Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

text usunięty

💩

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Yaro rok temu
    Dobry. pozdrawiam
  • Dziękuję za odzew, to dla mnie ważne. Turing skończył samobójczo, ciągle się to dzieje, społeczeństwo może bardziej przyjazne teraz, ale najokrutniejszym sędzią człowieka jest on sam.
    Pozdrawiam ?
  • Yaro rok temu
    Pobóg Welebor człowiek jest chamskie od Chama
  • Marek Żak rok temu
    Każdy ma jakiś zakątek mózgu, gdzie ukrywa swoje strachy i najciemniejsze myśli. Pozdrawiam
  • Tak. Dzięki. Marku, wiesz, co ja teraz piszę? Piosenkę I Am Sexa pod tytułem "I Am Sex" ze składanki I Am Sexa "The Best of Sex" ?
    Nie wiem, czy świat jest na to gotowy, bo zamierzam przejść samego siebie w geniuszu ?
    Pozdrawiam również ?
  • Dekaos Dondi rok temu
    Pobóg Welebor↔Zabrzmiało niepokojąco nieco:)↔Hmm... pytanie, kto jest twórcą sejfu i skąd się wzięła jego zawartość, w powiązaniu ze samym sobą. Powiedzenie↔Ja wciąż kłamię, jest paradoksem. Bo skoro to prawda, to nie wciąż kłamię, a jeżeli kłamstwo, to też nie zawsze:)↔Pozdrawiam?:)
  • Tak, psychika ludzka jest niesamowita. U mnie błyskawicznie wszystko się zmienia, w tej chwili po pierwszym przerażeniu mam już bajkę, chociaż nie mam pojęcia, czy zainteresowanie kobietami było czymkolwiek więcej spowodowane, niż zazdrością, że nie jestem jedną z nich. Jak można nie wiedzieć takich rzeczy? A jednak można... Odkryłem, że klimat trans najbardziej mi odpowiada. Niedługo moje włosy będą pastelowe, nigdy nie czułem się bardziej zjednoczony. Dzięki za zainteresowanie, love ?
  • rozwiazanie rok temu
    „zainteresowanie kobietami było czymkolwiek więcej spowodowane, niż zazdrością, że nie jestem jedną z nich. Jak można nie wiedzieć takich rzeczy? A jednak można...” ? Pisz, (co ja teraz piszę? Piosenkę I Am Sexa pod tytułem "I Am Sex" ze składanki I Am Sexa "The Best of Sex" ?) jesteś niezwykle kreatywny, a to pomaga w trudnych momentach. Życie jest skomplikowane i warte zachodu. Pozdrawiam ?
  • Dzięki, faktycznie obiecałem piosenkę. Zaraz się za nią wezmę. Chwilowo znowu jestem rozpierdolony, bo znowu się boję. Wieczorem zetknąwszy się z przystojnym mężczyzną pomyślałem, oczywiście, o jego członku w moich ustach, co może być wygodnym zastępstwem prawdy, bo sex to tylko sex. A co, jeśli ja tak naprawdę pragnę przytulenia i zaopiekowania się moją delikatnością? Jak można sobie wybaczyć coś takiego, będąc metrykalnym mężczyzną? Nie oczekuje odpowiedzi, bo jest chyba niemożliwa. Piosenkę mam w dwóch wersjach po polsku, jakoś skompiluję angielski oryginał ?
    (Boże, co ja wypisuję, mój exhibicjonizm jest równy chyba tylko samouwielbieniu)
    Pozdrawiam również, love ?
  • rozwiazanie rok temu
    Pobóg Welebor
    https://youtu.be/0ERLigsVwFc Heroin by David Wojnarowicz. Mój ulubiony artysta David Wojnarowicz borykał się być może z podobnymi problemami, jak Ty. Trzymaj się ?
  • rozwiazanie, dzięki, potem zobaczę ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania