Na specjalne życzenie – Przystań (cz. 3/3)

Trzeba było niezwłocznie dziadka umyć. Wstydziłem się wyjść z nim do łazienki...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Pasja 04.06.2018
    Dzień dobry
    Tchórze nie myją starcom szczęk po jedzeniu ani nie obcinają paznokci, ani nie wycierają ich z gówna. Tchórze wtedy uciekają. Twój ojciec to tchórz, twoja matka, brat; oni tak. Ty nie... Bardzo to jest wielkie
    Drugi dzisiaj tekst, który wycisnął łzy. Nic więcej nie napiszę.
    Wszystkiego dobrego
  • Adam T 04.06.2018
    Dla mnie Twoje słowa też są wielkie. I ważne.
    Dziękuję.
    Pozdrawiam ;)
  • Canulas 04.06.2018
    Adam T - no i koniec genialnego tekstu. Niezwykle żywy, niezwykle mięsny. Dom Zły pełną gębą
  • Adam T 04.06.2018
    Can, ten nie ma nic wspólnego z "Domem złym", mało tego, takie porównanie jest dla tego tekstu mocno krzywdzące i szkodliwie szufladkujace. Temat bitwy brzmiał "Dom strachu". Najwyraźniej rzuciłeś okiem wyrywkowo.
  • Canulas 04.06.2018
    Adam T - najwyraźniej nie. Wiem, że jest inny. Ot, takie miałem skojarzenie i na pewno (tak kojarząc) nie miałem zamiaru nic temu tekstowi ujmować.

    Wiem, że tu dramat jest inny... Ot, najbliżej mi do owego porównania było.
  • Adam T 04.06.2018
    Can, jak chcesz narysować kólko, to rysujesz linię, bo najbliżej pod ręką masz linijkę?
  • Canulas 04.06.2018
    Adam T - dostrzegam zamysł zawarty w wypowiedzi
  • Adam T 04.06.2018
    Can, brawo.
  • Justyska 04.06.2018
    Wstrząsająca końcówka. Eh... No ja za bardzo wszystko emocjonalnie biorę. Rozmowa z martwym dziadkiem to niesamowite podsumowanie i ta definicja odwagi. Gratuluję Ci świetnego tekstu.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Adam T 04.06.2018
    Dziękuję, powspominać - dobra rzecz. Ale spokojnie, nie zamierzam przywracać wszystkich swoich staroci ;))
    Pozdrawiam ;)
  • Tak mi się kojarzy, pomijając wstrząsające zakończenie, że tak właśnie zwyczajni ludzie przeradzają się w psychopatów, żyjących w im tylko znanym świecie, i postępujących dokładnie tak jak w takim świecie należy postępować... Nie wiem czy rozumiesz o czym piszę, ale tak trochę pokręcone myślenie mi sie włączyło.
    Naprawdę świetne opowiadanie!
  • Adam T 17.06.2018
    Czytałem kiedyś o psychopatii, zachowaniach paychopatycznych, ludzie utożsamiają psychopatów z mordercami-sadystami w filmów, ale to tylko mały wycinek prawdy. Psychopatą może być, na dobrą sprawę, prawie kaźdy.
    Dzięki, że przeczytałeś całość. Jestem zobowiązany.
    Pozdrawiaki ;)
  • jesień2018 22.01.2019
    Ktoś zalinkował ten tekst i przeczytałam wszystkie części. Jestem pod ogromnym wrażeniem, naprawdę mnie poruszyłeś. Te postaci są tak prawdziwie odmalowane. I ten klimat, ciężki w odbiorze, ale nie ciężki w czytaniu. Tematów jest kilka, ale mnie uderzyła przede wszystkim samotność tego chłopca, przeraźliwa i przerażająca. Opisałeś to zresztą tak sugestywnie, że zdanie "Nie mogłem uwierzyć, że zostawia mnie samego z tym wszystkim; trzynastolatka, którego wszyscy mają za ciotę" nie wydaje mi się potrzebne - ja to wszystko widzę. Naprawdę - wyrazy szacunku. I mam nadzieję, że wrócisz wkrótce.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania