,

 

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Nuncjusz 07.01.2018
    Świetne
  • refluks 08.01.2018
    Nuncjusz Poważnie?
  • Nuncjusz 08.01.2018
    refluks no serio
    przede wszystkim, zaskoczyłeś mnie podejściem do tematu "autobiografii" , cudzysłów dlatego, bo nie wiem kogo dotyczy, trochę przypomina mi film "I kto to mówi" czy jakoś tak
    Moim zdaniem, powinieneś to pociągnąć dalej, o ile masz na tyle ikry :)
  • Szudracz 07.01.2018
    Własne narodziny dość osobliwie przedstawione, za długo w moim widzi mi się byłeś na sali porodowej. Ja mam trochę skrzywione podejście do wspomnień. Poza tym przydałoby się oddzielić te fragmenty od siebie, technicznie jestem kulawa, ale tak bym zrobiła.
  • Canulas 07.01.2018
    "w środku wcale nie ma i wtedy ja, nagle, wydobędę się i swoim pojawieniem się wprawię go w osłupienie" - tu bym nad jakąś zmianą pomyślał.

    Ok. Po seansie.

    Początek mi się z filmem "Nic śmiesznego" skojarzył i faktycznie, średnio śmiesznie wyszło.

    Bardzo lubię Twoje pisanie, ale ten tekst mi nie podszedł. Zawsze coś wzbudzasz. Jakąś reflekcje czy prowadzisz do przemyśleń.
    Masz swój charakterystyczny styl. Zdania czasem celowo przeinaczone.
    To tutaj podoba mi się mniej, od Twych ostatnich tekstów. To silna czwórka, ale... Jakby zbyt mało Refluksa w Refluksie.
    Nie wiem. Dobre - Nie wybitne.
    Pozdro.
  • refluks 07.01.2018
    Canulas Chciałem wyjśc poza refluksjonizm i wystawiłem to coś powyżej pod ocenę.
    I dostałem to, co chciałem.
    Kijowe.
    A napisałem to pod wpływem "Coś się stało" Hellera.
    No nie nadaję się do tego.
  • Canulas 07.01.2018
    refluks, co mam do pisać. Mój odbiór, tylko jednym z wielu.
  • fanthomas 07.01.2018
    Mi się podobało, ale tak na 4+.
  • Agnieszka Gu 08.01.2018
    Dziwne... Takie jakby bez emocji. Ale ponieważ czytywałam tu już "dziwniejsze rzeczy" - ogólnie nie jest źle.
    Plus za nieszablonowe podejście tzn. jak już zaczynać od początku to faktycznie od początku, zatem od... sali porodowej ;)
  • Bożena Joanna 08.01.2018
    Chciałabym aby ciąg dalszy nastąpił, na serio. Lubię twoje nastrojowe nieco niesamowite teksty. Pozdrowienia!
  • refluks 24.01.2018
    Tributrollo Idź se zwal pod kontenerem.
  • Lancelot 24.01.2018
    refluks dobrze, dojedź go. krótko z takimi xd
  • refluks 24.01.2018
    Lancelot No ba.
    refluks tekstem każdego dojedzie.
  • MarBe 04.02.2018
    Interesujące podejście do "własnego" bytu i przedstawienie pierwszych oznak starzenia się. Niestety tak to w życiu bywa, że czym bardziej oddalamy się od daty urodzin tym chętniej powracamy do dzieciństwa i młodości. Kiedy już przypominają się poszczególne dni, smaki, zapachy własnie wtedy dopada starość.
    Życzę więcej luzu, a mniej stresu, który pojawia się przy każdej wizycie Trola 5:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania