Nam zabroniono o tym mówić

Cud medycyny

 

W 2017 r. urodziło się dziecko w 21 tygodniu ciąży, czyli ciąża nie trwała dłużej niż pięć miesięcy. Kolejny sukces medycyny dający nadzieję na uratowanie coraz to mniejszych dzieci. Dziś dziecko ma trzy lata i jest takie jak inne. Postęp medycyny jest niekwestionowany i całkiem możliwe, że bariera to zastanie kolejny raz przełamana.

 

Jesteśmy ubogimi krewnymi mądrości.

 

Nie widzimy związku między dzieckiem w łonie matki, a dzieckiem, które wyszło już na świat. Żądamy możliwości aborcji. W Nowym Yorku prawo dopuszcza w pewnych przypadkach aborcję nawet do momentu narodzin. Sumienia oczyszczamy, nazywając istotę w łonie matki po prostu "płodem".

 

Wolność brzucha

 

Feministki nieraz wychodzą na demonstracje, walcząc o wolność brzucha, czyli jednym słowem prawa do aborcji. Dlaczego te same kobiety nie walczą o wolność brzucha w przypadku legalizacji narkotyków, papierosów mentolowych (właśnie zakazano). W końcu to także dotyczy wolności brzucha i to raczej w większym stopniu. A może chodzi o coś innego? Po prostu antykoncepcja nie powiodła się lub zapomniało się o niej, a my nie chcemy brać odpowiedzialności za nowe życie, więc się go pozbywamy. Czterdzieści milionów aborcji rocznie. Tyle ich wykonujemy w ciągu roku.

 

Nam nie kazano być mądrym.

 

Zabójstwo Georga Floyda stało się katalizatorem wielkich demonstracji antyrasistowskich. Przy okazji demolowano i okradano sklepy zwykłych ludzi nie mieszających się do polityki. Plądrowano sklepy białych, czarnych i żółtych. Jeden z niewielu przykładów, gdy demonstracje miały faktycznie wydźwięk antyrasistowski. Niestety obrany bohater nie był ideałem. Przesiedział parę lat za kratami, mierzył z gnata do ciężarnej Murzynki i brał narkotyki. Tak na marginesie jego zabójca pracował z nim w przeszłości w jednej firmie. Czy naprawdę musimy wybierać takich bohaterów?

 

Socjalizm tak, wypatrzenia nie.

 

Na powrót budujemy PRL. Czy możemy iść inną drogą? Niestety nie. Oczekiwania socjalne Polaków są powszechne i dotyczą sympatyków największych partii politycznych (z wyłączeniem KORWIN-a). Nawet jak nie chcemy 500+, to zazwyczaj dlatego, że nie mamy dzieci. Chcemy bezpłatne szkolnictwo, służbę zdrowia, oczekujemy pomocy państwa w spłacie kredytów, w budowie mieszkań, dotacji dla firm. Chcemy, by państwo było wszędzie i dawało jak najwięcej. I w takim właśnie kierunku idziemy. Czy to dobrze? Nie, ale jesteśmy jedynie ubogim krewnym mądrości.

 

Wolność

 

"Historia skłamana, pandemia wyssana i wolność zabrana"

Tak śpiewa Krzysztof Jackowski (jasnowidz) o koronawirusie. Możemy nie zgadzać się z pierwszymi dwoma członami zdania, niestety trzeci dotyczy każdego z nas. Wolność zabrana. Jak nie Akta, to Akta II, jak to nie pomaga, to pandemia. I coraz powszechniejsza cenzura w google, youtube, twiterze. Coraz częściej nie dopuszczamy prawicowych opinii, nazywając je rasistowskimi, ksenofobicznymi i faszystowskimi, zapominając że źródłem faszyzmu był socjalizm. Tak nazywamy ludzi, którzy po prostu chcą wolności i niczego więcej. Chcą wypowiedzieć się i bronić starego, konserwatywnego świata. Niestety nie będzie dla nich litości. Nie będzie wolności także dla tych, którzy chcą się leczyć w sposób niekonwencjonalny. Także te poglądy usuwane są z powyższych medialnych kanałów.

W przyszłym świecie nie będzie wolności dla wszystkich. Korytarz wolności zawęża się. Dzisiaj się jeszcze w nim mieścimy, jutro możemy z niego wylecieć. Nie będzie miejsca dla naszych poglądów.

 

Policzmy się

 

Prośba o dawanie jedynek z jednego konta. Policzmy się i dobrze by było, aby także się ujawnić. To samo dotyczy mniejszości, która się ze mną zgodzi. Dawajcie 5 i ujawniajcie się.

 

Z szacunkiem dla wszystkich.

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • bogumil1 11.06.2020
    Daję pięć i się ujawniam, chociaż nie do końca zgadzam się z przedstawionymi poglądami. Zamordyzm jest nieodrodną cechą każdej władzy, jako tako ugruntowanej w społeczeństwie, był zawsze i wszędzie chociaż przybierał różne formy. Ale każdemu wydaje się, że to tylko tu i teraz jest tak źle, a dawniej to byłą świetlana przeszłość, miodem i mlekiem płynąca.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Dzięki Bogumił
  • befana_di_campi 11.06.2020
    Tu liczę na Sąd Ostateczny :) Dałam też najuczciwszą piątczynę :-)

    Serdecznie :)
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Serdeczne podziękowania.
  • Tjeri 11.06.2020
    Ilość aborcji będzie rosła (szara strefa kwitnie), jeśli nie będziemy mówić o antykoncepcji, jeśli nie pomożemy w wychowaniu niepełnosprawnych dzieci. U nas od de strony. Pseudo edukację seksualną prowadzą nieraz katecheci, a niepełnosprawnych olano, bo nie stanowią dostatecznie dużego elektoratu... Dzieci o seksualności uczą się od kolegów bardziej oblatanych w porno stronkach czy gazetkach... Aborcyjne autobusy kursujące regularnie (!) z Polski do np. Słowacji stały się codziennością.

    Rasism, segregowanie - mamy to w naturze. Jeśli nie kolor skóry (i to w obie strony - czarni nieraz są większymi rasistami...), to płeć, orientacja, narodowość, przynależność partyjna. Uwielbiamy dzielić.
    Na marginesie, jak już musisz pisać "murzyn", to choć wielką literą.

    Oczywiście, że PRL. Ci co wyzywają innych od komuchów czy lewaków, budują nam przepiękny powrót do komuny. Nieprzemyślane socjalne (bo wsparcie powinno być gruntownie przemyślane, by wesprzeć biednych, a nie patologie i tych którzy wsparcia nie potrzebują...). Do tego aparat propagandy taki, że PRL płonie ze wstydu, ochotka na centralizację władzy, gnębienie przedsiębiorców (a jednak to ci parszywi krwiopijcy utrzymują nasz kraj)... To wszystko już było...

    Ograniczanie wolności, lokalizowanie nas, ewidencjonowanie, podsłuchiwanie... To wszystko jest przerażające i nie doprowadzi świata do niczego dobrego.

    A co znaczy "Nie będzie wolności także dla tych, którzy chcą się leczyć w sposób niekonwencjonalny."? Tego nie zrozumiałam za bardzo...

    Tekst skłaniający do przemyśleń. Ocen nie stawiam (nigdy).
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Zacznę od końca.
    W ostatnim czasie Google usunęło z wyszukiwarki miliony porad leczenia koronawirusa metodami niekonwencjonalnymi (np. Dr. Zięba). Wiem można go nie lubić, nie zgadzać się z jego metodami, ale nie zabraniajmy ludziom leczyć się u niego. Wiem, robi na tym duży biznes, ale przy korporacjach farmaceutycznych i tak jest mróweczką.

    Co do aborcji to podałem dane z całego świata i nie można tutaj mówić o szarej strefie. Nie szanujemy życia tak swojego jak i zwierząt.

    Co do pisowni to niedopatrzenie, białego też napisałbym z małej. Skoryguję.

    Dzięki za komentarz
  • Tjeri 11.06.2020
    Józef Kemilk nie wiem kto to dr Zięba (coś czuję, że lepiej dla mnie). Co do nieposzanowania życia - zgadzam się. Ale jak to zmienić? W którą stronę iść? Bo, ja pisząc o szarej strefie miałam na myśli to, że zaostrzanie prawa niewiele daje (albo i nic). Co w tej kwestii myślisz?
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Tjeri Zaostrzenie prawa nic nie da i chyba nikt nie chce tego robić. Moim zdaniem można wyciągnąć aborcję z dyskusji religijnych i bardziej pójść w medycynę. Abordowane dzieci to jest coś strasznego i my to robimy. Jednym z rozwiązań jest ułatwienie adopcji i podawanie tego rozwiązania (przedstawienie przyszłych rodziców) kobiecie która chce usunąć ciążę.
  • Tjeri 11.06.2020
    Józef Kemilk
    Jednak u nas się chce zaostrzać. A co z dziećmi rodzących dzieci (także po gwałtach)?
    Tu potrzeba znacznie więcej niż adopcji...
    Przede wszystkim zapobieganie - czyli antykoncepcja (nie mylić z kalendarzykiem) Świadomość...
    Natomiast moja wyobraźnia nie daje rady wobec skrajnych przypadków "medycznych". Niepełnosprawności, które gdzieś tam wymieniłeś, to żadne niepełnosprawności (typu krótsza noga). Także zespół downa taką niepełnosprawnością nie jest (wiem że są osoby, które chcą abordować nawet z takiego powodu...). Jestem przeciwna aborcji, ale wolę nie myśleć o przypadkach gdy dziecko nie ma wykształconej połowy mózgu i wady skazujące go na krótkie życie w męczarniach... Nawet nie próbuję się zastanawiać co bym zrobiła...
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Tjeri Przypadki o których piszesz są b. rzadkie i tak jak pisałem wcześniej nikt nie ma zamiaru zmieniać regulacji prawnych. Gdyby chciano to projekt obywatelski dotyczący zaostrzenia prawa nie lądowałby w komisjach (po raz kolejny), tylko byłby uchwalony.
  • Tjeri na resocjalizacji uczyli mnie, że jednak po wprowadzeniu zakazu liczba aborcji u nas zmalała, ale zgadzam się z tobą, iż trzeba zainwestować w profilaktykę.
  • Tjeri 11.06.2020
    Marek Adam Grabowski
    A niby jak oszacowali aborcje dokonywane po kryjomu? Może ostatecznie było mniej zabiegów, bo były osoby których nie stać na manewry zagraniczne a spędzić płód metodami babki się nie dało? Nie wiem, ale nie byłabym pewna takich informacji ;).
  • Tjeri są całe badania na temat przestępstw niewykrywalnych, ale nie będę wchodził w szczegóły. Gdyby co spadek rozpoczął się wraz z transformacją, kiedy zaczęto dyskutować o zakazie, podobne zjawisko jest teraz w USA.
  • JamCi 11.06.2020
    Dokąd nie będzie pomocy dla ludzi, którzy mają chore dzieci a nie durnego bezsensownego rozdawnictwa, to nic z tego nie będzie. Człowiek, kttóry pozstaje sam boi się sam i sam decyduje jak musi.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Rozdawnictwo jest wszędzie, również dla niepełnosprawnych, dla tych co mają chore dzieci. Są renty i dodatki. Za małe, tak jak za małe dla... (tutaj można robić wyliczanki).
    Rozdawanie nic nie zmieni. Jak byłem mały to wraz z nami bawiły się dzieci niepełnosprawne. Jeden miał krzywe nogi, drugi jedną nogę miał wyraźnie krótszą. Grali z nami w piłkę i nie było litości w grze. A efekt był taki, że my nie traktowaliśmy ich jak niepełnosprawnych, a oni czuli się pełnowartościowi.
    A teraz rozczulamy się i szukamy wad ukrytych. Popełnia błędy, otrzymuje kwit, dłużej się uczy od innych, kolejna choroba. I ich niepełnosprawność rośnie i stają się coraz bardziej zależni od rodziny, państwa itp.
  • JamCi 11.06.2020
    Józef Kemilk to zależy od głebokości niepełnosprawności. Mam wśród bliskich osoby z tej pierwszej grupy, ktore wygrywają zawody sportowe ze zdrowymi i takie, które potrzebują pomocy w znacznie większym zakresie.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    JamCi Wiem, że zależy od stopnia niepełnosprawności, zresztą niektórzy niepełnosprawni są sprawniejsi od nas. Problemem jest niepełnosprawność intelektualna, wtedy jakoś trzeba pomagać. Tylko tak na marginesie w tym systemie wysokich podatków i wielości regulacji, pełnosprawny ma kłopot z utrzymaniem się.
    Sprawa tródna w systemie, gdzie każdemu coś się daje, a to powoduje irracjonalnie wysokie podatki.
  • JamCi 11.06.2020
    Józef Kemilk nie każdemu.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    JamCi Byłeś w darmowej szkole? Dostałeś bezpłatną edukację. Szczepiono cię. Zostałeś bezpłatnie zaszczepiony. Brałeś jakiś antybiotyk. Dostałeś do niego dopłatę i zapłaciłeś grosze. Studiowałeś bezpłatnie? Itd.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Przybyło jedynek i żadnego odważnego. Czy to strach przed dyskusją, czy też świadomość, iż to co napisałem może być prawdą?
  • Tjeri 11.06.2020
    :))) nie wiem kto Ci stawia jedynki, ale jak widać chęć do dzielenia i sortowania (jeden z akapitów mojego pierwszego komentu) i w Tobie jest. Ja się w jednych rzeczach z Tobą zgadzam, w innych nie. Napisałam obiektywny koment. Po co takie prowokacje?
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Tjeri Zawsze łatwiej dyskutować z osobą, która po prostu da jedynkę i się ujawni. Lubię tzn odwagę cywilną. Nie lubię takiej partyzantki, ale jak muszą to przecież nic nie poradzę.
  • Tjeri 11.06.2020
    Józef Kemilk na opowi oceny nic nie znaczą. Odwagą jest myśleć, że ktoś dał Ci jedynkę, bo się z Tobą nie zgadza... Niestety cała masa juzerów i ich klonów pałuje, bo nie lubi. Dlatego ja nie oceniam i na oceny nie patrzę nawet (nie mam pojęcia jak oceniane są moje teksty). Jedyny miarodajny punkt odniesienia dla autora to koment czytelnika.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Tjeri Wiem o tym, zresztą za ten tekst spodziewałem się jedynek. Tylko ja, tak jak pisałem wcześniej lubię odwagę cywilną, bo czego można się spodziewać po takich ludziach w realu.?
    Po prostu starej daty jestem.
  • Tjeri 11.06.2020
    Józef Kemilk, w sumie nie widzę w tym tekście nic aż tak nie wiadomo jakiego...
    I nie rozumiem tytułu. Przecież tematy, o których piszesz, są wałkowane często i to od każdej strony...
    Miło się gadało, pozdrawiam!
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Tjeri Tytuł odnosi się do prawdopodobnej przyszłości. Dzięki za dyskusję.
  • Świetnie zauważyłeś, że ci którzy popierają aborcję milczą gdy mowa np. o zakazie papierosów. Rasizm to rzecz paskudna, ale nie usprawiedliwia to tego wandalizmu, z resztą często też popełnianego przez rasistów (tylko, że czarnych). Socjalizm kusi ludzi i obecnie partię się kłócą, która da więcej. Jednak nie tylko KORWIN się wyróżnia pamiętajmy jeszcze o np. Kongresie nowej prawicy.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Dzięki Marku za wizytę. Masz rację co do Kongresu Nowej Prawicy, tylko że ona jest też od Korwina.
  • Józef Kemilk właściwie cała prawica (gospodarcza) to w jakimś stopniu rozłamowcy od JKM.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Marek Adam Grabowski Tak, wiem. Szkoda, że poparcia nie ma.
  • Józef Kemilk mimo wszystko będę głosował na Żółtka.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Marek Adam Grabowski Ja na Bosaka, troszkę dalej od wolności, ale wciąż blisko.
  • Józef Kemilk OK, początkowo też rozważałem. W Ogóle to Krzyśka trochę znam osobiście.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Marek Adam Grabowski I jaki jest?
  • Józef Kemilk długo by opowiadać, ale fajny, chociaż stryty.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Marek Adam Grabowski Czyli można głosować. Poglądy w miarę dobre.
  • 5! Ujawniłem się!
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Dzięki
  • Mam jedynie zastrzeżenie do kwestii face-newsów. Pomijając już same przykłady, które podałeś to z face-newsami trzeba walczyć.
  • Józef Kemilk 11.06.2020
    Nie dasz rady, one mkną szybciej od światła. A człowiek jak usłyszy coś zgodnego z jego poglądem, to będzie wierzył w podaną informację, mimo wielokrotnego dementowania. Problemem jest monopolizacja mediów światowych (YouTube, facebook, Google), które cenzurują coraz więcej.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania