-----wykasowany-----

-----

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Szpilka dwa lata temu
    Do śpiewania to całkiem sympatyczne ?
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję.
  • Mruk dwa lata temu
    Dużo Częstochowy... chyba na kolanach tam szedłeś...
  • Anonim dwa lata temu
    A i owszem. Dziękuję za psychologiczną analizę. Jak widać, oprócz merytorycznej oceny tekstu można tu dowiedzieć się tez dużo o sobie ;)
  • Mruk dwa lata temu
    Antoni Grycuk Równania Maxwella by tego nie ogarnęły...
  • Anonim dwa lata temu
    Mruk Ja bym proponował nauczyć się prawa Ohma: nie wychodź z doma bez łoma.

    Pozdrość.
  • Poncki dwa lata temu
    Antoni Grycuk
    Powyżej komentator widzę, że metodą Copiego Peysta wstawia komentarze z innych utworów.
    Mało przychylne.
    Tak jakby chciał swoje zadowolenie ostatnimi wyrazami przekazać.
    Czyżby jego prawdziwe imię to Dolly?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki A przypadkiem nie powinno być wtedy w cudzysłowie? Bo typ jednak czyjąś wypowiedź cytuje. Szkoda, że rozumek za mały, żeby samemu coś wymyślić... (obydwa komentarze, bo ten drugi to skopiowany mój do Vespery).
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień, chyba przy przepisywaniu komentarza nie trzeba. Komentarz chyba nie jest dziełem literackim. Nie wiem z resztą. Zawsze mógł nie przeczytać wcale tych komentarzy i nie wiedzieć, że były pod niedawnymi tekstami identyczne ?
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Poncki No pewnie nie wiedział. Nie chodzi o literaturę, tylko ogólnie o przytaczanie czyjejś wypowiedzi. Chyba cudzysłów obowiązuje w każdym przypadku. Ale w sumie ok, jeśli ktoś nie jest w stanie samodzielnie stworzyć komentarza, to niech przepisuje. :)
  • Poncki dwa lata temu
    błękitnypłomień myślę, że lepiej, żeby ktoś kopiował czyjeś komentarze niż miał wysuwać ludzi od śmieci, a kobiety od lekkich obyczajów...
  • Anonim dwa lata temu
    Poncki
    O, to, to!!!
    Dziękuję, Poncki.
  • zsrrknight dwa lata temu
    sympatyczne
  • Anonim dwa lata temu
    Dzięki.
  • Aisak dwa lata temu
    Milusie, choć nierówniusie.
  • Anonim dwa lata temu
    Dziękuję. Śpiewanie dopuszcza nierówności. I Częstochowę, choć nie taką jak w disco-polo.

    Pozdrość.
  • Aisak dwa lata temu
    Gdyby był podkład muzyczny, jak u PW, to odbiór byłby pełniejszy.
    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania