text usunięty

💩

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (68)

  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Napisałem pod wpływem Strajku, nie umieszczałbym gdyby nie wymiana zdań z Noico pod Jego o powstaniu, bo w wierszu czuć podejście wyższościowe, którego nie znoszę. Jednak text chyba udany.
  • Grain ponad rok temu
    kto obieca zniesienie miesiączek, pewnie wygra wybory
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Grain, rzeczywiście, były ciekawe pomysły w tym kierunku, już nie pamiętam dokładnie, niedawno. Wszystko możliwe, niestety. Jeden obiecał już że białe będzie czarne, i dotrzymał.
  • Wrotycz ponad rok temu
    Grain, łatwiej i taniej im będzie po zwycięskich wyborach zmusić panów do podwiązania nasieniowodów. Wazektomia, średnio kosztuje ok. dwóch tysięcy. Starczy z odzyskanego vat-u.

    A na poważnie. Cała ta ustawowa akcja miała potwierdzić sens 500+ w zakresie demografii.
    No niestety na tym polu coraz gorzej.
    Lęk przed śmiercią podczas skomplikowanej ciąży (dwa takie udowodnione wypadki miały miejsce) powoduje, że wzrosła liczba par rezygnująca z potomstwa.
  • Grain ponad rok temu
    Wrotycz, więcej ciężarnych ginie w wypadkach lub w domu, albo traci zdrowie nie z powodu ciąży. Żaden argument
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Mnie boli to, że był obsrany lex tvn - rzesze ludzi na ulicach. Aborcja - rzesze ludzi na ulicach. Drożyzna, inwigilacja, zbrodnia rządu w sprawie wirusa celebryty- brak ludzi na ulicach. Zero instynktu samozachowawczego, idą za populizmami, a na rzeczy istotne nie reagują. Niebawem rząd będzie mógł czytać bez powodu nasze komunikatory, smsy i podsłuchiwanie rozmów już może. Gdzie są ci wielcy obrońcy konstytucji? O tym też był między innymi mój tekst z wczoraj. Obudzimy się w Auschwitz Europa pod butem eurokratów to będzie już za późno na opór.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dokładnie, ci sami ludzie krzyczący konstytucja nagle zaczęli mieć w dupie zapis o ochronie życia. Nie było mowy, że trybunał źle zinterpretował. Protesty są ustawione przez moce, wszystko kłamstwem. Dymają nas jak chcą...
  • Saper ponad rok temu
    Auschwitz będzie wtedy jak będzie przewrót w Niemczech. Nacjonaliści obalą władzę w Berlnie i zaczną budowę krematoriów dla imigrantów żyjących z socjalu.

    Eurokraci uciekną do Anglii notabene poza unią europejską, a Niemcy spowije dym z palonych ludzi.
  • Noico1 ponad rok temu
    Pobóg to długo musiałeś nad tym myśleć. Lewactwo opłaca dość spore bojówki różnych protestujących. A jak myślisz, kto tam protestuje teraz przeciw budowie nowej kopalni w Niemczech. Protestujący są wynajmowani i sowicie opłacani. Za udział w tak zwanym białym miasteczku dawano 400 złotych dziennie. Dziś przy inflacji byłoby to pewnie z tysiąc. Protestowanie i robienie zadym dla grandziarzy to dochodowy biznes. Gdy propaganda zatrybi to przyłączają się do tego, ale już za darmo, różni pożyteczni idioci.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1, nie musiałem długo myśleć, wcale nie myślałem, unikam tego ?
    Dzięki za rozwinięcie wątku.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Noico1 tak, zauważyłeś bardzo ważne rzeczy. Fundacje Batorego i inne Sorosowe nowotwory dobrze płacą za "spontaniczne" protesty.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Saper, to dobre. Reakcja na tę tzw. denazyfikację powinna przyjść.
  • Saper ponad rok temu
    Pobóg Welebor Denazyfikacja Ukrainy jest słuszna. Zaślepieni antrosyjskością Polacy nie widzą rodzącego się na Ukrainie faszyzmu.
    Jak w Niemczech w 1933. - uznają za "bohaterów" zbrodniarzy rozcinających kobiety w ciąży.

    Ale Rosja robi to brzydko mordując, gwałcąc, torturując niewinnych cywili co jest zbrodnią przeciwko ludzkości.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Saper, zgadzam się jeśli chodzi o Ukrainę i Rosję. W Niemczech jak było dokładnie nie wiem, może się dowiem. Wiem tylko, że barbarzyńcy zabrali im nawet gotyk, jako kryptofaszystowski najwyraźniej, bo po wojnie coś nie drukowali już w ten sposób. Dla przywrócenia druku gotyckiego warto obalić parę rządów. Szczególnie takich.
  • Saper ponad rok temu
    Pobóg Welebor Jak obalą rząd w Berlinie najadą na Ziemie odzyskane. Polska "wypśtykała" się z czołgów i nie będzie miała czym walczyć z Niemcami.

    Dla wielu będzie to dobre, bo wolą władzę Niemca - porządnego niż chaotycznego Polaka.
    Co do gotyku w czcionce. Nie lubię. Jakoś Washington Post do dzisiaj ma w tytule i nie jest to nazistowskie.
    Niemcy miały Kurrentschrift. to dopiero było pismo!
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Saper sprawdziłem Kurrentschrift, zajebiste. My mieliśmy Półtawskiego, bardzo ładne. Współcześnie wszystko przez komputer, do tego brzydką czcionką nieraz. Co do Niemca w Polsce to zapewne masz rację. Sam nieraz mówiłem, że rząd powinniśmy sprowadzić sobie z zagranicy, ha ha.
  • Saper ponad rok temu
    Pobóg Welebor O Półtawskim pierwsze słyszę.
    Sprawdź sobie jeszcze pismo odręczne Suetterlin. To jest kosmos.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Saper, sprawdziłem, niezłe. Kiedyś próbowałem uczyć się kaligrafii, ale problem odpowiednich narzędzi, dzisiaj chyba jest większy wybór. Ale wtedy nie miałem kompa ani smartfona...
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Saper, zobaczyłem tę antykwę Półtawskiego teraz po latach, i już mi się tak nie podoba, nie jest do końca zgrabna. Trzeba czegoś lżejszego.
  • Noico1 ponad rok temu
    Burton The Scribe przykre jest to, że znajdują tutaj wciąż rzesze użytecznych idiotek, które myślą, że to tak naprawdę i że to dla ich dobra. Najśmieszniejsze jak tutejsze prymitywy broniły zagranicznej stacji, której celem jest zniszczenie Polski, i myślały że robią coś pożytecznego. Jedna nawet wypisała sobie "wolne media" na awatarze.
  • Saper ponad rok temu
    Noico1 Akurat TVN to powinieneś dziękować bo ujawnili rodzącą się podziemną strukturę nazistowską na Dolnym Śląsku - urodziny Hitlera. Czyli tworząca się nowa Werwolf.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Saper Te urodziny w lesie, które zorganizowała sama reporterka tvn, co bodajże taśmy prawdy ujawniły? Tvn na jedną sprawę którą pokaże obiektywnie piętnaście zmanipuluje i przekłamie. Zapraszali jako wolnościowych ekspertów michnika, baumana, urbana, ta stacja to kupa gówna tak samo jak gazeta wyborcza czy newsweek. Druga sprawa Noico nie nazywał bym tych kobiet pożytecznymi idiotkami. Mają swoje priorytety, egoizm i egocentryzm jest nową religią. Mają prawo ją wyznawać, jakkolwiek wkurwiające może to być.
  • Noico1 ponad rok temu
    Saper zaliczasz się do naiwnych Abbi, którzy wierzą w te bzdury rodem z mossadu, mimo wszystko miałem większe mniemanie o Twoim rozumie.
  • Saper ponad rok temu
    Noico1 Mosadu, jedno s. Samech.
  • Noico1 ponad rok temu
    Burton The Scribe a to prawda, ta cała publika strajku kobiet, to najbardziej beznadziejne przypadki, aż dziw, że takie jeszcze ziemia rodzi. Aż szkoda używać wobec tych osobniczek określenia kobieta, bo to uwłacza prawdziwym kobietom, żyjących zgodnie z prawem naturalnym.
  • Noico1 ponad rok temu
    Saper dziękuję.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1, fakt, że wszystkie zdeklarowane strajkowiczki, które znałem, były silnie zlewaczałe i dostawały szału na każdą próbę użycia rozumu, ale to chyba statystycznie częstsze w ogóle u kobiet, jak od wieków wiadomo.
  • Noico1 ponad rok temu
    Zastanawiałem się do kogo kierowana jest propaganda lewacka, mało subtelna, wręcz toporna, zwyczajnie chamska. I z obserwacji wynika, że ci ludzie muszą w ogóle nie mieć rozumu, albo jakiś znikomy. Inaczej nie potrafię tego wyjaśnić.
  • Saper ponad rok temu
    Noico1 Lewactwo ma prostą i atrakcyjną receptę na wzbogacenie - zabierzmy bogatym.
    Kto się nie nabierze na takie hasła? Tylko społeczeństwo, które pamięta kartki i pustki w sklepach. Lemingi i gimbaza co nie trybi PRL łatwo da się nabrać na te propagandowe sztuczki. Gimby nie znajo.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1, niewielu ludzi w ogóle posiada zdolność logicznego myślenia, niestety. Zastępują je regułkami, grą skojarzeń i przyczepionych do nich emocji. Można grać na nich jak na harfie.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1, poprawka, jedna nie była lewicowa z tych dziewczyn, bardzo inteligentna, ale w tematach które Ją emocjonowały nie było rozmowy... Nawet miałem teorię, że niektórzy (głównie kobiety) nie rozumieją zdań orzekających o czymś bez emocji, i zawsze doszukują się intencji, jakby dążenie do prawdy nie istniało dla nich...
  • Noico1 ponad rok temu
    Pobóg Welebor tak, to paskudna cecha, w prostych zdaniach doszukują się ukrytych znaczeń, złośliwości, wiem coś o tym, pozwól że nie będę rozwijał, ponieważ moje komentarze są uważnie śledzone, więc resztę komentarza zatrzymam dla siebie.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Noico1, spoko.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Noico1, Za 300 mogę być prawicowcem - ceny konkurencyjne.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Saper, Ja pisałem o tym od lat, choć nie tu, ale tu też, tylko czas był już oflagowany.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    "Niebawem rząd będzie mógł czytać bez powodu nasze komunikatory, smsy i podsłuchiwanie rozmów"

    To już robi sztuczna inteligencja, korporacje wiedzą o Tobie wszystko, od preferencji seksualnej, po nastrój w danej chwili, chyba że zakopałeś ipoda i urządzenia z androidem...

    Na opór to był czas, jak wisiały plakaty kilkanaście lat temu, marzyło wam się na zachód bez świstka - macie, teraz pierdolicie.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Noico1, "ci ludzie muszą w ogóle nie mieć rozumu, albo jakiś znikomy. Inaczej nie potrafię tego wyjaśnić."

    To samo myślę o faszystach... nacjonalizmie polskim, katolikach itp.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    yanko wojownik 997 znasz chociaż definicję słowa nacjonalizm?
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Burton The Scribe, Prewencyjnie zwalczam w ciemno.
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    yanko wojownik 997 Zerknij sobie ilu mieliśmy imigrantów w ostatnich trzech latach, i ile razy wzrósł odsetek przestępstw na tle seksualnym i nie tylko. Dlatego jestem przeciwnikiem multi-kulti, i zwolennikiem tezy, że każdy naród powinien siedzieć u siebie. Jestem przeciwnikiem kłaniania się, a wręcz lizania dupy ukraińców w naszym imieniu. Nadawaniu przywilejów. Chcę, żeby Polak był w Polsce gospodarzem, nie sługą. Nie twierdzę, żebym w związku z tym miał znikomy rozum.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    Burton The Scribe, Bogumił - Noico1 (ta bakteria) mi świadkiem, że też jestem przeciw. Jak tu czaśli Ukraińske flagę, to bana dostałem za awanturowanie i wyblokowałem ją uBlockiem, żeby mnie w drażnienie nie szło, jak tu przyjdę. Nienawidzę UE, to raczej powszechnie wiadomo, choć jestem wyznawcą romantycznego Che Guevary i mentalnie raczej socjalistą.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    A o tym strajku, to nawet nie wiem, bo telewizjów nie oglądam, ale popieram wolność wyborów.
  • Saper ponad rok temu
    poprawiłbym dwa wersy - by byly melodyjne

    Krew pójdzie po ulicach, czy będę przesiany? >>Krew pójdzie ulicami, czy będę przesiany?

    W klatkami obwożonych hitlerów – nie wierzę;

    >> W hitlerów klatkami obwożonych – nie wierzę;
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Trochę zmieniłem te dwa wersy. Dzięki.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dzięki, wsłucham się później w Twoje propozycje, nie redagowałem, tylko wrzuciłem jak był, więc możliwe że można ulepszyć. Pozdrawiam ?
  • Grain ponad rok temu
    dobry
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dzięki
  • MartynaM ponad rok temu
    Każda strona jest nastawiona do siebie bojowo... a ten strajk kobiet opłacany sowicie, więc jedynie organizatorzy coś z tego mają... reszta chrypę i przeziębienia.
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Tak, i miał być marsz na Wiejską albo Żoliborz, sraty-taty. Liczyłem na jakąś grubszą zadymę wtedy, naiwny...
    Pozdrawiam ?
  • MartynaM ponad rok temu
    Pobóg Welebor, na Żoliborzu często są... wydzierają się, jakby Kaczyński ich słuchał, a jego na ogół nigdy nie ma, więc tylko M. Janusz z pyta.pl ma z tego frajdę... a my z nim.
  • Saper ponad rok temu
    Celem jest depopulacja. Aborcja to obok eutanazji jeden z elementów. Jest nas za dużo, coraz więcej. Kraje biedne notują maksymalne ilości przyrostu naturalnego. Więc trzeba finansować wojnę na Ukrainie, słać tam czołgi aby wybić jak najwięcej ludzi - Ukraińców i Rosjan. Taki jest plan.

    Jak to się nie uda, to rozniosą ebolę w jakiś inny sposób i umrze kilka miliardów ludzi.
    NWO.
  • MartynaM ponad rok temu
    Mogliby dopuścić eutanazję... w sumie dorośli ludzie decydują o sobie, a nie dzieci w łonie matek.
  • Saper ponad rok temu
    MartynaM Ale eutanazja jest wykorzystywana do zabijania ludzi w śpiączce. Akcja T-4. Sąd nakazuje zabić - na zachodzie są takie przypadki- Chiavo.
    Jestem za karą śmierci dla seryjnych morderców, a nie dla ludzi, którzy są chorzy i nie mogą się wypowiedzieć.
    np Terri Schiavo https://pl.wikipedia.org/wiki/Terri_Schiavo
  • MartynaM ponad rok temu
    Saper, mnie chodzi raczej o świadomą decyzję. Ktoś, kto nie wytrzymuje już bólu albo żyje z wyrokiem, powinien mieć prawo do skrócenia męki.
  • Saper ponad rok temu
    MartynaM Decyzja podjęta pod wpływem depresji nie jest świadoma. Państwo powinno tak finansować chemiczne dawki morfiny i innych, aby uśmierzyć ból np ludziom w zaawansowanym stadium raka kości.

    Są samobójstwa, których nie daje się wyeliminować. Jesteś za tym aby nie pomagać ludziom na skraju załamania i zakończenia życia w sposób nielegalny?

    Jeżeli dopuścimy eutanazję, państwo obliczy że taniej będzie zaaplikować zastrzyk śmierci niż finansować psychoterapię z NFZ.

    Póżniej ogłoszą program opróżniania domów starców - będą zabijać ludzi z Alzheimerem w domach starów na podstawie decyzji mnistra zdrowia. Zaoszczędzi na tym budżet.
  • MartynaM ponad rok temu
    Saper, nie depresji ale bólu. Moja przyjaciółka umierała w męczarniach, nie można było patrzeć. Morfina już nie działała ani nic innego. W takich przypadkach powinna być eutanazja.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    MartynaM, Martyno, co pamiętasz z okresu płodowego?
  • MartynaM ponad rok temu
    yanko wojownik 997, modlitwy, żeby nie spotkać na swojej drodze głupich ludzi.
  • yanko wojownik 997 ponad rok temu
    MartynaM, Twojej mamie się pewnie udało.
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Tak w sumie, to Strajk Kobiet fajnie okazuje, jak łatwo zmanipulować ludzi i wyprowadzić ich na ulicę. Ludzie wszystko łykną i będą bronić cudzych pomysłów na ulicach i będą gotowi za nie nawet zginąć. Tacy jesteśmy - my ludzie, czekający tylko na to, by nam zezwolono na każde okrucieństwo. Zrobimy wszystko, to zabijemy Murzyna, to Żyda, to staruszkę, to nienarodzone dziecko. Na wszystko gotowi, aż do utraty ostatniej kropli krwi, pójdziemy na Stalinem, Hitlerem, a wszystko to w imię dobra.
    Pozdrawiam
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Wspaniały komentarz, jestem bardzo rad, że wypowiedziałeś to tak bez osłonek. Napisy "aborcja jest OK" po protestach mrożą krew w żyłach. Dzisiaj mamy diabła – Putina, ale Ameryka z niekończącymi się wojnami i ofiarami jest już OK...
    Pozdrawiam również ?
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Pobóg Welebor I nawet dzieci to skandowały. Dzieci są wspaniałe do wskazania "naszych racji"
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Józef Kemilk, nie wiedziałem o tym, to już prawie śmieszne...
  • Józef Kemilk ponad rok temu
    Pobóg Welebor widziałem filmik
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Józef Kemilk, wierzę, że tak było, jak na tym filmiku. Po prostu absurd tego mnie przerasta.
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    Ciekawy, mocny i słuszny tekst. Do komentarzy nie będę się odnosił, chociaż było tam wiele ciekawych rzeczy. Pozdrawiam 5
  • Pobóg Welebor ponad rok temu
    Dziękuję, cieszę się. Aha, czytałem Twój o Star Treku, ale że nie jestem fanem tego serialu, to nie skomentowałem. Fragment, gdzie ona opisuje Kości Wielkie, że czary, demony i utopce: najbardziej. Wystarczy sobie tę scenkę wyobrazić, choć tylko kapitana kojarzę z tych trzech.
    Pozdrawiam również ?
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    Pobóg Welebor Dzięki! Miło mi!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania