Naga kobieta w owsiance

EatEye miał właśnie zamiar spożyć owsiankę, kiedy zauważył, że wydobywa się z niej coś na kształt melodii. Wsłuchał się mocniej, prawie zanurzając ucho w paskudnej brei. Tak, to zdecydowanie była melodia, a dokładniej jedna z piosenek Britney Spears, kultowa wśród sadomasochistów, w której śpiewa by uderzyć ją jeszcze raz.

Potem owsianka zaczęła naśladować Dolly Parton. EatEye uwielbiał jej utwory. Nie mógł pożreć tak pięknie śpiewającego dania, odstawił ją na honorowe miejsce i słuchał, aż do nocy, a potem także przez sen.

W końcu zawołał swojego najlepszego kumpla Petro Almovudara by ten powiedział mu, co o tym sądzi. Ten przyjrzał się owsiance najpierw jednym okiem, potem drugim, aż w końcu rzekł:

- Przecież ona śpiewa jakieś gówniane piosenki.

- To Dolly Parton. Rozpacza, że inna kobieta zabrała jej ukochanego.

- Nie cierpię country jeszcze bardziej niż owsianki. Nie mogę na to patrzeć, ani tego słuchać.

Petro szybkim ruchem złapał za talerzyk i wlał całą jego zawartość do ust, po czym beknął, głośno i nieprzyzwoicie.

- Co ty zrobiłeś? Moja śpiewająca owsianka. Ty… Ty… Ty!

- Sorry, ale strasznie fałszowała. Zresztą i tak nie jesteśmy już przyjaciółmi. Sram na ciebie i twoją owsiankę.

W drodze powrotnej z brzucha Petra wydobywały się smutne ballady miłosne.

- Prawdziwy z niego brzuchomówca – mówili przechodnie, kręcąc z niedowierzaniem głowami i innymi częściami ciała.

Po powrocie do domu Petro poczuł, że musi pilnie skorzystać z toalety.

- Pieprzona owsianka – rzekł, zaciskając zęby. – Musiała być nieświeża.

To, co wydobyło się z trzewi Petra nie było jednak normalnym gównem. Śpiewało zachrypniętym głosem deathmetalowe piosenki o nienawiści do całego świata.

- Moje ulubione kawałki. Nie mogę cię tak po prostu spuścić w kiblu – powiedział do kupy.

Petro pokazał swój stolec w mediach społecznościowych, czym wywołał sporą gównoburzę. Zyskał także duży rozgłos, dzięki czemu wielu ludzi przybywało do jego domu by zobaczyć na własne oczy muzykalną kupę. Pokazywano ten ewenement w wieczornych wiadomościach i rozsiewano w internetowych memach. Petro i jego gówno stali się sławni.

- Jak to możliwe, że takie byle co cieszy się tak dużym zainteresowaniem? – rozpaczał EatEye, przyglądając się tłumom zgromadzonym przed Muzeum Gówna w Białymkale, gdzie stolec Petra dawał wokalne występy.

- To nie kwestia przedmiotu, ale odpowiedniego podejścia – odparł smutny pan, stojący obok niego. - Ty miałeś śpiewającą owsiankę, ale nie zrobiłeś z nią nic, trzymałeś w domu i świat o niej nie usłyszał. Petro rozreklamował swój muzykalny stolec wzdłuż i wszerz i choć to zwykłe gówno ludzie je kochają.

- Popieprzone.

- Nie ukrywam, że tak już jest i to się nie zmieni – rzekł smutny pan, po czym przeistoczył się w kukułkę i odleciał.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (15)

  • dziadek grafoman dwa lata temu
    Piękne! Jestem oczarowany. Masz ode mnie 5. Choć nie był bym taki surowy co do death metalu
  • fanthomas dwa lata temu
    Dzięki, dziadku
  • Noico dwa lata temu
    No, niezłe, niezłe. 5.
  • fanthomas dwa lata temu
    Dzięks
  • kigja dwa lata temu
    Hahahahaha, To twój najlepszy tekst... nie wiem, czy w ostatnim czasie, czy wogle najlepszy, ale jest znakomity i z genialną płentą?
  • fanthomas dwa lata temu
    Dzięki, ostatnio trochę mi nie idzie pisanie, więc cieszy mnie to jeszcze bardziej
  • 00.00 dwa lata temu
    Przypomniało mi się wspólne pisanie. ? z tą różnicą, że u Ciebie jest o stokroć więcej wariacji w tej materii twórczej.
    Unikatowe. ?
  • fanthomas dwa lata temu
    Oj, kiedy to było. Lata temu
  • 00.00 dwa lata temu
    fanthomas I chyba tylko Ty z tej czwórki zostałeś w tym gatunku. ?
  • fanthomas dwa lata temu
    00.00 marok też coś tworzy
  • 110101011 dwa lata temu
    Prześwietne - od samego początku, aż po końcówkę. Jak nie lubię owsianki, tak tu spożyłem że smakiem trzęsąc uszami z ukontentowania
  • fanthomas dwa lata temu
    Dzięki :)
  • skandal dwa lata temu
    Kleik Martyniuk
  • skandal dwa lata temu
    Kasza Polo
  • nerwinka dwa lata temu
    fanthomas
    Pewnik: przednia wyobraźnia + niezły styl = baba w owsiance.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania