****

******

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Hypokryta 13.05.2018
    Nie obraź się - to w jakimś sensie jest ładne i zgrabne, pewnie jesteś zdolną, młodą i bardzo czującą osobą - ale przemijanie, to jest bardzo trudny temat, o którym ciężko napisać sensownie wiersz, piosenkę, czy choćby strofę, by na milę nie śmierdziało banałem.
    Gdy sam miałem lat naście, moje dwie koleżanki rozstały się z życiem skacząc z dachu - popełniłem wtedy mnóstwo takich potworków, jak ten Twój. O przemijaniu trudno pisać, trzeba umieć - Ty nie nie umiesz. Wiersz wydaje się więc płytki, kiepski i banalny, stąd daję Ci 1/5 - bo niżej się nie da - na zachętę.
    Czemu na zachętę? Bo taka starcza dialektyka.
  • Tina12 13.05.2018
    Rozumiem, ale trzeba czasami wyjść z tej strefy konfortu ( wiersze o miłości, przyjaźni itp. ) jednym to sie udaje drugim nie. Dzięki za opinie z serce
  • Hypokryta 13.05.2018
    Tina12 Wydaje mi się, że i tak już wyszłaś poza strefę komfortu, wrzucając tu ten utwór i poddając go naszej surowej ocenie - tak czy siak - czerp z ocen ile możesz, ale też nie przejmuj się nimi zbytnio - pisz jak najwięcej i szukaj własnych sposobów wyrażania się, nawet jakbyśmy Ci wszyscy mówili, że to jest do dupy. Większość nigdy nie ma racji, a najwięksi poeci nie byli doceniani za życia. Jeśli jednak wyrażane tu opinie w czymś Ci pomagają, to mam nadzieję, że kolejne Twoje dzieła będą po prostu lepsze.
  • puszczyk 13.05.2018
    Każda tematyka jest wtórna bo popełniono już miliony wierszy.
    Więc nie ona kładzie ten wiersz, a wykonanie.
    Rymy, rytmy, inwersje, metafory, forma - wszystko tu jest straszne.
  • Tina12 13.05.2018
    Rozumiem, nie zabłysłam. Już kasuje tego " potworka"

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania