Narodziny Nowego Początku

Spacer duszy w ciemnościach po spirali życia dobiega końca.

Dociera ona do źródła życia, w którym obmywa się z grzechów dawnej przeszłości.

Z ogromną radością świętuje swe ponowne narodziny, nie jest już zawieszona pomiędzy dwoma światami.

Bowiem z odwagą wskoczyła w nieznane, aby odkryć na nowo pełnię szczęścia i odnaleźć właściwe powołanie.

Może teraz, swobodnie manifestować ukryte pragnienia znajdując się, w zupełnie nowej rzeczywistości.

Każdego dnia uczy się i rozwija, nabierając większego doświadczenia.

Wszystko to, co dotychczas wydawało się, być dla niej nieosiągalne ukazuje się przed jej oczyma w zaskakujących barwach.

Złowrogie cienie popełnionych dawniej błędów giną w czarnej otchłani .

Nie wyobraża sobie już ona powrotu do dawnego życia, w procesie przemiany zmieniła się w silną i niezależną istotę. Świadomą swej wielkiej mocy, po pewnym czasie staje się wzorem do naśladowania dla innych jednostek.

Które podobnie tak jak ona pragną uczyć się i rozwijać w wybranych przez siebie profesjach.

Odmieniając swe dotychczasowe życie, na nowo spisują koleje ziemskiego losu.

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania