Naszyjnik ~ Dark Souls

On jest mój — myśl ta mnie okala, więzi w okowach, staje podwaliną prawidłowego funkcjonowania umysłu, nie pozwala mi oszaleć tak zupełnie, postradać zmysłów, nadaje sens wszystkiemu.

Delikatny naszyjnik, tak cenny, spoczywający w moich dłoniach.

Muszę chronić go jak skarb najcenniejszy, coby znowu mroku nie zaznać, nie musieć przypominać sobie, jak to jest być istotą pustą — bo to najgorsza rzecz na świecie, a przynajmniej w tej krainie zwanej Oolacile.

I skrywam naszyjnik przed katami mymi, by nikt nie mógł mi go znowuż odebrać.

Czuję się, jakbym właśnie odzyskał wszystko — myśli, emocje, sens, radość, dziecięcą błahość, jakby ktoś na powrót napełnił czarę wodą, jakby zniknęła pustka mnie ogarniająca, jakby powróciła chęć do życia.

I wtedy go właśnie tracę.

I znowu bez myśli, bez emocji, z przytłaczającym brakiem celu, miażdżącym umysł, niszczącym życie — taki jestem, pusty całkowicie, burzący wszystko dookoła, próbujący odzyskać najcenniejszą rzecz na świecie — bezskutecznie, ale nadal walczę.

Przecież nie mam nic do stracenia.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Jared 21.10.2016
    CO TAKIE KRÓTKIE!? Mnie to wysłałaś na stos, za podzielenie rozdziału na dwa, a sama co? O! Hmm. Jak dla mnie zbędną poetyzacja i za mało konkretu, ale to fragmencik tak króciutki, że jeszcze wszystko może się odmienić :o CZEKOM co dolej, czekom niecierpliwie!
  • Ellie Victoriano 21.10.2016
    Ty możesz, a ja nie? XDDD
    Czekaj, może się doczekasz jednak ;D
    I dziękuję! ♥
  • All 21.10.2016
    Dark Souls <3 <3 dałbym nawet 6 <3
  • Jared 21.10.2016
    Fan Lovecrafta? O, kuźwa, będę miał co robić jutro :>
  • Ellie Victoriano 21.10.2016
    DS jest mega ♥Dziękuję!
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    Bardzo dobry tekst. I to tyle. 5 P.S. Dark Souls być super
  • Ellie Victoriano 22.10.2016
    Dark Souls to moja ulubiona gra :3 Dziękuję!
  • Pan Buczybór 22.10.2016
    Ellie Victoriano Symulator umierania :)
  • Ellie Victoriano 22.10.2016
    Mój sposób na grę: byle dotrzeć do kolejnego ogniska, byle tam dotrzeć XD
  • Jared 22.10.2016
    Ja mam tak tylko w 3 :P 1 i 2 umiem się cieszyć jakoś :P
  • NataliaO 22.10.2016
    I znowu bez myśli, bez emocji, z przytłaczającym brakiem celu miażdżącym umysł, niszczącym życie — taki jestem, pusty całkowicie - Bardzo podoba mi się to zdanie. Jak dla mnie brzmiało dobrze, nie było to przesadne ; 5 :)
  • Ellie Victoriano 22.10.2016
    Nat, dziękuję, jesteś mega :3
  • Perzigon69 23.10.2016
    Oooo Dark Souls :) Tekst super, tylko krótki ._. A szkoda.
  • Ellie Victoriano 23.10.2016
    Chcę zrobić coś dłuższego :3 Dziękuję!
  • Upadły(D.F) 25.10.2016
    Ponawiam pytanie z góry ''Czemu takie krótkie?'' :) Fajnie ci wyszło oddanie szaleństwa Soulsów też mi się podoba zdanie przytoczone przez NataliO ^^ Wszak pisz dalej bo ja już czekam :D Bym zapomniał daję pięć i zwiększam do pisania twą chęć :)
  • Ellie Victoriano 25.10.2016
    A dziękuję pięknie!
    A krótkie, bo tak jakoś XD

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania