***"""

*

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (36)

  • pansowa 18.02.2021
    Bardzo dobry, klimatyczny wiersz z oryginalnym środkami poetyckimi.
    Dla mnie to o rozpadającym się związku i zmaganiami peelki z sytuacją.
    Raczej ciężkimi zmaganiami i więcej tu rezygnacji niż buntu.
    Tytuł ciekawy, choć ciężko mi go odnieść do treści.
    Pozdrówka :)
  • Mgła 18.02.2021
    Dziękuję pięknie za czytanie:)
  • Tjeri 18.02.2021
    I dla mnie dobry. Bogaty w obrazy, oszczędny w słowa – tak lubię. Finałowe "Słońce" przez wielką literę na początku otwiera nową furtkę interpretacyjną, która jednak może prowadzić na manowce. Dlatego (jeśli tak jest) zastanowiłabym się nad sensem wyróżnienia słowa.
    Dobrze się czytało.
    A! Jedynie "spływa w dół" budzi mój opór – pleonazm.
  • pansowa 18.02.2021
    No faktycznie - pleonazm
  • Mgła 18.02.2021
    Słońce rzeczywiście można różnie interpretować
    W tym przypadku są to kochankowie
  • Poległem pod lawiną metafory.
  • Mgła 18.02.2021
    :)
    No i co ja biedny żuczek...
  • Mgła, Toczyć dalej...
  • Shogun 18.02.2021
    Hmm, wydaje mi się, że pelka jest "niegotowa" na miłość, lub w tej miłości jest, tylko nie zdaje sobie sprawy, że to nie ona, choć zazdrości ptakom wolności, więc możliwe, że świadoma jest tego iż coś nie tak.
    I zanim stanie się "cierpieniem" pokazać chce gdzie chowa "szczęście" ostatnie jakie jej się ostały.
    Tak jakoś to widzę.

    Pozdrawiam :)
  • Mgła 18.02.2021
    Myślę że peelka jest wściekła
    na siebie samą że pozwoliła podejść bliżej niż na odległość dłoni
  • Lotos 18.02.2021
    Podoba się, bardzo klimatyczny, taki delikatny wiatr niepokoju i melancholii.
  • Mgła 18.02.2021
    Dziękuję :)
  • Dekaos Dondi 18.02.2021
    Mgła↔Delikatny i plastyczny.
    Ostatni wers, można nawet zrozumieć,
    że to co dla nas zazwyczaj "jasne i ciepłe''
    może pograć z nami "w kości'' gdzie nie wiadomo, co pokaże los.
    Pozdrawiam:)↔5
  • Mgła 18.02.2021
    Dziękuję:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • piliery 18.02.2021
    Jako że krzyż to albo symbol albo narzędzie tortur, mam zbyt wiele wątpliwości czy o to Ci chodziło.
  • Mgła 18.02.2021
    Owszem chodziło mi o emocjonalną torturę
  • piliery 18.02.2021
    Mgła Chyba w nieco innym sensie. Chyba nie w tym że będziesz torturę zadawać?
  • Mgła 18.02.2021
    piliery to już akurat nie ma znaczenia:)
    Spokojnego wieczoru życzę:)
  • laura123 18.02.2021
    Do mnie nie przemawiają ''kości Słońca'', w ogóle nie prowadzą w stronę jakichś relacji damsko - męskich, w sumie to nigdzie nie prowadzą.
  • piliery 18.02.2021
    "Kości słońca" jeszcze mógłbym przyjąć jako np: >opowiem ci o utraconej miłości< ale w tej zwrotce to chyba fałszywy trop
  • laura123 18.02.2021
    piliery a w ogóle masz jakąś interpretację, bo ja nie?
  • Mgła 18.02.2021
    Czemu mnie to nie dziwi:)
  • laura123 18.02.2021
    Mgła no właśnie, czemu to Ciebie nie dziwi?
  • piliery 18.02.2021
    laura123 Niestety. To nietrafione metafory choć dobrze się je czyta.
  • laura123 18.02.2021
    Piliery chyba Autorka się obraziła i usunęła wiersz. A ja naprawdę nie mogłam ''wejść'' w ten wiersz, chociaż na ogół nie mam takich problemów. Tak jak piszesz, ''nietrafione, choć dobrze się czyta''
  • Mgła 18.02.2021
    laura123 nie obraziłam się:)
    Po prostu uznałam że moje teksty są zbyt słabe na ten portal
    Serdecznie dziękuję wszystkim komentujący za poświęcony czas :)
  • laura123 18.02.2021
    Mgła my tutaj pracujemy nad tekstami. Moje też mają jakieś braki i cieszę się, kiedy ktoś pomoże mi poprawić, bo często jest tak, że u siebie, przez emocjonalny stosunek, nie dostrzega się błędów.

    Nie obrażaj się, tylko wstawiaj.
  • Tjeri 18.02.2021
    Mgła
    Twój tekst był dobry. A "ten" portal raczej nie słynie z jakości ;), nie umniejszając nikomu. Nie ulegaj tak szybko emocjom!
    Pozdrówka.
  • Mgła, Gwarantuję, nie znajdziesz lepszego, trza się tylko zdystansować.
    Znaczy można portal znaleźć cud, ale ludzi - nie tego...
    Jak mi miesiące nikt nie zwróci uwagi, że mam rażące błędy, to wtedy stoi z tymi błędami, a jak ktoś zwróci, to choć nie poprawiam, to wiem, że je mam, następnym razem spróbuję o tym pamiętać, a teksty złe, nie przemawiące też się zdarzają, inaczej zazwyczaj tekst czyta odbiorca niż twórca..
  • pansowa 18.02.2021
    Tjeri w punkt?
  • Mgła 18.02.2021
    yanko wojownik 1125 Posiedzę tu trochę poczytam
    a przy okazji może się czegoś nauczę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)
  • Mgła, Towarzysko można posiedzieć, jak np. Ant, pierwszy i jedyny tekst w ramach wspólnego projektu wrzucił po latach pobytu, a na portalu jest co dzień.
    Albo Mess, który jest bez tekstów, ale też co dzień.
  • Mgła 18.02.2021
    *komentującym
  • Zaciekawiony 18.02.2021
    Dzięki za zmarnowanie naszego czasu. Oczywiście wcale a wcale się nie obraziłaś.
  • Mgła 18.02.2021
    :)
  • laura123 18.02.2021
    Aż zdziwienie ogarnia, wobec niektórych wpisów, co takie ''sławy internetowe'' i bywalcy salonów tutaj robią? Śmiechu warte!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania