Naga szkoła 2

Z uwagi na niskie oceny opowiadanie postanowiłem poprawić.

Średnia ocena: 1.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Freya 30.09.2016
    Nic nie próbuj zmieniać w tym słitaśnym tekściorze, jest malinowo. Gratuluję "kierunku" studiów, od razu widać, że stanowisz wybitnie usystematyzowaną osobowość. Mam nadzieję, że po studiach podejmiesz pracę przynajmniej w CERN-ie. Już czas najwyższy zniszczyć tę planetę ;-)
  • Rivet 30.09.2016
    Gratuluje próby obrazy, widzę ,że nie dorosłeś jeszcze psychicznie dlatego też twój komentarz mnie nie poruszył.
  • Szalokapel 01.10.2016
    Czy to troll? Jeżeli nie to opowiadanie słabo wypada. W poprzedniej części nie rozpisałam się, ale teraz zapewne to zrobię. Po pierwsze sens niektórych zdań leży, ortografia gdzieniegdzie również tak samo jak interpunkcja. Ten tekst pozbawiony jest jakiegokolwiek sensu. Rozmowa między bohaterami jest cholernie sztywna i słaba. Przypominam, że imiona piszemy wielką literą. Ogólnie polecam Ci napisać jakieś inne opowiadanie, na łatwiejszy temat, gdyż musisz nauczyć się zaciekawiać czytelnika, tworzyć napięcie. Dodatkowo piszesz narracją pierwszoosobową, brakuje mi refleksji chłopaka. Także trzymam kciuki za dalsze teksty, ćwicz i ćwicz. Zostawiam kolejny raz dwójkę.
  • Rivet 02.10.2016
    Przykro mi ale nie zmienie opowiadania. Nie zmuszam do czytania ale jeżeli szukasz ciekawszego opowiadania zajrzyj do mojego artivalium. Dziękuję za ocenę.
  • Szalokapel 07.10.2016
    Rivet, nie każe Ci zmieniać opowiadania. Chcesz to je pisz, nic mi do tego. Oczywiście, że nie zmuszasz mnie do czytania, lecz w końcu ta strona jest do komentowania i mogę wyrażać swoją opinię, i tak właśnie ona brzmi. Zajrzę do Artivalium za chwilę, mam nadzieję,że zaskoczysz mnie. Do zobaczenia wkrótce.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania