()

()

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Przyszły, to tu, to tam - czarne kropki - kupy zostawią ichnie. Biedronka na zaśnięcie liczy kropki innych biedronek, tak zasypia, gubi się po drodze w liczeniu bo biedronka lotna w liczbach do kilku, bardziej lotna od kwiata do kwiata. Puch w strumieniach - bawełna azbestowa obtoczona śniegiem, potem zjemy rybę z azbestu, azbestowianka popłynie z kranów. Komat - przyczajony zbój, obudzi się i od razu krwawo, niektórym tej krwi duuuużo ubędzie, bo się komar mnożyć zechce - jeszcze pośpi przed łowami. Szarańcza pochwycona w siaty, smażona - mniamuśna ponoć i bardzo pożywna, przednówek nie straszny, jak znaleźć miejsce skąd wyłazi.
    Kwiat ususzony na kadzidło, na mogiły, susz na skręty, na skręty, na skręty - odpowiedni kwiat lub do fify.
    Wiosna na stole - bimber jarzębinowy. Wino dziko-różane. Najbardziej Sangria.
  • 00.00 27.02.2021
    Yanko, szeroko poszedłeś, podoba mi się, że aż tyle wyzwoliło skojarzeń. ? Najlepsze o jedzeniu szarańczy i ziołach. ?
    Dzięki. :)
  • Dekaos Dondi 27.02.2021
    Zerko↔Wyobraziłem sobie czarne, nieznośne budziki, ze skrzydełkami i i dzwonkami na wskazówkach, nakręcone zdobywaniem okna, aż w końcu dłubią w szybie dziurę i budzą tyci wampiry, z trąbką ssaczną,
    a te odrywają ciućkaniem, pompony od czapek, które szybują, wcinając popkorn z usmażonych szarańczy,
    a wszystko w kwiatach ląduje na stół ze słowami: smacznej wiosny życzymy.
    Proszę zerknąć, jak cudownie. A będzie jeszcze lepiej :))↔Pozdrawiam:)↔5
  • 00.00 27.02.2021
    Dekaos Otworzyłam okno i budzik poleciał. A pompony to trzmiele. Mają takie odwłoki kudłate. ?
    Czekam na kwiaty, które sądziłam jesienią. :)
    Masz szurnięte pomysły. Możesz straszyć dzieci, właśnie tak by pasowało. ?
    Prozy i wierszy jest mało dla tej grupy wiekowej. Kiedyś mnie ktoś do tego namawiał. Ale Ty masz więcej w tej kwestii pomysłów. Przemyśl ten kierunek.
    Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 27.02.2021
    Zerko↔We mnie za dużo kierunków. W tym cały problem.
    A ''szurnięte pomysły"→to dla mnie komplement:))
  • Vincent Vega 27.02.2021
    Mimo, że jeszcze trochę do wiosny, to już ją poczułem. 5 i pozdrawiam :)
  • 00.00 01.03.2021
    Vincent Wiosna już ruszyła z kopyta, przynajmniej u mnie. :).
    Dzięki. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania