Nicht komisch

Eins zwei drei... Los.

Drei kleine Katzen trinken Milch. Die größte Katze ist schwarz, die kleinste Katze ist weiß. Das Mädchen ist glücklich, dass sie Katzen hat. Wieso den? Weil sie sie mag. Das Mädchen lebt in einem kleinen Dorf. Sie ist zwanzig Jahre alt und arbeitslos. Sie hofft, dass sie einen Freund findet. Sie schreibt sehr interessante Geschichten auf einem Website-Portal. Sie denkt, dass sie dick ist, aber das stimmt nicht. Sie hat genau das richtige Gewicht. Sie ist weder dick noch dünn.

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Szpilka 26.01.2022
    Bessa zwoa Ring unta de Augn ois oa Ring am Finga ?

    A tu Ci wujek Google nie pomoże ?
  • Lieber den Spatz in der Hand als dieTaube auf dem Dach?
  • Szpilka 26.01.2022
    Edward Handscissors

    Neeeeeeeee ? Liaba an Bauch vom saufa ois an Buckl vom oabeitn ¯\_(ツ)_/¯
  • Szpilka Kein Alkohol ist auch keine Loesung?
  • Szpilka 26.01.2022
    Edward Handscissors

    A co ma Bauch i Buckl do alkoholu albo Ring i Finga do Spatz, Hand i Dach? ?
  • Szpilka keine Ahnung
  • Szpilka 27.01.2022
    Edward Handscissors

    Poniżej dobry i gratisowy program do nauki języków, polecam, zaś wujka Googla używaj jako pomoc:

    https://pl.duolingo.com/course/de/ar/Nauka-niemieckiego

    1 - Lepiej mieć podkrążone oczy niż obrączkę na palcu.
    2 - Lepiej mieć brzuch od siedzenia na sofie niż garba od pracy.
  • MartynaM 26.01.2022
    No i?
  • MartynaM 26.01.2022
    Sorry, miało być no i?
  • MartynaM 26.01.2022
    Coś mi nie wychodzi... no i co w związku z tymi szczegółami?
  • MartynaM 26.01.2022
    Jasny gwint, klawiatura mi oszalała... jeszcze raz. Co w związku z tymi szczegółami?
  • MartynaM 26.01.2022
    A wcześniej co innego było... rany julek.
  • Tu się nie popisujesz, tak jak pod moim tekstem? A osobiste animozje zachowaj sobie dla rodziny i przyjaciół. I skończyłam dyskusję z Tobą.
  • MartynaM 27.01.2022
    Osobiste animozje? Powinnam coś mieć do Ciebie?
    No to się poprawię...?
  • MartynaM Sądząc po Twojej błazenadzie pod moim tekstem, to chyba tak.
  • MartynaM 27.01.2022
    błękitnypłomień nie, wyglupialam się tylko, myślałam że zalapiesz i może się przyłączysz... nie, to nie. Bez łaski.
  • MartynaM Wybacz, ale w coś takiego ostatni raz bawiłam się w drugiej klasie szkoły podstawowej. Ja z tego już wyrosłam.
    A co do załapywania, to myślalam, że Ty też załapiesz w jakim celu mieściłam ten tekst.
    Wygląda na to, że nie rezonujemy ze sobą, dlatego proponuję, żeby nasze drogi się teraz rozeszły, bo tak chyba będzie najlepiej.
  • MartynaM 27.01.2022
    błękitnypłomień, a drugiej klasie podstawówki, to tym bardziej powinnaś załapać i nie udawać jakiejś urażonej księżniczki na ziarnku grochu, ale jak lubisz, to mi to lotto.

    Papatki
  • Bo chi ba zmani alamani danusi?
  • Pan Buczybór 26.01.2022
    po co?
  • cos_ci_opowiem 27.01.2022
    Tėve Mūsų kuris esi danguj!
    Teesie šventas tavo vardas,
    teateinie tavo karalystė,
    Teesie tavo valia
    kaip danguje, taip ir zemeje.
    Kasdienės mūsų duonos duok mums šiandien
    ir atleisk mums mūsų kaltes,
    kaip ir mes atleidžiame savo kalininkams.
    Ir nevesk mus į pagundą,
    bet gelbėk mus nuo pikto.
    Nes tavo yra karalystė ir macis ir garbė iki amžių.
    Amen.
  • Marian 27.01.2022
    To jest faktycznie nicht komisch. To jest po prostu nijakie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania