Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

...

...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • befana_di_campi 23.06.2021
    A cóż w tym tekście takiego zbereźnego?
  • Abbie Faria 23.06.2021
    Według PWN zbereźny to «związany ze sferą seksualną i budzący odrazę». Nagi człowiek widzący swoje nieokryte przyrodzenie może być uznany przez pewnych pruderyjnych użytkowników za zbytnią rozwiązłość, dlatego dałem ograniczenie wiekowe. Pozdrawiam trzeźwo myślących :)
  • befana_di_campi 23.06.2021
    Abbie Faria W związku z czym to ja teraz nie wiem do jakiej zaliczam się kategorii owych "myślących"???
    Jest całkiem prawdopodobne, że do gatunku "bezmyślnych"???
  • Abbie Faria 23.06.2021
    befana_di_campi Oj Befano, Befano. Myślę, że we wszystkim trzeba znajdować umiar. To co właściwe i to co niewłaściwe. Mamy na tym forum tylu mędrców, więc do ich autorytetu Cię odsyłam. A i prostytutkę podobno uratowano kiedyś przed kamienowaniem. A odnosząc się do sedna. Uważam Cię za myślącą trzeźwo, bo nie odnalazłaś w tym fragmencie niczego zdrożnego.
  • befana_di_campi 23.06.2021
    Abbie Faria Aha :-D
  • Trzy Cztery 10.07.2021
    Abbie Faria, to zdanie jest chyba do poprawienia:

    "Ponieważ zmieniło się prawo zakazujące cięcia klonów na części zamienne, wszystkie żywe "obiekty" - tak je nazywano, zostały umieszczone w białych pokojach bez klamek".

    Jeśli zmieniłoby się prawo zakazujące, to znaczy, że można było te klony ciąć. Że wcześniej nie było można, a teraz - już wolno.
    chodziło Ci pewnie o to, że zmieniło się prawo zezwalające na cięcie i przeszczepianie. Zezwalające zmieniło się na zabraniające. Tak? No to coś trzeba w tym zdaniu zmienić.

    A historia intrygująca, zaczyna się ciekawie. Pozdrawiam:)
  • Abbie Faria 10.07.2021
    Rzeczywiście, napisałem chyba skrótem myślowym i wyszło nielogicznie. Myślałem tak: "zmieniło się prawo, NA zakazujące ..." Ale to brzmi trochę sztucznie. Trzeba to prościej napisać . Zniesione zostało prawo zezwalające ... Dziękuję za wartościowy komentarz :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania