Najlepsze historie z sieci (teorie spiskowe ;)) tylko u mnie, zapraszam! Nie zawiedziesz się! Wchodź! ;P

Ciekawostki z UNN:

Ziemia miała wcześniej inny księżyc (oryginalny), zanim został zastąpiony tym, który jest teraz (statkiem kosmicznym), oryginalny wciąż istnieje i gdzieś tam sobie lata w kosmosie.

Broń która trafia na Ukrainę spoza jej granic nie jest kierowana do walk tylko na czarny rynek i jest sprzedawana na całym świecie, a zarobiona w ten sposób kasa trafia na konta np. zajmujących się tym polityków i innych zakulisowych pajaców.

Trzęsienie ziemi w Turcji nie było naturalne, tylko sztucznie wywołane jakąś dziwaczną starą (międzywymiarową?) technologią.

Systemy AI (koło 10?), które sterowały różnymi rzeczami na tej planecie (w tym starały się ludźmi) zostały "popsute" i właśnie się rozpraszają (albo już rozproszyły).

 

Z posta na Telegramie (Kenya De Jure Assembly):

"(...)

All systems are replaced.

ALPHA Main Global SYSTEM

ALPHA 2 for all Front End Management, The Global Repository for the FED, Key Integrated Monetary System (K.I.M.$) for all Tier 1,2,3 Bank transfers, Key Intelligence and Military Systems (K.I.M.S) for Intelligence INFO run by The Global Intelligence Agency (GIA).

Currently the ONLY RATIFIED Organizations in the HALL OF RECORDS.

Therefore, what's left running the world are lawless Humans, Clones, Megalomaniac Satanic Operatives that don't have a clue trying to murder us all, to steal whatever wealth is left on this planet

(...)"

 

Słowniczek

ALPHA, ALPHA 2 - kwantowe systemy AI zarządzane przez Kimberly Ann Goguen (jej raporty o stanie świata i zakulisowych akcjach z jej udziałem itp w poniedziałki, środy i piątki na unitednetwork.tv w serwisie informacyjnym, darmowe godziny oglądania tego serwisu informacyjnego to między 12 a 13 we wtorek, czwartek i sobotę i między 12 i 1 w nocy w dniu umieszczenia na portalu)

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania