"Nicość"

Wydaje Ci się , że jesteś, że istniejesz... Ale to tylko złudzenie .

Wewnątrz Ciebie nie ma nic prócz cierpienia, rozpaczy, łez.

Ból zgniata całą Ciebie nie pozostawiając nic.

Marzysz o innym życiu, o bezpiecznej przystani, ciepłych ramionach, ale to tylko marzenia.

Znikasz z każdą minutą swojego istnienia. Przypominasz cień, który widać tylko czasami i to tak niewyraźnie.

Ciemność, pustka, nicość..... Nie ma nic więcej.

Próbujesz otworzyć oczy, dojrzeć inną rzeczywistość, doświadczyć innych uczuć, ale one zniknęły razem z Tobą.

Zostałaś sama w otchłani czerni. Głucho. Bez echa. Nic....

Resztkami sił próbujesz wyjrzeć chociaż raz jeszcze poza granice bezmiaru tego co jest w Tobie, ale tam już nic nie ma.

Nie ma już nikogo.

Nie ma już nic.

Nie ma już mnie.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • KamilM 16.01.2019
    To jest prawda. Smutna i przykra ale prawdziwa
  • Dekaos Dondi 16.01.2019
    Przemyślenia ładne podane. Mam jakby skojarzenia z niektórymi tekstami: PF. Pozdrawiam→5
  • Wzięła mnie dziś mega jakaś nostalgia i smutek i tekst głęboko z serca, tylko mój ...
  • @utor 16.01.2019
    No tak to jest z "niczym" (nie mylić ze zniczem). "Wewnątrz Ciebie nie ma nic prócz cierpienia, rozpaczy, łez." - coś tam jednak jest, ale już na pewno nie to czego chcemy...
    W każdym razie, rzeczywiście czuć tutaj nostalgie i smutek, o których wspomniałaś w komentarzu. Jakiś rodzaj obojętności i emocjonalnej próżni. Tak jakoś mi się skojarzyło. Tak na czwórkę to widzę.
    Pozdrawiam, niech popołudnie będzie z Tobą ;-)
  • wróżek zgnitek 16.01.2019
    Dla mnie idealny na taki czas, kiedy siedzę i nie chcę, by jutro nadeszło. Piątunia :)
  • Wrotycz 16.01.2019
    Żeby trochę rozgrzać tę pełną 'nicość' pokrytykuję, okey?:)

    Nicość to null czegokolwiek, a więc cierpienia, rozpaczy, czerni, ciemności a już na bank, jakby nie spojrzeć, łez - wszak to piękna materia płynu:)

    Tym bardziej trzeba uważać na znaczenia (logika) formułując wypowiedź w formie zwrotu do adresata, nawet.... nawet jeśli tym adresatem jest ... sam podmiot liryczny - pointa to ujawnia. Sobie samemu kłamstwa wciskać? Ej, to już masochizm:)

    Zatem, tytuł do odstrzału i we fragmentach tekst również.
    W nicości się nie ubolewa, nie płacze, bo nas tam też nie ma.

    Pozdrawiam:)
  • ausek 17.01.2019
    Jeśli to ma być opowiadanie, to forma zapisu do zmiany. Nie łykam tego. Kiedyś napisałam coś podobnego i " ja głupia" wysłałam to pod ocenę redaktora. Napisał mi tylko dwa słowa - tekst infantylny. Z tym, że ja nie zakładałam, że tekst jest tylko mój. Publikując go tu wystawiasz się na ocenę i komentarze. No i tekst nie jest już tylko Twój. W tytule (jeśli to nie zeszyt) nie stosujemy cudzysłowu (zauważ, że to angielski sposób zapisu). Wielokropek to trzykropek i ani jedna kropeczka więcej. Pisz dalej ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania