Xxx

Xxx

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Nieoczywista 30.09.2021
    Zawsze powtarzam, że nie znam się na pisaniu wierszy, ich poprawności, ale lubię je czytać, analizować. Tutaj przekazał był jasny. Ubrany w słowa, które stworzyły coś, co zwyczajnie mi się podoba.
  • _Natalié_ 30.09.2021
    Dziękuję za miłe słowa!❤️
  • A gdyby zamiast „wypruci” dać „skarżeni”? Sens podobny a uniknęłaby tego ostrego „wypruci-otruci”

    Niezbyt gra mi słowo „ wyprani”. Też jest takie ostre może też jakaś podmianka? :) mi nasuwa się „emocjonalnie bezbarwni”

    Nie musisz niczego zmieniać, propozycje są luźne, a wiersz mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam
  • _Natalié_ 30.09.2021
    W sumie czemu nie. Masz rację, lepiej to brzmi. Może jeszcze pokombinuję :)
  • Dekaos Dondi 30.09.2021
    _Natalie↔Ładny wiersz i ciekawe metafory. Można się zamyślić po całości:)
    A jakby dać na początku: znudzeni... i emocjonalne wraki?
    To jeno sugestia:)↔Pozdrawiam:↔%
  • _Natalié_ 01.10.2021
    Dziękuję bardzo ❤️ może wniosę jeszcze jakieś poprawki ;)
  • Cicho_sza 01.10.2021
    Z czasem początkowy ogień dogasa, a rozmowy po świt przemieniają się w rozmowy informacyjno-uslugowe. Już nie o nas, a zawsze o innych. Smutne to, ale prawdziwe niestety. Skrzydła jeszcze podrywają się do lotu pamiętając tamten wiatr, ale on już nie wieje na tyle by te skrzydła ponieść.
    I taka to robota ?
  • _Natalié_ 01.10.2021
    Bardzo mądre słowa i bardzo prawdziwe. Smutna rzeczywistość. Najgorsze jest, gdy obie strony są świadome, że ogień tej relacji powoli wygasa, a jednak nadal próbują walczyć, by poczuć to uczucie, co kiedyś.
  • Cicho_sza 01.10.2021
    _Natalié_ nie zgodzę się, że najgorsze. Najgorzejnjest wtedy, gdy jedna osoba jest świadoma i walczy o podtrzymanie ognia, a druga przychodzi z gaśnica! Gdy obie osoby chcą walczyć jest jeszcze szansa. I to duża!
  • _Natalié_ 01.10.2021
    Cicho_sza no w sumie racja :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania