Na zawsze.

Nie zostawię cię póki żyje,

póki żyjesz ty i ja.

Nie pozwolę ci zrobić żadnej głupoty.

Będę przy tobie,

dniami i nocami.

Gdy będziesz szczęśliwy,

gdy będziesz w dołku,

gdy nie będziesz wiedział co robić.

Będę uparta,

będę dążyć do tego, abyś mi zaufał.

Czy jesteś tego warty?

Jesteś, jesteś warty wszystkiego!

Czy cię kocham?

To rzecz jasna i nieodwołalna!

Skąd wiem, że mnie kochasz?

Gdybyś nie kochał, już dawno byś odszedł.

Nadal jesteś, walczysz dla mnie z wszystkimi słabościami.

Ja walczę dla ciebie, jesteś moim serduszkiem.

Wiem, że jeszcze dużo razy złapiemy kryzys. Ale jestem pewna, że razem wygramy. Razem dojdziemy do celu, bo miłość przezwycięży całe zło.

Będę z tobą zawsze i wszędzie, pamiętaj!

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Vasto Lorde 10.05.2015
    Dużo mocnych i pięknych słów. Nie mam zbytnio do czego się przyczepić. Samemu jednak sądze, iż miłość jest słaba i ta prawdziwa, małoprawdopodobna. Ludzie potrafią zniszczyć za jej pomocą innego człowieka. Dam 4, z chęcią będę oczekiwał na kolejne dzieła twojego autorstwa. :)
  • Tajemnicza... 10.05.2015
    Dziękuję, a coś mogę poprawić, aby była 5? Są pary które są razem do końca życia. Może jest słaba, ale daje tyle szczęścia jak i zarówno bólu. Trzeba długo szukać tej jedynej osoby, wierzę, że każdy gdzieś ma swoją połówkę.
  • KarolaKorman 10.05.2015
    Miło przeczytać, że ktoś wierzy w miłość i chce walczyć o drugiego człowieka 4 :)
  • Tajemnicza... 10.05.2015
    Każdy z nas wierzy w miłość, tylko nie którzy nie chcą się przyznać do tego.
  • KarolaKorman 10.05.2015
    Jak zaczęłam wpisywać swój komentarz, Twojego jeszcze nie było i też dałam 4, a wstawiając pojawił się Twój z pytaniem co zrobić by było 5 i szczerze mówiąc dałam, bo tak klikłam, a chciałam dać 5, ale nie tłumaczyłam tego wcześniej.
    Wiersz jest piekny i mało kto pisze teraz, że wierzy w miłość, wiec i wyjątkowy :)
  • KarolaKorman 10.05.2015
    I znów ta sama historia, kiedy ja piszę, Ty wstawiasz Swój komentarz. Ja wolno piszę :)
  • Vasto Lorde 10.05.2015
    "Gdybyś nie kochał, już dawno byś odszedł. " - to zdanie nie podoba mi się nie od strony języka polskiego, lecz od życia. Wiem, iż można kochać i odejść ze względu na dobro drugiej osoby. Tylko to mnie skusiło żeby dać 4, a nie 5.
  • Vasto Lorde 10.05.2015
    Ale tak jak mówię, masz dobre teksty i czekam na pojawienie się kolejnych by móc dać 5 ;)
  • Anonim 10.05.2015
    można nie kochać a mimo to nie odchodzić, w życiu na prawdę jest różnie i czasami bardzo dziwnie ;)
  • Vasto Lorde 10.05.2015
    Zgodzę się z Filipem :) życie jest pełne zwrotów akcji i niespodzianek :)
  • Tajemnicza... 10.05.2015
    Heh KarolaKorman tak jakoś wyszło. Niektórzy boją się uczuć, boją się ich pokazywać. Dziękuję! :)
  • Tajemnicza... 10.05.2015
    Aha, to dzięki za radę. :)
  • Neli 10.05.2015
    Chyba kazdy pragnie takich słow jak w Twoim tekscie ;) 4
  • KarolaKorman 10.05.2015
    Piszesz od serduszka i piszesz to, w co wierzysz, rób tak dalej :)
  • Tajemnicza... 10.05.2015
    KarolaKorman racja :)
  • DuŚka ^.^ 13.05.2015
    Szczere z pięknym przekazem który myślę, że wielu osobom daje nadzieję, czarujesz ;')

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania