Najtrudniejsza sprawa- Część 4

Pogoda

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (99)

  • krajew34 dwa lata temu
    No to zaczynamy czytać. W pierwszym zdaniu coś mi brakuje, co do tej pogody, chociażby słońce świeciło, ptaszki śpiewały. Coś na potwierdzenie tego. No i samochód, samochodem tak blisko siebie. :)
    Nie wiem, czy czasem przed gdy nie ma być przecinek, ale tu nie chcę się wymądrzać, więc pewnie ktoś ci to powie.
    Doskonale, czekamy na pana przed domem. - Może by tak doskonale oczekujemy pana, znajdzie nas pan na miejscu, czy coś... Nie wiem tak mi wbili z tymi powtórzeniami, że nawet w dialogu mi nie pasują.
    Gdy dojeżdżałem ujrzałem nowoczesny piętrowy dom w białym kolorze z czarnym spadzistym dachem. - może budynek?
    Stali według wzrostu od lewej stał pan Karp w nieśmiertelnym czarnym garniturze i białej koszuli, następnie pani Karp
    dużo niższa od męża ubrana w lekką letnią sukienkę w kwiaty. Ostatnia w szeregu stała córka w luźnych dresowych spodniach, koszulce z napisem " NASA " ubioru dopełniały: czapka z identycznym napisem i sportowe adidasy. - Tu chyba źle akapit dałeś, w środku zdania i z małej, pewnie o enter za późno.
    Tu pojawiło mi się pytanie, raczej kreujesz Karpia na poważnego biznesmena, nie znamy jego rodziny, ale przynajmniej on raczej z familiady by się nie urwał... Przynajmniej takie moje zdanie.
    W dialogu brakuje mi odrobiny mimiki przy przedstawianiu, czy żona była zadowolona, wystraszona, wściekła itd. Można by wtedy zauważyć trochę jej charakteru, tak samo pozostałe osoby... a nie wróć córka normalna nastolata więc ją wykluczam. I brakuje sporo kropek mości kierowniku.
    - Oto pański pokój - pan Anastazy otworzył drzwi ostatniego pokoju - proszę. - Pan Anastazy otworzył ostatnie drzwi. Za dużo to pokoju, nigdy nie powiedziała Rosja.
    W pokoju było wielkie łózko ze świeżą pościelą, szafka nocna z lampką, biurko z fotelem, na biurku stał ruter wi-fi i radio a na ścianie prosto od łóżka wisiał wielki telewizor SONY . - W pokoju było wielkie łózko ze świeżą pościelą, na przeciw którego wisiał przesadzony rozmiarem telewizor marki Sony. Dostrzegłem też małą szafkę nocną z gustowną lampką, masywne, dębowe biurko ze znajdującym się na nim ruterem wi-fi i radiem, skórzany fotel obok tylko prosił, aby go wypróbować, zatapiając myśli w słodkim nieróbstwie.
    - Panie Karp, czy tu nie jest troszkę zbyt luksusowo? Przyjechałem tu do pracy a nie na wakacje. - Wygodny mebel odjechał, odstępując miejsca zdrowemu rozsądkowi.
    Nie powiem zaimponował mi. Albo to była zwykła grzeczność? Jeśli to niezwykła maska, był nieliczną osobą z zasadami na tym paskudnym świecie.
    Wybacz, ale zdania same mi się układają przy reedycji, nie chcę ingerować w twoją twórczość, ale to tak samo. Popracowałabym nad końcówką dialogu, te ostatnie zdania trochę brzmią jak masło maślane od - Rozumiem że kwatera panu odpowiada? ale to do przemyślenia.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    W połowie tekstu, dałem sobie spokój, chłopie to jest tak nudne, że można to czytać leniwcom do snu. Porównując to do kesa jedzenia, poległem, musiałem wypluć w chusteczkę i zapić dużą ilością wody.
  • MartynaM dwa lata temu
    Mógłbyś się odczepic od Piotrka? To jedyny gość, który potrafi przyjąć krytykę i poprawić tekst.
    Takich ludzi się szanuje!
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Martyno, przecież doskonale wiesz że dla ciebie zrobię wszystko, tylko mnie całuj, całuj, całuj. Jak dzisiejszy zestaw piosenek przypada go dustu?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Zwróciłaś możę uwagę na jego dyktatorskie manie? Mnie to bardzo zdziwiło.
    Twój na zawsze oddany POEMAN moja słodka...
  • MartynaM dwa lata temu
    Ciekawe, kiedy ci się to znudzi? Hmm...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Jak dasz mi szansę i pogadasz ze mną nie na łamach portalu, żebyś mogła mnie poznać takiego jakim jestem, a nie takiego jakim zmuszonym jestem być aby nie dać się zranić...
  • MartynaM dwa lata temu
    Czyli: nigdy...

    No cóż...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Cuda się zdarzają...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    zobacz, dla ciebie dałem spokój piotrowi
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Dzięki za dobre słowo, doceniam ale ja nie widzę postów tych debili. Niech piszą ani mnie to ziębi ani grzeje. Komentarze od normalnych przyjmuję od tego czegoś nazywanego Łukaszenko i jego kopii dla mnie nie istnieją. Tak że spokojnie.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, nie przejmuj się, to taka klika z dawnych uzytkownikow, a raczej uzytkowniczek, niby pokrzywdzonych... zmowily się te łajzy i szaleją... caly ten lukaszenko i anat, to jednym podszyte... debilizmem.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Martyna prosiłem ciebie żebyś mnie nie obrażała prawda? I przestań niańczyć dorosłego chłopa bo to się staje jeszcze bardziej komiczne XD
  • Łukaszenko dwa lata temu
    sam zaczyna a potem jak dostanie po łapach to beczy jak zbity bachor...
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, nie jesteś zmeczona, naprawde? Cały dzień tego cyrku i jeszcze mało?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM NIe wchodzź mi więcej w drogę Piotrze !
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Jestem taki dobry, iż specjalnie dla Martyny dam tobie spokój zanim totalnie rozsypiesz się na kawałki...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Jestem pewien że nie wytrzymałbyś dłużej niż tydzień ;)
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Czym ja mam się przejmować? Tymi amebami, które oprócz poziomu gówna nic sobą nie reprezentują? Daj spokój, totalna olewka. Niech sobie ujadają tyle im zostało.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Nawet mnie bawi to ich wycie w bezsilności. Są tak żałośni czy tam żałosne że aż śmieszni/ne
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, no, dostają jakiejś szajby... "panienki"
    Poprzebierały się i myślą, że ich nie widać... za dużo chyba piją.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Życia realnego nie maja, żaden normalny facet tego nie dotknie to szwędają się po internecie i szukają atencji na którą w swoim środowisku liczyć nie mogą bo nikt normalny z tym szambem nie będzie rozmawiał.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Wiesz ze to dosyć zabawne jak próbujesz gościa pozbierać?
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, też tak uważam. Urody zero, to chociaż powyją... a jakie zgodne się zrobiły.

    Prują się jak stare ten tego.?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 UUUU, emocjonalnie się zaczyna robić, nie brnij w obelgi ja się tym żywię, jak sęp padliną
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Takie Łukaszenko, siedzi tu cały dzień to jakie to to ma życie? Żadnego. Zwykły, przegryw życiowy.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Weź go uspokój proszę ładnie
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek71, mnie się wydaje, że one się zmieniają... różne style pisania.
    Chciały być takie cwane, a wyszło jak zawsze.?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Jak jesteś taki kozak to poproś ładnie, a napiszę tobie kim ty jesteś ...
  • anat dwa lata temu
    Łukaszenko To mnie tak potraktowała :-)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    zabrakło odwagi?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    czekam, masz odwagę?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    żałosny złamas...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Ty mi już napisałeś że masz psychikę 17 latka, to będzie bułka z masłem ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, weź poproś przyjaciółkę, niech cię uspokoi... tak dobrze jej szło ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Ok, chowam skrzydlatego demona do szafy. Specjalnie dla ciebie kochana
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, nie, nie dla mnie, bo mnie ani grzeje, ani ziębi, jedynie śmieszy, ale dla przyjaciółki powinnaś to zrobić...?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Jesteś zazdrosna?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niepotrzebnie, moje serce należy tylko do ciebie
  • MartynaM dwa lata temu
    Ja? Toż ja nie lesbijka...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Dobrze wiesz że jestem mężczyzną, płci nie da się ukryć dla wprawnego oka ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, no, może i tak się czujesz... teraz tyle płci...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Wiesz że jestem mężczyzną ;)
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, weź, nie rozsmieszaj... już wystarczy.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM za piękne by było prawdziwe?
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Piszą same ze sobą bo już prawie nikt z tym czymś nie pisze. Niech zmieniają style, jest dzięki temu bardziej zabawnie. Pokazuje to jak ludzie uzależnieni od internetu potrafią się upodlić po to tylko żeby zdobyć w sieci troszkę uwagi. Żenada.
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, a co w tym pięknego?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM że ciebie kocham :)
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotruś, to chyba nadmiar alkoholu i różnych rzeczy. Kłócą się na pokaz, później się zapominają i wspierają w niedoli... co to brak zajęcia robi z ludźmi.
    Żałosne!
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, a co mnie to obchodzi?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Kierujesz uwagę na siebie, żebym go psychicznie nie zajechał, wmawiam sobie teraz że miałem być dobry, robię głęboki wdech i liczę do dziesięciu
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Tak wiem, tak się na mnie los mści za to że byłem złym trollem tyle lat
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Brak normalnego życia. Łukaszenko myśli że jest dowcipne a jest żałosny czy tam żałosna ..uj wie co to jest. Założyło to watek na forum i tylko yanko tam z nim gada ale yanko to ze wszystkimi będzie gadał byle pogadać. ja nawet nie czytam tego czegoś popłuczyn jak widze przy komentarzu nick to przechodzę dalej. jest tak żałosne że szkoda czasu na te popłuczyny.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Swoje muszę odpokutować
  • MartynaM dwa lata temu
    Ty to sobie możesz zajechać... miejskim do centrum i z powrotem.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Warszafski frajerzyno z błekitnego złomu, zchowaj się do dziury
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Będę nosił tę pokutę z godnością
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Nie wpuszczą tego czegoś do miejskiego bo smierdzi.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Nabił bym twój łeb na palu w realu ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 i oszczał twoje stygnące zwłoki
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Z twoich opisów masz tak nudne i żałosne życie że ja bym na twoim miejscu je zakończył..
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotruś, ktory facet wyskakuje z takimi milosciami, gdy deczko wczesniej pod innym nickiem wulgaryzowal się, jak ostatni żul.
    Tylko baba mogła wpaść na taki pomysł z tą miłością. One myślą, że wszystkie kobiety, takie jak one, tylko czekają na jakieś zainteresowanie. Nie ma to normalnego zycia, jedynie portale.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Nawet tego nie komentowałem tych płomiennych wyznań. To jest tak głupie że faktycznie kobieta i to jakaś zdrowo nienormalna mogła wpaść na taki gówniany pomysł. To aż litość wzbudza jak się to czyta.
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotruś, a najlepsze, kiedy myśli, że to działa... ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM żałuję tego i serio chcę się zmienić
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Pewnie żona pieprzy się z twoimi kumplami jak ciebie nie ma w domu, bo ma ciebie dosyć
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM A to myśli w ogóle, miłość w sieci marzenie osób, których nie stać na to żeby kogoś poznac w realu. Ale jak to to nie ma realnego życia to tylko pozostaje internet i masturbacja.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Gdybym wiedział wcześniej to co wiem teraz, to inaczej zaczął bym moją przygodę z tym portalem, ale widzisz sama że przyznałem się do niezłego psychola, pomóż mi się zmienić proszę?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Nie to co twoja żona kiedy nie ma ciebie w domu na dłużej ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM Wyciągam do ciebie dłoń w poszukiwaniu pomocy...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Piotrek71 Ona to pewnie ryczy z rozkoszy jak kotka w marcu, bo jakiś twój kolega wkońcu ją dobrze wygrzmocił, kiedy ty tym błekitnym złomem szukasz sensu życia
  • MartynaM dwa lata temu
    Łukaszenko, widać zmiany... w komentarzach do Piotrka. ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM, serio się staram
  • MartynaM dwa lata temu
    Piotrek, daj spokój. Miłość w sieci... jprd.

    Dobra, skończyłam na dzisiaj pracę domową i idę spać.
    Dobrej nocy, Piotrek!
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM To takie próby na siłę przedłużyć rozmowę, choćby tylko ze sobą. jak wszyscy zamilkną to co będzie to robiło w tej swojej melinie. Pusty dom tylko monitor, przyjaciół żadnych to klepie na klawiaturze byle klepać żeby coś się działo bo inaczej znowu samotnośc i narkotyki albo wóda.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    MartynaM Dobranoc.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    MartynaM To i ja idę spać Martyno. dobrej nocy. Jutro mam masę pracy ale będę też ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Chyba że chcesz sprawdzić Piotrze czy mam rację?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    To jak już ustaliliśmy że nie, to powtarzam. NIE WCHODŹ MI WIECEJ W DROGĘ
  • Łukaszenko dwa lata temu
    A i jeszcze jedno, te faszystowskie poglądy na temat portalu wsadź sobie tam gdzie ich miejsce!!!
    Chyba nie muszę pisać gdzie...
  • anat dwa lata temu
    " Komentarze od normalnych przyjmuję od tego czegoś nazywanego Łukaszenko i jego kopii dla mnie nie istnieją." Świetny tekst. "od tego czegoś". Przypomina mi to pana Zagłobę, który czyta list Radziwiłla: A Wołodyjowskiego i tego przybłędę" -to mnie tak potraktował.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Mam mu to zrobić? podświadomie czuję że wiesz do czego bywam zdolny...
  • anat dwa lata temu
    Chcesz się upodlić ? Twoja sprawa. Niesmak pozostanie...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    NIe potrzebuję się upadlać, tylko powiedz po co takie bzdury gość pisze i chce robić z tego portalu zakład karny?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Najpierw prowokuje a teraz sobie wmawia, że to co piszę go nie dotyka ;)
  • anat dwa lata temu
    Jak w Matrixie "łyżka nie istnieje".
  • Łukaszenko dwa lata temu
    taaaaa, jaaasssne
  • Łukaszenko dwa lata temu
    widzi wszystko co czytam, reszta to gra na jego psychice ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    co piszę oczywiście
  • anat dwa lata temu
    Nie potrafisz być "PONAD" ? "Każdy człowiek jest dobry do momentu, kiedy zechce udowodnić, że to nieprawda." -M. Gorki
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Serio postanowiłem być dobrym na tym portalu, ale faszyzmowi w jakiejkolwiek postaci nie odpuszczę!
  • anat dwa lata temu
    Oczywiście, możesz się kłócić z żulem na murku...ale czy to uchodzi?. Możesz dać w mordę łachudrze, albo zostać zwyzywany. Dobrego wyjścia nie ma.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Nie będę obojętny...
  • anat dwa lata temu
    Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle. A Martyna gra na dwa fronty "służy dwóm panom". Włosi powiadają: zamilczeć kogoś na śmierć (w mediach). Gniew złym doradcą-sam wiesz.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Kończę tę rozmowę bo wchodzę w diaboliczny stan ;) spokojnej nocy
  • anat dwa lata temu
    Na koniec. Nie wstyd ci kłócić się z młokosem, który przy jednym stole by z tobą nie siedział, a ty wdajesz się z nim w jarmarczne awantury.
  • anat dwa lata temu
    Więcej szacunku dla siebie. Dobranoc.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Nosisz czasem liść gandzi na czole?
  • anat dwa lata temu
    yanko wojownik 997 "powiedział co wiedział" ?!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania