...

...

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • Iza Luis 13.02.2022
    Świetne.
  • W ramach terapii odreagowywał na portalach literackich - jakoś bym też to widział. W ten sposób powstawał scenariusz "Polish History X".

    Był kiedyś rosyjski film o takiej sytuacji, ale dawno, sobie przypomniałem wskutek tekstu. Były też angielski (a może holenderski?) i amerykański, o sytuacji kiedy żyd, zostaje skinheadem. W amerykańskim na końcu kluski z olejem, bo stał się na powrót dobry i uratował ludzi od bomby w synagodze, w tym drugim był konsekwentny i zginął w pace od "czarnej kosy".
  • Abbie Faria 13.02.2022
    Polski film to "Cud purymowy". Fabuła inna, ale traktuje o odkrytej tożsamości.
  • Abbie Faria, Nie słyszałem o nim, poszukam.
  • Krótki, załączyłem sobie.
  • Abbie Faria 13.02.2022
    yanko wojownik 1125 Godzina.
  • Abbie Faria, Niecała "Jakiś żyd albo inny Niemiec".
  • Abbie Faria 13.02.2022
    yanko wojownik 1125 Duża litera Yanko.
  • Abbie Faria, Zależy od tego, czy współczesny, czy przed powstaniem państwa Izrael i jak wielu, tak i ja nie wiem, zależy od kontekstu, nie no chyba fakt, że z dużej, bo on tam o współczesnych.
  • Abbie Faria 13.02.2022
    yanko wojownik 1125 z małej to wyznawca judaizmu, z dużej narodowość. Tu w połączeniu z Niemcem to raczej narodowość.
  • Abbie Faria, Aha, to jeszcze bardziej zawikłane, choć może nie, tylko trzeba poznać tę zasadę, to już wiem.
  • pansowa 13.02.2022
    Ja dołożyłem się skromnie literacko do problemu i jest tu opko "Korzenie".
  • Abbie Faria 13.02.2022
    Przeczytałem wraz z komentarzami Nachszona.
  • pansowa 13.02.2022
    Abbie Faria Szukał biedak pracy doktorskiej, a trafił na fantasmagoryczne opko.
    Bywa.
  • Abbie Faria 13.02.2022
    pansowa Chyba Nachszonowi chodzi o szacunek.
  • pansowa 13.02.2022
    Abbie Faria Nie wiem o co mu chodziło, ale za szacunek do historii to się powinno Sienkiewicza na śmietnik wyrzucić.
  • Szpilka 13.02.2022
    Dobre i celne ? Reich-Ranicki tak oto zripostował zapytanie, kim jest:

    Jestem pół Polakiem, pół Niemcem i całym Żydem.
  • Marian 13.02.2022
    "Po wielu latach zaakceptował się takim jakim jest. Pomogła mu w tym wiara, ale już prawdziwie pojmowana. Odtąd zaczął inaczej patrzeć na ludzi."
    Jakoś nie mogę w to uwierzyć. Takich cudów nie ma.
  • Abbie Faria 13.02.2022
    Czyli "Deus ex machina"?
  • Na miejscu tego pana to bym się tak bardzo nie przejmowała, bo pochodzenie żydowskie ponoć dziedziczy się po matce. :)
  • Noico 13.02.2022
    Głupotę też się dziedziczy, a to już powód do smutku. Szkoda, że nie zaproponował przysłania tutaj z dwóch brygad zmotoryzowanych SS z gazami bojowymi, tylko tak łagodnie podszedł do tematu, że neftlix ma za nich sprawę załatwić i ogłupiać Polaczków. Widać, że już zęby wilcze potracili, to dobry znak.
  • Noico A ty masz jakąś nieprzepracowaną traumę z tym Netflixem? Nie wypowiem się na temat głupoty, ale wierzę, że jesteś fachowcem w tej dziedzinie.
  • Noico 13.02.2022
    błękitnypłomień raz oglądałem jakiś film z tej platformy na imprezie u koleżanki, a poza tym nie mam z nim nic wspólnego.
  • Noico 13.02.2022
    Chyba pt. "Legiony". Nawet niezły.
  • Noico "Niepokalanej"?
  • pansowa 13.02.2022
    błękitnypłomień :)))
  • Rodson 13.02.2022
    Noico Jak oglądałeś to skąd wiesz że ogłupia a przecież niezły film obejrzałeś. Ta impreza to też do dupy jak z netflixem.
  • pansowa 13.02.2022
    Rodson Pewnie się modlili, a Netfix przeszkadzał.
  • Noico 13.02.2022
    Rodson czekaliśmy na pozostałych gości bo przyszliśmy grubo za wcześniej, a koleżanka była zachwycona, że ma neftlixa, bo wtedy dawali za jeden abonament możliwość odbioru u trzech abonentów. Wiec sama się chwaliła i polecała, że piękne filmy. No te "Legiony" to w moim guście akurat, faktycznie ładnie zrobiony film.
  • pansowa 13.02.2022
    Koleżanka miała 80 lat i moherowy berecik.
    Reszta miała dojść po nieszporach :)
  • Rodson 13.02.2022
    Noico Dlaczego zadajesz się z ogłupiałą przez netfliksa koleżankom. Do dupy z takimi znajomymi co muszą oglądać netflixa. Norrmalnie chodzi się na impry po to by się sobą zajmować a nie telewizorem i netflixem
  • pansowa 13.02.2022
    Rodson Netflixa koleżanka kupiła dla wnuków skażonych lewactwem i LGTB.
  • Noico 13.02.2022
    Rodson a skąd mogłem wtedy wiedzieć, że ma.
  • Rodson 13.02.2022
    Noico I wykluczyłeś ją ze znajomych i tych co oglądali?
  • Noico 13.02.2022
    Rodson już zrezygnowała.
  • pansowa 13.02.2022
    Rodson Zrezygnowała bo zmarła ze zgryzoty, kiedy ją guru napomniał.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania