Natura i kultura

Bardzo się cieszę i uważam za najzdrowszą

sytuację że są dwie płcie biologiczne jak na razie

kobieta i mężczyzna

I nie cieszy mnie gdy u ludzi to jest zaburzone

Są operacje przywracające równowagę

Mogę u nich tolerować zaburzenia kulturowe

ale nie uważam tego za dobre

Kulturowo, duchowo, Mój Boże,

każdy może czuc się bogiem, delfinem, kobietą,

mężczyzną,

kobieto mężczyzno jaszczurko wodo ogniem...

 

Męska kobieta chce by jej wkładano

Żeński mężczyzna chce wkładać

Natura i kultura -

bo mogą jeszcze szeptać i pieścić specyficznie

Odwrócenia się zdarzają w przyrodzie,

samiec z samcem,

samica z samicą -

ślepa uliczka

Z braku, stłumienia, po gwałcie, z ciekawości,

przy złych kontaktach z rodzicami

i człowiek może się przestawić

Dzieci z tego nie ma

I jest to promil

 

Wolny seks na ogół zanika, ludziom coś się wydaje

Pozostają prostytutki i bardziej lub mniej aktywne

seksualne pary, przypadkowe lub

przechodzące w małżeństwa

Jest ta żądza w młodych ludziach, disco, disco

 

Adopcja dla par homo?

A proszę, a ile tego będzie, promil

No i pierszeństwo powinni mieć hetero, oni płodzą,

oni przygotowują do ról dających gatunku przetrwanie

W dziecku jest matryca, to matka i ojciec

Homo tego nie zaburzą, bo i u nich są te role,

taką mam nadzieję

Ale czasem heterycy nie chcą dzieci, więc myślę

że szansa homo się należy wtedy

 

Że mało w tych rozważaniach miłości?

Sam to czuję, no ale mówimy o cywilizacji

Miłość, wolny to ptak

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Narrator rok temu
    Co z tą obsesją na punkcie preferencji seksualnych, które powinny być prywatną sprawą jednostki? ?️‍?

    Powinniśmy szanować wybór ludzi, a nie wpływać na nich jakimiś chorymi ideami.??
  • Noico1 rok temu
    Alkoholizm, złodziejstwo też powinniśmy szanować Narratorze? To też odmienne preferencje.
  • Narrator rok temu
    Noico1

    Nie odwracaj kota ogonem i nie włączaj do tematu zagadnień, o których nie było mowy.

    W jaki sposób preferencje seksualne akceptowane przez oboje partnerów mogą szkodzić lub zagrażać życiu innych osób?
  • Noico1 rok temu
    Narrator a w jaki sposób szkodzi alkoholizm pity przez singla w samotności. Mimo to czujesz, że to obciach?
  • Noico1 rok temu
    Err Alkohol pity przez singla
  • Narrator rok temu
    Noico1

    Znana taktyka — kiedy brakuje argumentów, wtedy najlepiej zmienić temat. ?

    Ale skoro nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie, ułatwię to:

    Często piłem gorzałę samotnie i nie użalałem się nad sobą, ani nie czułem wyrzutów sumienia; wręcz przeciwnie — było mi całkiem przyjemnie i chętnie wracam do tych chwil. Nie wierzę też, że postępując tak, wywierałem negatywny wpływ na życie innych ludzi, jeśli już to tylko pomnażałem bogactwo kraju płacąc zawyżone podatki od alkoholu.

    Wyobraź sobie, że jutro wszyscy przestają pić i odwiedzać burdele — cały system by się zawalił! ?
  • SwanSong rok temu
    Narrator
    Z alkoholem zgoda, ale burdeli jeszcze chyba nie opodatkowali?
  • Noico1 rok temu
    Narratorze napisałem wyżej o alkoholizmie, nie sporadycznym piciu. Co do sodomitów. Sodomici też sobie nawzajem wyrządzają krzywdę. Na temat szkodliwości homoseksualizmu było dostatecznie wiele badań w przeszłości. Ostatnio nie są prowadzone żadne badania, odkąd przegłosowano, że to nie choroba, bo badacze boją się zniszczenia przez media i sądy chodzące na pasku lewackiego homoseksualnego lobby, więc wolą tego tematu nie ruszać. Ale to nie znaczy, że jak się o czymś nie mówi, to problem znika.
  • Noico1 sodomia nie dotyczy tylko homo, ale również hetero. W Chinach konfucjanizm zakazywał w ogóle wszelkich stosunków, które omijają, jak to było, chyba "jaspisowe wrota". Charlie Sheen dostał raka. Każdy stosunek płciowy jest niebezpieczny. Ciekawe, jak przeprowadzano owe "badania", bardzom ciekaw.
  • Akwadar rok temu
    Kurde zastanawia mnie, jak to się dzieje, że tyle lewactwa, chociaż to takie złe i jak to się dzieje, że tak bardzo słabi są prawacy, tacy zalęknieni i tak szybko ich ubywa, mimo tyla dobra przez nich wyrządzanego i wiary niezachwianej...
  • Akwadar poeci i artyści to właściwie samo lewactwo... Przy okazji trochę poezji. Piosenka którą napisał mój przyjaciel do swojej dziewczyny:
    "Bardzo chce mi się anala
    Ta chęć mnie rozpierdala
    Tra la la la la" ?
  • Noico1 rok temu
    Akwadar skąd te głupie wnioski?
  • Akwadar rok temu
    Noico1 dlaczego głupie?
  • Noico1 rok temu
    Akwadar bo nie są mądre.
  • Akwadar rok temu
    Noico1 ale czemu?
  • Noico1 rok temu
    Akwadar co czemu? Przeczytaj jeszcze raz co napisałeś.
  • Akwadar rok temu
    Noico1 lepiej przeczytaj swoje głupoty... i najpierw pomyśl, zanim coś napiszesz.
  • Noico1 rok temu
    Akwadar a co ja złego napisałem.
  • Narrator rok temu
    Noico1

    Tak samo pisano na temat szkodliwości masturbacji, że osłabia pamięć. Doktor Starewicz w książce „Eros, kultura, natura” ostrzegał, że seks oralny to zboczenie, o ile nie jest wstępem do penetracji. Powinni w ogóle zakazać seksu i robić co dawniej zalecał kościół: smarować całe ciało smołą i pokrywać je pierzem.??
  • Akwadar rok temu
    Noico1 przeczytaj jeszcze raz, co napisałeś.
  • Noico1 rok temu
    Narrator między "pisano" a badaniami jest jednak różnica. Tu nie potrzeba akurat badań, ale dwa ostatnie robione poza wpływem wiadomego lobby, pokazały np. że potencjalni pedofile to kilkadziesiąt razy częściej wśród sodomitów się zdarzają, i co ty na to? Nie chce mi się już szukać po necie innych badań, bo tego jest bez liku.
  • Łukaszenkow rok temu
    Noico1 Azbawne bzdury
  • Noico1 aha, czyli używasz terminu sodomia w znaczeniu "uprawianie homosexualizmu". Bo jeśli to z kobietą, to już jest cacy. Rzeczywiście, różnica kolosalna, wyłącznie estetyczna.
  • SwanSong rok temu
    Noico1 Przecież prawacy nie prowadzą badań, bo wszystko wie bug.
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor w znaczeniu biblijnym.
  • Noico1 w necie można znaleźć, że pierwotnie chodziło o zoofilię. A jeśli w znaczeniu homo, to tak: dwóch mężczyzn sobie szkodzi nawzajem, ale jak zamiast jednego z nich będzie kobieta, to już nie. Albo jak jest tylko jeden, to jest to niezdrowe. Gdy kobieta sama, to już nie. Dlatego sodomia nie może oznaczać niczego innego niż po prostu sex analny, bo inaczej jest to nielogiczne. Czyli że kobieta uprawiająca sex analny jest sodomitką, a jej partner sodomitą. Płeć partnerów nie ma nic do rzeczy. Myślę że używanie zamiennie "sodomita" i "homosexualista" jest celową manipulacją w wiadomych kręgach.
  • Noico1 rok temu
    Pobóg Welebor ja bynajmniej nie miałem na celu manipulacji, tym bardziej celowej, jeśli ktoś się poczuł zmanipulowany, to niezamierzenie. Wyłącznie w kontekście biblijnym użyłem tego słowa.
  • Noico1 rozumiem, wybacz podejrzenie.
  • Grain rok temu
    SwanSong, ten ,,bug" wobec milionów wierzących, na co zezwala konstytucja i którzy raczej nie skrzywdzili ciebie i większości ateistów, mógł napisać tylko wyjątkowy łachmyta, że nie powiedzieć dosadniej.
  • Narrator rok temu
    Noico1

    Dziękuję za komentarze.

    Nawet nie wiesz jak mi pomogły — stały się inspiracją do nowego opowiadania, które jak dobrze pójdzie, opublikuję w najbliższą sobotę.

    Serdeczne dzięki. ?
  • SwanSong rok temu
    Grain
    >>raczej<<
  • Noico1 rok temu
    Narratorze, w takim razie życzę dużo weny. Z chęcią przeczytam:)))
  • o nim pseud rok temu
    Dziwne, że katolicy odcinają się od swoich korzeni mówiących o sześciu płciach.
  • Podoba mi się ten kobieto mężczyzno jaszczurko wodo ogień, naprawdę świetne. A jeśli chodzi o dobroć dwóch płci biologicznych, to dla kogo jest dobra? Raczej nie dla dzieci, które się rodzą, bo cywilizacja to zaraza i opresja, z której ciężko się otrząsnąć, czasem życia nie starcza.
    LOVE ♥️
  • Senograsta rok temu
    O jezu, nie spodziewałem sie takiej burzy opinii i muszę wyjść do pracy zaraz, więc odpowiem na dwa pierwsze, tak myślę że mam może obsesję seksualną, ale uważam że to są naprawdę prywatne sprawy, nie do zajmowania się nimi przez komune. Odnośnie że szanuje homo, no tak, to pewna orientacja, dorosły człowiek robi co chce ze swoim ciałem z innymi dorosłymi ludźmi wyrażającymi zgodę. Co tam jeszcze, no lubie napić się czasem whisky sam i z kimś :) Hm, Pobogu, no te dwie role, kobieta i chłop są tak pierwotne że trzeba je zaakceptować, źródło mitów dorocznego cyklu, zmagań wielkiej bogini z wielkim , pojawiającym się później Ojcem. Kultura to obrabia, ale chyba najpierw nabudowuje sie na tym organizacja społeczna, czyli cywilizacja. Uff. Każdy ma swoją, swój typ. Tekst do przemyśleń zachęca . Dla mnie adopcja przez dwóch ojców lub dwie matki musi wykoślawić jeśli oboje psychicznie też są tym. Bo będzie super pasywność albo super kontrola, coś nie tak, kobieta, delikatność, chłop, surowośc i dobrze żeby była równowaga. A tak w ogóle to nigdy by nie miały takie pary dzieci, gdyby hetero nie porzucały swoich, no chyba że amerykańskie fabryki ludzi na Ukrainie rusza z produkcją dzieci dla par homoseksualnych
  • Z adopcją przez pary homo to jest tak jakoś, że kiedyś była mowa tylko o związkach partnerskich, my chcemy tylko tych małżeństw, mówili. Ale skoro ludzie już się oswoili z tematem, okazało się, że teraz chcą jeszcze adopcji. Od początku planowali najpierw "a", potem "b", najpierw palec, potem rękę. Ta pełzająca ich metoda jest wstrętna. Przecież teraz pójdzie dwóch gejów lub dwie lesbijki do jakiegoś domu dla sierot i daj im dziecko, bo jak nie, to dyskryminujesz. Wygląda to tak, że homosexualista to jakaś święta krowa ma być.
    Karykatura rodziny, a gdzie pokoleniowość? To nie jest żadna rodzina.
    Nienawiść do homo wzrośnie, kneblowana prawem. A jak jest homofobia, to aktywiści LGBT zacierają ręce.
  • ???
  • Senograsta rok temu
    A wiesz, że nie pomyślałem o pokoleniowości, masz rację, zanik struktur normalnej rodziny, gdzie babcia, dziadek, komunie o to chodzi. Kurde, nie pomyślałem. Ale z drugiej strony, jak ich dziecko będzie hetero to drogą naturalną przyjdzie wnuczek i będzie miał dwóch dziadków, babcie, czy jak tam. Wtedy będzie drzewo genów i przerwa na nienaturalny związek dwóch homo. Ja uważam że to nie ma szans bez zamordyzmu komuny, a że ta będzie wprowadzać terror, no to wiadomo. Ale jeśli chodzi o adopcję dla nich , to czasem są bardziej ludzcy niż hetero. Tu się waham, uważam że pierszeństwo ma matka i ojciec, potem mężczyzna i kobieta, na końcu homo. Ale uważam że to będą promile, to jest napędzane przez telewizje. Apropo jeszcze daj dziecko , nie ma daj, są surowe kryteria, powinny byc jednakowe dla homo i hetero. . No i jeszcze co może nie każdy wie, aktywiści LGBT adoptowali dzieci a potem je gwałcili.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania