Usunięte

Treść opowiadania usunięta

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • NataliaO 21.04.2015
    Jest w tym coś, ale gdzieś słabo to wszystko zabrzmiało i nie dotarło. Krótka historia trochę dla mnie logiczna; 3 :)
  • Prue 21.04.2015
    Do mnie to nie przemawia. Może pomysł nie zły, ale przekazanie dla mnie fatalne. Gdzieś to brzmi ale też nie dotarło do mnie. Dam 3
  • Anonim 21.04.2015
    Jak na napisane w czasie wykładu, to 3 uważam za sprawiedliwą ocenę. Sam bym więcej nie dał :P ale dziękuję! zamysł nie taki zły, może pomysł wykorzystam w książce.
  • zaamotana 22.04.2015
    zgadam się z NataliaO , ale sam test w sobie jest dobry : stylistycznie itd . Ale również do mnie nie dotarło :) daje 4 , na zachętę :D
  • Anonim 22.04.2015
    Dziękuję ;) Szczerze to tekst nawet do mnie samego nie dociera, chciałem sprawdzić jak się sam zamysł spodoba.
  • Kasumi Mai 22.04.2015
    Jak dla mnie fajnie jest to przekazane. Zamysł ok i szczerze powiedziawszy coś tam do mnie dotarło :)
  • Nika Mrówa 24.04.2015
    Podoba mi się pod względem użytego słownictwa i zawartej tu krótkiej fabuły, ale łatwo można dostrzec też błędy stylistyczne psujące troszkę ogół. 4 ;)
  • Nithael 24.04.2015
    Heh dobre :) w połowie jak i pod koniec opowiadania nie mogłem ze śmiechu :) ciekawie to Napisałeś, szkoda że takie krótkie. Daje 4 :)
  • Anonim 25.04.2015
    Dziękuję za opinie.
    Błędy stylistyczne? Proszę o szczegóły.
  • Nika Mrówa 26.04.2015
    "Dodajmy, że nawet nie był to jakiś specjalny papier, zwykła kartka z drukarki, którą równie dobrze Lucas mógłby się podetrzeć (i pewnie by to zrobił), gdyby zabrakło nagle miękkiego toaletowego."
    - Dodajmy, że nawet nie był to jakiś specjalny papier, tylko blablabla. Albo "a". Coś po tym przecinku powinno być. Fajnie byłoby też zamienić "dodajmy" na "warto zaznaczyć", albo "poza tym, nie był to..."
    "Lucas miał ochotę przypierdolić mu w twarz z głębi serca, nie zrobił tego jednak."
    - "...jednak tego nie zrobił". Ale może zostać też tak, jak jest.
    "Pismak nawet się nie przejął jego lodowatym spojrzeniem."
    - mogłoby być: Pismak nawet nie przejął się... Ale i tak jest dobrze.
    "W końcu kto czyta swój własny nekrolog?"
    - Tutaj mogłoby być jeszcze na początku "bo". Nie są to jakieś strasznie rażące błędy, albo coś ale taka moja mała sugestia ;) < jak coś sorki za błędy, pisze z komórki.
  • Anonim 27.04.2015
    Czyli chodzi o klasyczne rozłożenie ciężkości zdania. Uwagi słuszne, chociaż raczej idące w kierunku standaryzacji. Nie mniej - dziękuję za sugestie, chętnie w przyszłości przyjmę inne ;)
  • Xax 28.04.2015
    Paczałem 2 Twoje opowiadania i bym się przyczepił nieco do przekleństw. Ogólnie czasem pasują, ale zastanów się nad słowem "pierdolić" (pierdolony). Ogólnie słowo ma (przynajmniej wg. mnie) bardzo mocny wydźwięk, więc może czasem zamiast tego użyj "jebany", albo "pieprzony" (co pomimo nie-bycia wulgaryzmem, brzmi wg. mnie całkiem spoko i oddaje zamierzony efekt).
    Tak więc myślę, że "wszystko to skondensowane do zaledwie kilku pieprzonych zdań na kawałku papieru" brzmiałoby trochę... "przyjemniej" :P
  • Tynina 02.05.2015
    Uważam, że trochę za bardzo rozbudowujesz opisy. Oczywiście... "Jego oczy były błękitne jak skrawek nieba." brzmi lepiej niż "Miał niebieskie oczy." aleeee... "Jego oczy były błękitne jak skrawek nieba, były niczym ocean skrywały jakąś niepojętą tajemnicę, niedostępny skarb ukryty na dnie, czekający na swojego odkrywcę, który odważy się zajrzeć w jego głębie i odkryć bogactwo, które przez lata ukrywa przed światem".

    Takie długie opisy, czasem są fajne, ale na dłuższą metę strasznie spowalniają akcje i o ile kiedyś się dobrze sprzedawały to...człowiek XXI w. nie ma czasu w nich tkwić.
    No ale...jak kto woli ;)
  • Anonim 02.05.2015
    Jeden z lepszych tekstów jaki tu czytałem (5)
  • Ktokolwiek 02.05.2015
    Ciekawy temat i zainteresowało mnie to opowiadanie, ale jakoś nigdy nie przepadałam za wulgaryzmami w opowiadaniach. To są piękne wypowiedzi literackie, a wulgaryzmy sprawiają, że gorzej mi się czyta i przmieniaja piękno w pospolitość. Dlatego wasze, gdy w dobrym tekście znajduje wulgaryzmy staram się pokazać autorowi ich pospolitość. 3 Dla ciebie
  • Anonim 02.05.2015
    Ktokolwiek poczytaj Bukowskiego, Hłaskę a dopiero potem wypowiadaj się tak autorytatywnie na temat wulgaryzmów
    Ty chyba nadal żyjesz w gumisiowym świecie ;)
  • Anonim 02.05.2015
    @Tynina - tutaj się z tobą zgadzam. Absolutnie, winny jak oskarżony. Tyle że ja zwyczajnie lubię opisy - zarówno te akcji jak i te statyczne! :D. Z tym, że masz rację - dlatego od jakiegoś czasu piszę opis po mojemu, a potem wywalam z niego zbędne fragmenty. Ot, redukcja. I tu też masz rację - ja jestem człowiekiem ubiegłego stulecia, jeśli chodzi o pisaninę ;D Cieszę się jednak, że zwróciłaś mi na to uwagę, bo to znak, że muszę nad tym dalej pracować.

    @FilipzKonopii - dziękuję, cieszę się. Uważam, że tekst jest dobry na 3, bo przydałyby się poprawki i rozbudowanie (pisany naprawdę na szybko), ale dziękuję za takową ocenę.

    @Ktokolwiek - wulgaryzmy to część życia i ich nie uświadczę. Preferuję brudną poezję, klimat noir, mieszanie wulgarności z poetykę. Taki styl. Rozumiem jednak, czemu może się to nie podobać. :)

    HŁASKA
  • Anonim 02.05.2015
    Ech, urwało komentarz.

    HŁASKO* - kocham.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania