Nad światem krąży widmo strasznego komunizmu

Oto obraz świata w najbliższej przyszłości!

Przeczytaj uważnie, co grozi ludzkości. Tu nie chodzi o katastrofy ekologiczne czy bankructwo ekonomiczne, ale o to, że świat zmierza w stronę komunizmu, tym razem najstraszniejszego, jaki można sobie wyobrazić.

 

Komunizm to nie hasła typu wolność, równość etc., lecz zniewolenie człowieka przez pozbycie go wszelkiego rodzaju własności i praw, a przez to czerpanie z tego korzyści przez wybranych, którymi są politycy, banki i korporacje.

 

Świat nigdy nie był i nie będzie rajem dla wszystkich, lecz tylko dla wybranych i aby świat przetrwał w swojej postaci oparty o Wielki Kapitał, musi niestety zapanować komunizm, inaczej sobie z ludzkością nie poradzą ci rządzący!

 

Bogactwo świata powstaje przez zniewolenie i wyzysk, a komunizm jest tego najlepszym sposobem osiągnięcia tego, dlatego musi zaistnieć, aby przetrwał system tego świata!

Proces ten się już rozpoczął, a jego demon nazwa się on: aborcja, depopulacja, globalizacja, korporacjonizm, numeryzacja, tzn. pozbawienie człowieka cech osoby na rzecz numeru, segregacja, demoralizacja i ateizacja, ale to początek.

 

Zaczęło się od zbrodniczych rewolucji i rozwija się przez proces niszczenia własności, tradycji i kultury, w tym religii oraz co najważniejsze to rodziny, bo promuje się patologię seksualną jako objaw wyższej formy wolności i kultury (np. kultura anus-centryczna jako źródło przeżyć duchowych).

 

A czyni się to po to, aby upokorzyć godność człowieka, a potem nim zarządzać jako zwierzęciem - istotą bez iskry Boga.

Jednak patologiczny seksualnie osobnik nigdy nie będzie wolny, bo jest zniewolony przez swoje cechy (delikatnie mówiąc).

 

Wmawia się ludziom, że to sprawa genów, zatem jest to niby usprawiedliwione. Lecz sprawą genów jest też pedofilia i nekrofilia, czy to też usprawiedliwimy?

 

Istnieją trzy podstawowe obszary życia człowieka, które zostały zdominowane przez korporacje i polityków je popierających:

 

- to jest żywność, czyli uzależnienie człowieka od żywności produkowanej przez korporacje;

- wypoczynek i zdrowie, czyli ograniczenie swobody człowieka, przymusowy wiek pracy i lecznictwo w rękach karteli farmaceutycznych;

- sfera duchowa, czyli redukcja uczuć religijnych i wartości kulturowych na rzecz popularyzowania przeżyć zmysłowych, opartych o treści seksualne (krótko mówiąc chodzi apoteozę pornografii).

 

Nigdy świat nie był tak spornografizowany, czyli przepełniony pornografią, jak współcześnie: to są media i przemysł rozrywkowy na tych usługach.

Zwróćcie uwagę, że obozy koncentracyjne te hitlerowskie i bolszewickie pokazały, co można z człowiekiem zrobić. Teraz wskutek segregacji ludzi powstaną elektroniczne obozy koncentracyjne - to początek zniewolenia.

 

Pamiętajcie też, że niemieckie obozy koncentracyjne we współpracy z totalitarnymi systemami budowały korporacje i na tym zarabiały (zob.: proces IG Farben). To one chcą w interesie własnego zysku rządzić światem, do tego wykorzystują nawet broń biologiczną: wszystkie katastrofy z wirusami są skutkiem sztucznego działania - to wymysł laboratoriów pracujących na potrzeby korporacji.

 

Mechanizm jest prosty: stwarza się sztuczne zagorzenie, produkuje się środki ochronne i je się sprzedaje, a kto się nie podporządkuje, ten ginie w elektronicznym obozie koncentracyjnym. Aby tak działać, trzeba wprowadzić komunizm - zniewolenie człowieka poprzez odebranie mu wszelkich praw oraz własności.

 

Świat nie jest rajem, tu rządzi zło, ale ma ono jedną cechę i to niezmienną, że ulega samozagładzie - oto jedyna nadzieja ludzkości.

 

Niniejszy tekst został opublikowany na YouTube, na moim kanale: "Matt Custor opowiada", link:

https://youtu.be/82qW_bxlL6I

...........

 

Postscriptum

 

W Polsce komunizm jest zakazany, zob.: Rozdz. 1, Art. 13 Konstytucji RP:

"Zakazane jest istnienie partii politycznych i innych organizacji odwołujących się w swoich programach do totalitarnych metod i praktyk działania nazizmu, faszyzmu i komunizmu, a także tych, których program lub działalność zakłada, lub dopuszcza nienawiść rasową i narodowościową, stosowanie przemocy w celu zdobycia władzy lub wpływu na politykę państwa albo przewiduje utajnienie struktur, lub członkostwa".

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • SwanSong 30.10.2021
    Chaos w myślach i tezy bez pokrycia. Ogólniki jak ze szkolnej gazetki, chociaż tam przynajmniej coś ciekawego można wyczytać, a tutaj same głupoty i teorie spiskowe. Zasłużona pała. I przy okazji autorek się powtarza, bo to samo ględzi od kilkunastu artykulików. Po tym poznać osobę, która nie ma nic ciekawego do powiedzenia.
  • Paweł Beer 30.10.2021
    Jak to się mówi, pożyjemy zobaczymy... co się stanie w przyszłości:)
  • Paweł Beer 30.10.2021
    Historia się lubi powtarzać, a Mark Twain powiedział, że się nie powtarza tylko rymuje - czyli być może czeka nas coś podobnego do tego, co już było. Ja tam nie odrzucam Twoich tez, mam tylko nadzieję, że tak nie będzie. No właśnie, jak to było możliwe, że były gułagi i lagry niemieckie? Ten ige farben to mocny argument, dziś aspiryne produkuje jako Bayer,a kiedyś cyklon B...
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    Ja też mam lekką awersję do niemieckich produktów właśnie z tego powodu, choć Henkel, VW, BMW, Bayer itd. dawno się odcięły od swojej przeszłości i dziś chyba nie ma już czego roztrząsać. Natomiast nikomu nie przeszkadza, że kupując Xiaomi czy Huawei przykłada się w jakiś sposób rękę do tego, co się odwala w Tybecie i Xinjangu. Zamiast patrzeć na teraźniejszość roztrząsamy przeszłość, a wnioski z niej płyną takie, które łatwo zastosować dziś, ale ani rynek ani konsument sentymentów z założenia nie mają.
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    I to się doskonale "rymuje", jak piszesz, bo wczoraj Niemcy, dziś Chiny.
  • pansowa 30.10.2021
    cos_ci_opowiem Precz z Ferdynandem Porsche!
    Konstruktorem Tygrysa!
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    pansowa precz z garbusem, bo pierwszy szkic narysował akwarelista.
  • pansowa 30.10.2021
    cos_ci_opowiem Co się będziemy rozdrabniać?
    Ogólne precz!!!
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    pansowa A na koniec precz z preczem.
  • pansowa 30.10.2021
    cos_ci_opowiem Ależ doznaliśmy oświecenia po lekturze tych głębokich, analitycznych przemyśleń autora :)))
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    pansowa świecę jak łuna nad Czarnobylem.
  • pansowa 30.10.2021
    cos_ci_opowiem Bóg jednak istnieje.
    Kara niektórych odebraniem rozumu.
  • Józef Kemilk 30.10.2021
    Fitt For 55 nam zagwarantuje równość jak w ZSRR.
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    Myślę, że się z tego wycofają lub zrewidują, kiedy wpływy w UE odzyska Francja kosztem Niemiec i skończą się fantazje o zasilaniu potężnej gospodarki w 100% wiatrakami i panelami słonecznymi w strefie klimatu umiarkowanego. xD
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    Już nakupiłem całą piwnicę konserw.
  • pansowa 30.10.2021
    Nie zapomnij o Manifeście Komunistycznym i Czerwonej Książeczce.
    Zamiast certyfikatu covid.
  • cos_ci_opowiem 30.10.2021
    pansowa nie czytasz uważnie wysrywów, teraz to ma ponoć być tęczowa książeczka i szczyp-paszport xD
  • pansowa 30.10.2021
    cos_ci_opowiem Stary jestem.
    To też skutek braku lektury tego autora.Podobno tęczowi to neo-marksizm to powyższe atrybuty jednak zabierz do piwnicy.
  • skandal 31.10.2021
    Gniot

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania