naród jest jak lawa

dostosowany do tego kabaret, nie wymaga myślenia,

nieskomplikowany jak matematyka bez liczb

faktamorgana24 tracą, nie mówiąc

o dupie, gorzale. mało kto zauważył,

że jak Neonówka, która dobrze radziła sobie

z rządami poprzedniej ekipy,

teraz musiała prawie godzinę napinać się,

żeby sprostać zapotrzebowaniu na biomasę.

w pierwszej wersji Wigilii, nie podobało mi się także,

jak pod koniec skeczu, wszyscy leli ze śmiechu po słowach

,, tylko łosie i jelenie widzą prawdę w TVN-ie”

miałem zwidy albo wyrosły te dyskredytowane lemingi,

za parawanami z cukru,

żeby zdążyć przed sezonem na ramówkę z Mam talent.

 

na koniec chcę przekazać dla Pana Muńka Staszczyka,

od głęboko myślących ludzi, drążących tunele pod każdą inteligencją,

że Hitler i Stalin odpokutowali za Warszawę, pewnie już za życia,

a Polacy jeszcze długo, coraz dłużej nie.

Średnia ocena: 2.1  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (154)

  • Noico1 dwa lata temu
    ????????????????????????????????
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    "Leli ze śmiechu" - lełam ze śmiechu, jak to przeczytałam. Pomijajśc już literackość samego sformułowania, nawet gdyby było prawidłowo sformułowane...
  • SwanSong dwa lata temu
    Jesteś jak ten ojciec ze skeczu Neonówki. W głowie ugór myśli, liczą się tylko paski tvp. Zimą jak będziesz marzł, a żywność wydrenuje ci kieszeń, ogrzej się, śpiewając psalmy i najedz sukcesami rządu. Pożyteczny idioto...
  • Noico1 dwa lata temu
    Licz się ze słowami trollu. Jeśli chodzi o idiotę to chyba większego od ciebie tutaj nie ma. Ale masz wielką konkurencję, nie obrośnij w piórka, bo wielu stąpa ci po piętach amatorów do tytułu.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 jest tu większy idiota?
    Daj tylko fotkę na Avatar.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    >>Licz się ze słowami trollu<< to gadaj do swojego odbicia w lustrze, prosiaczku. Możesz mnie nazywać idiotą, bo inwektywa od takiego małego, ciasnego móżdżku, to oznaka, że poruszyłem drażliwą strunę. Jak tam drożyzna w sklepie? Węgiel już kupiony? Po chrust w lesie byłeś?
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong paszoł won trollu.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 a Białoszewski dobrze rymuje??
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    SwanSong, Od parafii dostanie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    "Postkomunę żrą już mole, kabarety to pomada, płynie sztuka dla debili i do ścieku szybko wpada.
    Plastikowe pokolenie jak odbitki tak jak klisze, słowo nie jest ponoć w cenie, ale jakoś go nie słyszę."

    Skończyłem kilka lat temu oglądać kabarety, zapomniałem jak nazywał się ten bard, co cytuję, a gadałem z nim kiedyś - łoj dawno, ponad dekadę, nie wiem jakich on poglądów, pewnie w zasadzie antysystemowiec, ale brak mi pewności.

    Szczerze co do tekstu, nie jestem w temacie, bo nie wiem o jakie skecze chodzi, ale jak ludzie tańcują to też się bogibać przyszedłem.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Przypomniałem sobie - Kalinowski: https://www.youtube.com/watch?v=qM-6bVHnPyU
  • Grain dwa lata temu
    Nie oglądałem tego skeczu, poza początkiem i końcem. W sumie kilka minut – szkoda czasu, tak samo jak na większość nagradzanej literatury i filmów.

    Mało kto zwrócił uwagę na to, że poza dziadkiem, są także inne postacie. I chyba /chyba, bo nie będę oglądał całości/ Neonówka zakpiła ze wszystkich, bez wyjątku.
    Nauczyłem się już dbać o siebie, nie wierzę troszczącym się o moją lodówkę, czarodziejską różdżką z chrustu o wartości energetycznej i zwłaszcza o to, co powinienem mieć w podsufitówce. Bo to śmierdzi nieuprzątniętymi trupami.
    Zależało mi na wyrażeniu opinii, że wybaczyliśmy już prawdziwym katom i animatorom powstania – nie wymieniłem zachodu, tylko nie Polakom, tym którzy mieli dość i chcieli w końcu, na miejscu oddać w mordę. Chyba wolno? I, że ,,historia, to wciąż nierozpoznana teraźniejszość”.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Grain, Zakpić ze wszystkich jest wyjątkowo fair, bo nikt nie czuje się pominięty.
  • Poncki dwa lata temu
    Ciekawe co mówisz. Neonówka, uważam, ze jeden z lepszych polskich kabaretów niezależnie od czasów zawsze.stają na wysokości zadania i bawią.

    Jeżeli uważasz, że są lepsi to powiedz proszę kogo oglądać. Chętnie sprawdzę, lubimy się pośmiać.
  • Noico1 dwa lata temu
    Mnie natomiast zastanawia, kto głupszy, czy te kabarety, czy ta publiczność rechocząca jak głupi do sera. Nie ma chyba dobrych kabaretów, no może Otto, bo nic nie mowią.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Potem był zajebisty i Limo.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, OTTO nudny się szybko zrobił, taki poprawny, ułożony, dla inteligencików.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    I Kabaret Skeczów Męczących.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    był też dobry, może dalej jest, nie oglądam, nie wiem.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Gdyby kabarety śmiały się z lewaków, pierwszy byś rechotał, prosiaczku.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 a czy to grzech, śmiać się? Czy śmiech jest przywilejem idiotów? Nazwanie publiczności idiotami bo się śmieją to nonsens. Mam wrażenie, że starość czasem zabiera umiejętność śmiania się z beleczego, a gburowatość upoważnia smutasa do nazywania śmiejących się głupcami.

    Rozmawiałem ostatnio ze znajomym księdzem. Opowiedziałem mu pewien dowcip o Maryji, którego nie przytoczę (może kiedyś).
    Pośmialiśmy się chwilę po czym poprosiłem, żeby nie.l miał mi za złe, ale uważam, że to ludzie nie mają poczucia humoru, a jego Bóg, na tyle co zdążyłem go poznać, na pewno ma, na pewno się nie gniewa i przypuszczalnie też się teraz zaśmiał.
    Uśmiechnął się i powiedział, że oczywiście, że Pan Bóg ma poczucie humoru, przecież stworzył katolików.
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 hrabi i mumio
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki doskonale rozróżniam dobry humor od zwyczajnego chamstwa i żenady, więc nie musisz mnie pouczać, poziom kabaretów jest denny, a ludzie mają po prostu wywalone z czego się śmieją, bo niestety obecnie nie nauczają w szkołach ani poczucia estetyki, ani dobrego smaku. Więc śmieją się z byle g. Taka jest prawda.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Kogo chcesz oszukać, że masz dobry smak czy wyrafinowane poczucie humoru? Kabaretów nie oglądasz, bo śmieją się z pisowskich głupot i ci ciśnienie skacze.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 no i co z tego, że się śmieją z byle g...? Rozumiem, że ty śmiejesz się tylko z wyszukanych żartów a wszystko inne to dla ciebie żenada. Ok, możliwe, lecz wątpię. Nie daje Ci to natomiast prawa, aby nazywania kogokolwiek idiotą. Nie wiesz, kto siedzi na widowni, a gusta są rożne. Nie każdy będzie miał takie wyrafinowane poczucie humoru a może miać tytuł doktorski.
    Nie pouczam cię. Dawno porzuciłem to przedsięwzięcie. Nie uczysz się.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki oczywiście, że mam prawo oceniać, bo to mój kraj, więc mam prawo wiedzieć kto i na czyje zlecenie formatuje mózgi gawiedzi, kto sprowadza ludzi do pierwotnego prymitywizmu. Widocznie nie przeczytałeś, albo nie zrozumiałeś wiersza Graina, który o tym samym napisał, o czym ja mówię w komentarzach.
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 a kto ciebie sformatował i sprowadził do prymitywizmu? Bo kabaret to mamy akurat z ciebie.
  • Akwadar dwa lata temu
    Noico1 każdy ma prawo wiedzieć kto i po co, sformatował mózgi tobie i wam podobnym.
  • Noico1 dwa lata temu
    Gawiedź charakteryzuje się m.in. tym, że żeby się pośmiać, wejść w stan euforii, przekonać się co i jak ma myśleć, musi łyknąć podaną im na tacy papkę, którą im ktoś wcześniej przygotował. Przykład? Proszę bardzo. Jeszcze niedawno Tusk z Tefaenem kazali wam kochać Putina. A dziś już możecie nienawidzić, pluć, a nawet chwilowo macie pozwolenie srania mu na głowę. A jeszcze niedawno był prawdziwym przyjacielem Tuska.
  • Noico1 dwa lata temu
    Akwadar w Twoim przypadku to bardzo proste, Tobie koń kopytem sformatował. Więc o Tobie nie dyskutuję. A teraz idź już proszę, bo dyskutuję z Ponckim.
  • pansowa dwa lata temu
    Akwadar sformatowała go prasa i poród kleszczowy z komplikacjami
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 ludzki z ciebie pan.
    Ze złodziejem dyskutujesz?
  • Akwadar dwa lata temu
    Noico1 tobie za to brzuszysko sformatowało mózg, a reszta wyparowała łysiną. Pójdę kiedy będę chciał, ale proś dalej :))
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Też.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, "Czy śmiech jest przywilejem idiotów?"

    "Idzie wariat ulicą wytykany palcami
    Śmieją się ludzie nie wiadomo z czego
    Dziwne ma spodnie dziwne ma włosy
    Śmieszy to ogromnie szare roboty
    Słychać wszędzie idiotyczne śmiechy
    Nietolerancja jest cechą głupców
    Głupota jest mądrością czy mądrość jest głupotą"

    https://www.youtube.com/watch?v=ty0C4bJm_Yg

    Kultowy riff, kultowy punkowy tekst, ma już 40 lat a jakby ciągle ten tego...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Wersja z filmu "To Tylko Rock" najzabistsza, choć tu podlana po połowie scenami z Jarocina: https://www.youtube.com/watch?v=770mP1pDgZw
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    yanko wojownik 997 fajna muza
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Józef Kemilk, Że też w Twe gusta, nu zdarza się :) Fajno.
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    yanko wojownik 997 moje to metal, ale punk cenię i Polski rock też
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 "Tusk kazał kochać Putina", hahaha co to za Badura? było owszem jakiś czas temu ocieplenie relacji Rosja Europa. Było potrzebne ocieplenie tych relacji, bo wszyscy w Europie żyli nadzieją, że Putlerowi nie odjebie. Wszyscy wolą robić interesy niż prowadzić wojnę. W czasie pokoju bogacą się większość przedsiębiorczych, w czasie wojny tylko nieliczni.
    Mnie to zawsze bawiło jak to Polacy.opowiadają jaki ten świat zepsuty a jesteśmy narodem niecałe 40sto milionowym. Nawet bez przeliczania na tych co mają podobne poglądy do ciebie stanowimy może z 5 promili ludności świata. Morzesz rzucać swoje oszczerstwa na wszystkich na świecie. Twój głos nic nie znaczy.
  • Poncki dwa lata temu
    Józef Kemilk Ty jakoś tą naszą Polskę rozsądniej, moim zdaniem pojmujesz. Czy naprawdę śmiać się z tego, co kogoś śmieszy, znaczy to samo co być idiotą, bo kto inny uważa to za słaby żart?
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 a jeszcze pytanie takie, mówiąc o ludziach gawiedz czujesz się przez to lepszy?
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki to nie to chodzi jak ja się czuję. Obojętne mi jest to. Stwierdzam fakt, nic ponadto. Gawiedź pokładająca się ze śmiechu na opowiadane ze sceny skecze obrażające Matkę Boską, nie Kościół, nie kler, nie ludzi, ale Matkę Boską, królową Polski, jest dla mnie tego samego rodzaju co podła dzicz oglądająca w rzymskich cyrkach pojedynki gladiatorów. Gdybym tam był wszedłbym na scenę i spoliczkował tego wesołka. Niczym się tamta bezmyślna gawiedź, choć wykształcona, od tamtej antycznej nie różni.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    Po pierwsze, nie zrobił byś tego, bo do takich akcji trzeba jajec.
    Po drugie, jak byś się jednak zebrał na odwagę i wylazł na scenę, to najprawdopodobniej zgarnęła by Cię ochrona, dostał byś w mazak i w najlepszym przypadku pozwoliliby ci oglądać dalej.
    Po trzecie, w Polsce nie ma monarchii tylko totalitaryzm autokratyczny.
    Po czwarte, Maryja już dawno nie żyje więc nie bardzo ma jak rządzić.
    Po piąte, tak jak już mówiłem, jestem przekonany, że Maria miała świetne poczucie humoru in też by się z siebie pośmiała.
    Po szóste, czy zasadne jest stawianie pomników papierzowi Janowi Pawłowi II?
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Poncki Nie, nie oglądam kabaretów, jakoś mnie nigdy nie śmieszyły. Faktem jest że denerwuje mnie naśmiewanie się z innych. Jak było tutaj, nie wiem, pomijam. Zawsze jestem za wolnością słowa, a więc przyjmuję, że są też tego negatywne skutki. Ale bez wolności słowa pojawia się nietykalność i w konsekwencji bezkarność. I są wynaturzenia, krycie swoich. W końcu się za to obrywa, ale zbyt późno i często już nie ci co powinni.
    Podsumowując jest zapotrzebowanie na kabarety, to nie ma problemu.
    Pozdr
  • pansowa dwa lata temu
    Noico1 l
    I pomyśleć, że ta dzicz na igrzyskach to również Cyceron czy Seneka?
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki jeśli nie jesteś katolikiem i tym gardzisz, to raczej sobie daruj oceniać czyjeś poczucie humoru. Tym bardziej, że ze znanych przekazów nic takiego nie wynika. Kabarety to pogarda dla katolików i ich świętości. To stały punkt ich programu, budzenie nienawiści. Dzieje się tak od początku lat dziewięćdziesiątych. To nie kabarety ale lewackie odnogi, takie hitlerjugend oddelegowane do spraw kultury.
    Według Ciebie w Polsce tylko dwóm grupom wolno nie mieć poczucia humoru i w ramach rzekomej wolności słowa jakoś nikt z nich w kabaretach nie drwi. To są pederaści i Żydzi. Gdyby ktoś spróbował, szybko zostałby uziemiony. Tacy odważni Ci kabareciarze.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    ilu żydów mieści się w maluchy? 105. Pięciu na fotelach i stu w popielniczce.

    Co ma wspólnego pedał i kanarek? Organy kijek.

    Kto był ojcem Jezusa? Nikt Maria była dziewicą ?

    Myślę, że obie ze wspomnianych przez ciebie grup mają poczucie humoru. Ty nie masz, natomiast spokojnie mogę przyjąć, że zaśmiałeś się z oddanych kijków, co znaczy, że w swojej nieposzlakowanej dostojności bawi cię właśnie gówno. Możesz zaprzeczyć ale to nieistotne.

    Nikim nigdy nie gardziłem, i nigdy nie będę. To są uczucia zarezerwowane dla ludzi nie mających w sercu miłości. Fanatyzm niektorych katolików uważam jedynie za zabawny.
    O poczuciu humoru publiczności kabaretów mogę powiedzieć, że jest różne.
    Poczucie humoru wg psychologów jest pochodną inteligencji.
    Twierdzenie, że kabarety są pogardą dla katolików jest tylko dowodem na to, że nie masz poczucia humoru.
  • Poncki dwa lata temu
    Co ma wspólnego pedał i kanarek? Obsrany kijek
  • Poncki dwa lata temu
    Nie zasmiałeś się bo źle napisałem...
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki możesz sobie te żarty wypowiadać na niszowym forum które czyta w porywach do 50 osób, ale spróbuj je wypowiedzieć publicznie, lub na manifestacji. By ci łeb oderwali. Aha, jeszcze do tego zestawu dodam szmatę unijną, też jest pod ochroną.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 A na jakiejkolwiek manifestacji, czy na konkretnej jakiejś?
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1
    nie wiem co to szmata unijna... czuję się tak wspaniale nie mając w sercu tyle nienawiści co ty.. kurcze prawie ci wspolczuje...

    Kiedyś jak pracowałem za granicą poznałem na linii syryjczyka Ahmeda. Mamy ze sobą kontakt dobrych parę lat. Jak go poznałem to go na linii zawsze witałem słowami:
    - Ahmed, you are my favorote terrorist. How are you today. Did you blow someone already?

    Nikt mi głowy nie urwał. Smialiśmy się i gadaliśmy o pierdołach. Ja jeszcze wtedy byłem praktykujący więc tłumaczyłem mu miłość Jezusa a on mi Allaha. Co ciekawe, po tych wielu latach on przestał ufać Allahowi a ja Jezusowi...
  • Noico1 dwa lata temu
    błękitnypłomień nie pamiętam, kiedy to bylo, ale pamiętam ten ryk wszelkich tefałenów i ich odnób medialno - internetowo - gazetowych, jakie to niby świętokradztwo popełniono. To jest totalitaryzm. Żaden Polak nie ma obowiązku kochać tworu politycznego pod nazwą Unia Europejska. W demokracji ma prawo na taki twór pluć, jak sobie zażyczy, bo wkrótce polityka tego tworu doprowadzi do tego że zdechniemy z głodu, albo prędzej zamarzniemy. Bo do wojny toto już doprowadziło pasąc bestię putina. A spalić flagę, które sobie te kanalie wymyśliły, to już jest złe. Śmiechu warte.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki okazałeś się więc słaby, jak biblijny Judasz. Nie masz się w sumie czym chwalić. Pewnie jak zwykle powiesz, że to wina jakiegoś księdza. Takie tratata. To według Twojego pokrętnego rozumowania i nie tylko Twojego, pozostała jedenastka, która chodziła z Jezusem powinna też go zdradzić, bo Judasz tak zrobił.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 proszę cię, ty i te twoje bzdury. Słaby? Słabością jest wierzyć bezkrytycznie w to co ci czarni z ambony opowiadają. Wierzysz w co chcesz bądź "silny" w swojej wierze. Życzę ci byś za tą pogardę dla całego świata trafił w jakieś przytulne miejsce w piekle...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Judasz był numizmatykiem, zabłyskali mu rzadką kolekcją, się skusił, bo pasjonat.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki sratatata???
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 Tak samo, jak nikt nie ma obiowiązku kochać jakiegokolwiek tworu religijnego pod nazwą katolicyzm, czy jakąkolwiek inną. I nie wiem, co ma do tego Unia Europejska.
  • Noico1 dwa lata temu
    błękitnypłomień a to że z unii kabarety nie kpią a miałyby kopalnię skeczy. Z pederastów też nie kpią, ani z ż.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Jak jeszcze oglądałem kabarety, to kpiły. Nawet serial Daleko Od Noszy, ale lekarzom się nie podobał.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 I co w związku z tym? Bo nie wiem, jaki ma związek wiara w unię z tym czy ktoś z tego kpi czy niue kpi.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 widzę, że skończyła się argumentacja.
  • Noico1 dwa lata temu
    błękitnypłomień ano taki że za palenie unijnych szmat karają, a profanowanie symboli religijnych nazywają wolnością twórczą.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki Tobie wcześniej.
  • Noico1 dwa lata temu
    Poncki ostatnie pytanie. Czujesz empatię i szacunek dla plebsu rzymskiego żądnego krwi ofiar? Trafisz do nieba dobrotliwy człowieku???
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 https://m.youtube.com/watch?v=gqcsSvdE5Rg
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 nie ma nieba.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 A jesteś pewny, że sobie swobodnie można pozwalać na twoich symbolach religijnych? To chyba nie o kraju, zwanym Polska, mówimy, bo tam fanatyzm religijny posunięty jest do granic absurdu. Widzisz, tak się składa, że zyję w kraju, który nie ste w Unii i tak się składa, że nie wiem z czego kpią kabarety, bo jedynie słusznego okjan na świat nie oglądam. Natomiast zdarzyło mi się - w przeciwieństwie do więszkości wyznawców twojej prze-religii przeczytać tzw. Biblię i wiem, że jest to jawna kpina z inteligencji ludzkiej.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 niebo jest bajką opowiadaną starym ludziom, żeby nie bali się umierać, tak jak napisałem już kiedyś kiedyś każdy z nas zapragnie, żeby istniało.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, "za palenie unijnych szmat karają" Ale z czarownicami wciąż spoko, sam paliłem i paliłem jedną.
  • Noico1 dwa lata temu
    błękitnypłomień muzułmanie obcinają głowy za szyderstwo.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Uważaj, płomień też.
  • Poncki dwa lata temu
    Noico1 Badura. Nikt mi głowy nie obcioł
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Rzeczywiście piękny szacunek w towarzystwie purpuranta.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Czasem obcinają zamiennie napletek.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa no... moim zdaniem flaga powinna być obrażona większą czcią niż jakikolwiek znak religijny bo jest symbolem całego narodu ponad podziałami
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 to żydzi hehehe
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki oszołom już egzorcyzmy nad tobą robi
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa czuje. Zaczynam mieszać już "Czarną krew"
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Mało zatem wiesz o muzułmanach, tną też równo, fakt że nie wszyscy, ale to dość mocno praktykowane u nich, tylko w późniejszym wieku.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki Lewakom się należy tylko siara i ogień.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 No i po raz kolejny zapytam, co w związku z tym, że ktoś tam komuś głowę odcina? Bo w UK za brak kasku na budowie możesz zostrać zwolniony z pracy. Tak że to jest mój argument w tym momencie w "dyskusji" z tobą. Wiesz, że w UK za brak kasku mogą zwolnić z pracy?
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 spędziłem ponad rok czasu z drugim Polakiem, w fabryce gdzie pracowało około 40 muzułmanów na zmianie. szydziłem im prosto w twarz. Nikt nie podniósł na mnie ręki
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki:

    "Obrzezanie było znane na Półwyspie Arabskim już przed pojawieniem się islamu. Jako rytuał przejścia praktykowano je zwłaszcza w społeczeństwach tradycyjnych.

    Muzułmanie uznali je za swoje i włączyli do zasad religijnych. Do tego stopnia, że rytuał ten stał się istotnym elementem islamskiej tożsamości. Hadisy opisują obrzezanie (hitan) jako powszechną praktykę wczesnej gminy muzułmańskiej. Wymieniają też liczne postacie, które poddały się temu rytuałowi, wskazując szczególnie na – obrzezanego w wieku 80 lat – Abrahama. Wśród muzułmanów panuje powszechne przekonanie, że dopiero po obrzezaniu muzułmanin staje się pełnowartościowym członkiem wspólnoty. Dotyczy to również konwertytów, od których wymaga się obrzezania jako warunku przejścia na islam...."

    https://religie.wiara.pl/doc/472171.Muzulmanskie-zwyczaje-obrzezanie
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 śmiem twierdzić, że wiem tyle ile przyszło mi się z życia nauczyć
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Noico1 Czekaj, lepsze mam, w starożytnych kulturach mezoameryki ludzkimi głoowami w piłkę grali. Przebij to.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki Nie ujebali ci główki? Ojej, to nie byli muzłumanie, tylko jak mówią niektórzy "islamiści", może...
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Nie patrzyłeś im na wacki.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa ale kto to są ci mityczni lewacy? Bo ja tego jeszcze nie zdążyłem wyczaić. Socjaliści? Bo cały pis to socjaliści. Czyli cały pis to lewactwo?
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 o kurcze, nie wiedziałem, że muzułmanie też się obsadzają. .. ciekawostka.
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 no, nie miałem okazji zajrzeć
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 ?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki oszołom definiuje lewaków jasno.
    To wszyscy, którzy się z nim nie zgadzają.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Teraz będziesz wiedział patrząc po wackach, tylko żeby nie mylić wyznań, to patrz też po pejsach.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa a, to ja też jestem Leszkiem? Ale ja nie znoszę socjalizmu... chyba, że to nie ma znaczenia...
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 ok. Czyli łapię typa, zaglądam na wacka. Obdarzany. Puloki? Brak. No to nieortodoks czy muzułmanin?
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 obrzezany *
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Może być też Papuasem, ichniego wyznania przypomnieć sobie nie mogę. Obrzezany - aha, bo się zastanawiałem.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki oczywiście, że nie ma!
    Wróg u bram! Masz wątpliwości i dyskutujesz z krynicą wszechnauk toś lewak.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Matka boska, klrólowa Polski - no, faktycznie, jak tu mopżna się śmiać... Ciekawe kto jest ojcem boskim, I czyim krtólem jest. Jak bóg ma matkę to już sukces, teraz na babkę czekamy. Na babkę boską io dziadka boskiego. Króla Polski.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Ma gołębicę, ale to partnerka.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Znaczy nie - no ma żonę - tę Matkę Boską a gołębica, to - to może babka?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Tyle, że syn może być anioła.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    yanko wojownik 997 A wiadomo kto jest synem kogo?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Oni tam mocno kombinowali, więc... Ale można ustalić, badając DNA.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Może DNO?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    błękitnypłomień, Najpierw należy jednak je ogolić z wodorostów, muł dobrze konserwuje, więc to może być dobry trop.
  • Grain dwa lata temu
    Może niech już ta kometa uderzy, Starczy.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Najpierw może będziesz miał przyjście pana wyświetlone blue beamem i cię zbawi zanim kometa uderzy.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    A ja będę wtedy LEŁA ze śmiechu.
  • Tjeri dwa lata temu
    Ten kabaret to było tak naprawdę zaprzeczenie kabaretu. Nie zaśmiałam się ani razu. Płakać się chciało.
    Kabaret przedstawia rzeczywistość w krzywym zwierciadle. Tu była goła prawda. Nic do śmiechu.
  • Poncki dwa lata temu
    Śmiać się i płakać się chce jednocześnie...
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki dlatego ten kabaret oraz Moralnego Niepokoju to absolutny top.
    Ten skecz plus Ucho Prezesa
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa ja akurat za górskim nie przepadam ale ucho prezesa spox
  • Tjeri dwa lata temu
    Poncki mnie do śmiechu nie bylo.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki ucho było bardziej wysublimowane.
    Neonówka wali jak HiMARS.
  • Poncki dwa lata temu
    Tjeri ale czemu?
  • Tjeri dwa lata temu
    Poncki bo to śmieszne nie było. Tragiczne i smutne.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Tjeri Czyli nie lełaś ze śmiechu?
  • Tjeri dwa lata temu
    błękitnypłomień
    No nie.
  • Poncki dwa lata temu
    Tjeri tu miałem odpisać, że sobie obejrzeć muszę skoro tak reklamujecie
  • Tjeri dwa lata temu
    Poncki
    Obejrzyj. Warto. Ale to coś bardziej w stylu serii "Ewa Ewart poleca" niż kabaret.
  • Poncki dwa lata temu
    Tjeri a możesz podrzucić linka bo trochę nełonówek wyskakuje?
  • Tjeri dwa lata temu
    Poncki
    https://youtu.be/sElhLcagn0k
  • Poncki dwa lata temu
    Tjeri thx. Oglądam.
  • Tjeri dwa lata temu
    Poncki
    A śmieszy Cię msza w intencji fuzji Orlenu z Lotosem?
  • Poncki dwa lata temu
    Tjeri nie wiem. Wydaje mi się, że było by to.tak głupie, ze aż śmieszne...
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa obejrzałem do połowy. Nie bawią mnie. Niestety.
  • Poncki dwa lata temu
    Tjeri nie zmogłem. Nie bawią mnie faktycznie.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Tjeri A serio coś takiego było?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Tjeri, Święcenie zalewu to pewnie w ogóle, ani śmieszne ani dziwne.
  • Tjeri dwa lata temu
    błękitnypłomień
    Owszem. Dziś.
  • Alienator dwa lata temu
    Ostatnie dziesięć minut było niezłe. Mój osobisty faworyt to: Wyprzesz się ich, nim Kurski trzy razy zapieje. ;)
  • Poncki dwa lata temu
    Tjeri ja bardziej w stendapie gustuję
    https://m.youtube.com/watch?v=Qerim8L1V0I
    Tu o Piotrek Szumowski miażdży. (Moim zdaniem)
  • Tjeri dwa lata temu
    Poncki
    Dziś była taka msza.
    Mnie nawet nie śmieszy to, że faktycznie tylko modlitwa może pomóc by niszczenie Lotosu przyniosło jakieś korzyści.
    Ale w sumie można łykać arszenik, modląc się by nie zaszkodził. Czemu nie.
  • Poncki dwa lata temu
    Alienator mnie trochę rozbawiło dziadek życzę Ci w twoją ostatnią wigilię...
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki czyli też nie masz poczucia humoru.
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Tjeri To już nie chodzi o motywy, tylko o sam fakt. Jak można w ogóle wpaść na taki pomysł, żeby jakiegokolwiek boga mieszać w ekonomiczne rozgrywki... No ale przecież - matka boska, królowa Polski. A matka Elżbieta, królowa Anglii.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa hmmm. Chyba po prostu nie trafiają w moje poczucie humoru.
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa pamiętam skecz wal do sznura. Był kozacki
  • Poncki dwa lata temu
    pansowa ale czekaj czekaj, czy Ty właśnie chcesz mi powiedzieć, że jak mnie nie bawi to co Ciebie to znaczy, że Ty masz poczucie humoru a ja go nie mam? Oczywiście, zartujesz?
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki sznur był super.
    Z znasz Tey Z tyłu sklepu?
    Kabaret jest od tego, aby śmiać się i wyszydzać władzę.
    A co rozśmiesza ludzi decydują oni, a nie dupki w stylu oszołoma.
  • pansowa dwa lata temu
    Poncki daleki jestem od narzucania ci, co ma cię śmieszyć jak to czyni oszołom.
  • Poncki dwa lata temu
    To ja sobie chyba to obejrzę skoro tak reklamujecie?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    A może zrobić zrzutę i dać na mszę za Bogumiła? Jak Bóg istnieje, to ksiądz mu odpali wg. stawki i Bogumił stanie się: miłym, uprzejmym, tolerancyjnym itp. człowiekiem.
  • Poncki dwa lata temu
    Istnieje ryzyko, że nie a wtedy kwit jak krew w piach...
  • Poncki dwa lata temu
    Poza tym chyba bym prędzej sobie silikonowe cycki przyprawił....
  • pansowa dwa lata temu
    Nie ma opcji, ani tyłu pieniędzy
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pansowa, Luźna propozycja, grono fachowców uznało, że to niewypał, warto rozważyć skuteczność każdej, wobec faktu odrzucenia bieżącej, innej metody.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Nie wiem czy wiesz, ale on czasem zakłada sukienki, każdy user ze stażem ma tę wiedzę, więc trochę stałbyś w jakimś sensie jemu podobny.
  • Poncki dwa lata temu
    yanko wojownik 997 ciekawe czy wyciął sobie żebra...?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Poncki, Mógł tego nie uczynić na wzór M.M., ale jego idol niebieski wykombinował kiedyś coś na bazie, więc mógł próbować powielić eksperyment. Co prawda cele zapewne nie były stricte, jak idola-architekta, bo bardziej chodziłoby mu o to, co lubi najbardziej - powielenie siebie, zawsze jednak może wyjść niewypał w postaci Lilith z penisem, choć czy dla niego byłby to na pewno niewypał?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Bo na wzór M.M. pachniałoby mu siarką.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania