...

...

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Szpilka 25.11.2021
    Ale ładny, choć smutny, jednak wiosna i tak przyjdzie. Piątak ?

    Pierwsza i ostatnia strofoida najbardziej mi się podobuje, ciekawa gra słów.
  • Czyli wstęp i zakończenie? Wybierasz rodzynki z keksu, też jestem łasuchem;)
    Smutny jak życie.
    Dzięki:)
  • Dekaos Dondi 25.11.2021
    Piszęwięcjestem↔Też jestem na Tak!↔Nie tylko treść, ale forma i delikatne rymy. Jak takie łączniki, co za chwilę mogą zostać zerwane. Ale nie muszą przecież. "Za oknem znowu wiosna"→i tu znowu dwuznaczność.
    Zależy jak przeczytać↔ "wyrzuca z gniazd zużyte słonie na szczęście trafią do składu porcelany↔Z przecinkiem po: " słonie" czy po→"szczęście"↔Takie skojarzenia me:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Dekaos Dondi, choćbym chciał, nie mogę nic zarzucić Twoim rozważaniom nad wierszem. Już gdzieś pisałem, że lubię dwuznaczny zapis. Może trzeba poświęcić więcej czasu tekstowi, ale i więcej można wyczytać. Zmusza do analizowania, który wariant jest prawdziwszy;)
    Jak zwykle trafne spostrzeżenia.
    Dzięki:)
  • MartynaM 25.11.2021
    Bardzo smutny wiersz, peel niesamowicie samotny... bardzo dobry wiersz. Takie lubię. 5
  • Dzięki:)
    I co, o takie współczesne rymowanie Ci chodziło, czy coś mocniejszego?
  • madmike 25.11.2021
    piszęwięcjestem Nie znam się na współczesnej poezji. To, co mam w głowie, to liceum (21 lat temu matura) no i później czytałem wszystko Ch. Bukowskiego (proza, poezja). Dałem 5.
  • MartynaM 25.11.2021
    piszęwięcjestem, coś mocniejszego jeszcze? Nie powiem - nie. Lubię odważne teksty.

    Tak, taka poezja do mnie przemawia. Nie zatrzymują mnie porównania do klasyków.

    Dziękuję!
  • madmike, nie wiem, która jest współczesna, która nie. Współczesną poezję przywołałem na potrzeby rozmowy z Martyną, chciała poznać coś innego w moim wykonaniu i stąd to nazewnictwo. Wolę podział, że albo czuję wiersz albo nie, jest dobrze napisany albo nie.
    Dzięki:)
  • MartynaM miło, że przemawia. Napisałem sporo wierszy w różnych stylach, może też dlatego, żeby każdy coś wybrał dla siebie.
    Ty porównałaś mnie do klasyków, ja tam nie wiem, piszę, jak czuję. Jeśli to źle, tylko mi ubolewać;)
  • Nuria 25.11.2021
    "grób nie zapyta co tam mała"............dokładnie!
    W takim zapisie Ciebie nie znałam...pysznie toczysz słowem.
    5 !
  • Nuria, czasem kombinuję jak qń pod górę;)
    A prawdę mówiąc, takie pisanie mi najbliższe.
    Dziękuję:)
  • Nuria 25.11.2021
    piszęwięcjestem
    Wiesz, jestem przekonana / w swoim odbiorze/, że takie właśnie pisanie jak powyżej, mimo trudnego tematu nabiera lekkości, a nie zalega ciężką strofą, niczym cegła.
    Pięknie......................ale jak mi się coś "zniepodoba" to też napiszę :)))
  • Nuria, ależ oczywiście, z moich cegieł można zbudować dom, tak że nie krępuj się;)
  • Piecuszek 26.11.2021
    Dla niektórych zużyte, a inni spojrzą na nie inaczej; wypatrzą je w składzie porcelany, kupią... na szczęście. ?
  • Piecuszek, niezły scenariusz - puchar przechodni szczęścia;)
    Dzięki:)
  • Oho! Poczułem oddech Mikołaja Patrioty, jak zwykle przyniósł mi w prezencie jedynkę. Niech mu bozia brak rozumu zdrowiem wynagrodzi;)
  • Piecuszek 26.11.2021
    Przyszłam jeszcze raz przeczytać i nie wiem, jak to się stało, ale kliknęłam w ocenę, trafiłam paluchem w trójkę. ?
    To moja pierwsza ocena i mam nadzieję, że ostatnia. ?
    Takie faux pas mi się zdarzyło, ale przemawia za mną, że przyznaję się bez bicia. ?
  • Poezja przeliczana na stopnie albo na kilogramy;)
    3 to całkiem dobra ocena. Pamiętam swojego profesora, który miał skalę ocen: 2, 2+,=3, -3, 3, 3+.
    Gdy tu trafiłem, poczułem się, jak za dawnych, dobrych czasów. Ujęło mi parę latek;)
    Ale że Ci ręka przy mnie zadrżała, no, no, nie wiedziałem, że mam takie oddziaływanie;)
    Dzięki:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania