Natura nie znosi próżni

Ze statystyk wynika, że roczna imigracja do Francji z państw pozaeuropejskich sięga około dwustu tysięcy osób. Przybywają przede wszystkim osoby z Afryki i Azji.

Liczba wykonywanych we Francji aborcji również sięga około dwustu tysięcy rocznie. Zbrodni dzieciobójstwa dokonują bez skrupułów i wyrzutów sumienia wyłącznie rodowite, białe Francuzki. Kobiety spoza europejskiego kręgu „kulturowego” nie zabijają dzieci, ale przyjmują każde narodziny z radością, jako błogosławieństwo Boże. Francuzi, jak dinozaury, powodowani hedonizmem nie rozmnażają się, natomiast wyznawcy Allāha czynią to na potęgę.

W wyłom uczyniony rękoma europejskich kobiet wlewają się obcy kulturowo i wrogo nastawieni do Europejczyków imigranci.

Natura nie znosi próżni i już wkrótce Francja stanie się pierwszym emiratem w Europie. Kto zna historię, ten wie, że następstwa holocaustu nienarodzonych będą dla Europejczyków tak samo straszne, jak konsekwencje podboju Półwyspu Iberyjskiego przez Maurów.

Za niewiele lat Francja, a nieco później cała Europa zapłaci za degenerację własnych kobiet.

Czy znajdzie się druga Izabela Hiszpańska, która dokona rekonkwisty? Jeśli szybko to nie nastąpi, zginie bezpowrotnie nasza cywilizacja. I stanie się to przez głupotę, cynizm i fiksację europejskich kobiet oraz zniewieściałych, ogłupionych lewacką propagandą mężczyzn. A nasze dzieci będą niewolnikami obcych prymitywnych narodów, którym nieznane są takie wartości, jak: miłość bliźniego, humanizm, altruizm.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Pan Buczybór 20.12.2020
    hmmmmmmm, co by tu napisać?
    A, wiem: "Allaha", nie "Allacha"
    Pozdrawiam
  • Celina 20.12.2020
    Dziękuję za szybką reakcję. Dzięki temu tekst stanie się czytelniejszy. Pozdrawiam.
  • Józef Kemilk 20.12.2020
    Źle oceniasz przybyszów, to nie są dzikusy. Gorzej, że nie są za bardzo robotni, więc Europę czeka bieda. A czy Europa będzie Ateistyczna, czy Islamska, to chyba wszystko jedno. Pokolenia, które urodzą się nieco później, przyjmą jako rzecz naturalną, że Islam panuje w Europie.
  • Celina 20.12.2020
    Wielu jest dość prymitywnych, z jakichś zapadłych dziur w Afryce, czy Azji tutaj przybywają, zwabieni opowieściami o zasiłkach bez pracy, hurysach (czytaj: białych kobietach). Dość ponura przyszłość się szykuje.
  • Bajkopisarz 20.12.2020
    Super, fantastycznie, w punkt!

    Proszę tylko o wyjaśnienie drobnego szczegółu: jak się ma oświadczenie "Kobiety spoza europejskiego kręgu „kulturowego” nie zabijają dzieci, ale przyjmują każde narodziny z radością, jako błogosławieństwo Boże" do oświadczenia "prymitywnych narodów, którym nieznane są takie wartości, jak: miłość bliźniego, humanizm, altruizm."
    Mam wrażenie, zapewne mylne, że to się odbrobinę wyklucza, ale liczę, że mi objaśnisz :) Z góry dziękuję.
  • Celina 20.12.2020
    Dziękuję za wizytę. Nic się nie wyklucza, tylko rdzenne Europejki, kobiety rasy białej, mordują dzieci na potęgę. Innym nawet do głowy nie przychodzą takie pomysły.
  • Bajkopisarz 20.12.2020
    Celina - a, jeśli się nie wyklucza to ok, rozumiem. Źle myślałem, że dwa przytoczone opisy dotyczą tej samej grupy, a to chodzi o dwie osobne: pierwsza to "obce kulturowo kobiety, które ciesą się każdym dzieckiem" a druga, która naszym dzieciom zgotuje straszny los to "rdzenne francuskie kobiety".
    To tak, to wszystko w porządku, nawet powiem ciekawa obserwacja.
  • Celina 20.12.2020
    Cieszę się, że mogłem pomóc, Bajkopisarzu;))
  • laura123 20.12.2020
    Kiedy zapanuje islam, to kobiety nie będą miały nic do powiedzenia... może tego feministkom trzeba, bo znudziło je już wszystko. Związki partnerskie też szlag trafi, bo w islamie to niedopuszczalne. No i dzieci będą rodziły dzieci.

    Kolonie francuskie i zbrodnie jakich dopuszczali się Francuzi i inne państwa ... może to się mści, że teraz za to płacą?
  • Celina 20.12.2020
    Tak sobie myślę, Lauro, że faktycznie coś w tym musi być, że natura upomina się o sprawiedliwość w kolejnych pokoleniach. To co wyczyniali Brytyjczycy, Belgowie, Francuzi, Hiszpanie, Holendrzy, Niemcy, a nawet Włosi w swoich koloniach wołało o pomstę do Nieba.
    A te przemądrzałe kobiety będą miały dużo szczęścia, gdy trafią do nieco lepszych haremów, bo pozostałe zostaną zagonione do ciężkich prac i dopiero wówczas, po czasie docenią to co miały. Ale będzie już za późno.
  • Zaciekawiony 20.12.2020
    [citation need]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania