrówka nigdy nie kończy się z ostatnim krokiem. Jest tylko zatrzymaniem na chwilę, by znowu pójść dalej.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 04.10.2020
    Zanurzamy się w baśniach i mitologii aby odnaleźć siebie samych, walczymy jak słońce z nocą i zapomnieniem.
    Dziękuję za wizytę i komentarz.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • kigja 03.10.2020
    Miłość kontra zapomnienie...
    Trudny temat i niejednoznaczny, wielowątkowy wiersz.
    ?
  • Bożena Joanna 04.10.2020
    Wędrówce po zawirowaniach tego świata towarzyszy miłość, jak dzień i noc wznosi się na wyżyny lub gaśnie w odwiecznej walce słońca o przetrwanie, co jest esencją mitologii egipskiej.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • MarBe 11.10.2020
    Zawsze gdy mrok nas otula tęsknimy za słońcem, a gdy ono nastanie i mocno grzeje, pragniemy chłodu. Później dochodzi jeszcze deszcz, śnieg i duchota.
    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 12.10.2020
    Jesteśmy przypisani do życia w rytmie wschodu i zachodu, cokolwiek by to nie oznaczało. Tęsknimy za niezrealizowanymi pragnieniami, taka filozofia.

    Pozdrowienia!
  • Piotrek P. 1988 21.10.2020
    Tajemnicze i przenoszące do innego świata, jakby wyobrażonego w obrazie lub figurce, będącej eksponatem w takim muzeum lub galerii sztuki, w której co najmniej jeden kąt lub ściana jest poświęcona motywowi starożytnego Egiptu. 5, pozdrawiam :-)
  • Bożena Joanna 21.10.2020
    Kiedyś interesowałam się mitologią, zwłaszcza grecką, rzymską i egipską, stąd ta wycieczka we wspomnieniach uczuciowych w krainę starożytności.

    Dziękuję za lekturę i serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania