xxx

xxx

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Agnes07 dwa lata temu
    No i pięknie :)
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Dziękuję bardzo za "pięknie".
    Pozdrowienia!
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Bożeno Joanno↔Kolejny raz namalowałaś obraz, słowami↔Pozdrawiam?:)
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Czasami obrazy przemawiają chociaż po cichutku bez głosu.
    Dziekuje za przeczytanie i komentarz.
    Pozdrowienia!
  • Noico1 dwa lata temu
    Bardzo ładny wiersz, nastrojowy, i szczególnie podoba mi się motyw nawiązujący do powstania warszawskiego.
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Różne myśli przychodzą do głowy, patrząc na przyrodę. Mało znany epizod z Powstania Warszawskiego, atak na niemieckie koszary był zawsze obecny w sierpniowe dni.
    Dziękuję i pozdrawiam!
  • Piotrek P. 1988 dwa lata temu
    Ten wiersz, pełny nostalgii i bardzo dobrze oddziałujący na wyobraźnię, został utkany z bardzo umiejętnie dobranych słów, co sprawia, że ma niesamowity nastrój. Wspaniała podróż do wspomnień z czasów, bardzo mocno innych niż obecne. Czasów z klimatem i charakterem.

    5, pozdrawiam ? ? ?
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Są to mioje osobiste wspomnienia z czasów minionych, kiedy żyło się inaczej.
    Bardzo dziękuję za miły odbiór i serdecznie pozdrawiam!
  • Pasja dwa lata temu
    Winnica wspomnień poprzez dosadzanie nowych szczepów. Mijamy się z pragnieniem zatęsknienia i gładzimy kartki historii poprzez słowa i myśli zapisane jednym mgnieniem wspomnień.
    Powroty TAM zawsze są TUTAJ analizą dzisiejszej rzeczywistości i zaopiekowaniem się nimi, aby nie zapomnieć.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna dwa lata temu
    Piękne podsumowanie o TAM i TERAZ.. Odwieczna para.
    Dziękuję i pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania