Nie będę płakać

Naiwność to moje drugie imię?

Nie od momentu, kiedy mnie skrzywdził .Przestałam być naiwna, uciekałam od smutku, łapałam chwilę, nie wchodziłam w głęboką wodę.

Kochałam tylko jego, dlatego znów zaufałam, znów weszłam w tą wodę, może po prostu wydawało mi się, że nigdy z tej wody nie wyszłam dlatego...

Bałam się ale pojechałam na to spotkanie zobaczyć czy jeszcze coś czuję.

Czułam...kochałam go i zawsze będę ale macie rację życie zaczyna się od nowa. Mam 24 lata prawie.

Dwoje wspaniałych dzieci, dom ,rodzinę mam dla kogo żyć. Chcę teraz łapać chwilę, życie jest zbyt krótkie na rozterki, smutek i łzy.

Przez te kilka lat tak robiłam, łapałam chwilę, nie zatrzymywałam się ,nie jednak ostatnio wróciłeś a ja zatrzymałam się na chwilę wszystko się psuło...nagle.

Teraz mam plany na ciąg dalszy swojego życia, może nie będzie już w nim nigdy ciebie ale będę w nim ja i będę starała się być szczęśliwa ,nie chcę już ciebie uszczęśliwiać...zrobię wszystko, żebyś ty żałował swojej decyzji a ja już nigdy do ciebie nie wrócę.

Życie ma krótki scenariusz dlatego idę walczyć z całych sił...

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • MartynaM dwa lata temu
    Tak sobie pomyślałam... a może byś tak teraz w mężu się zakochała, dzieci by na tym zyskały...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Ja jestem przerażona, że ktoś taki dzieci wychowuje... Co one będą miały w głowach...
  • lady dwa lata temu
    Nie znasz mnie kochanie, nie wiesz kim jestem a to jest tylko okładka więc proszę cię grzecznie uważaj na słowa bo możesz żałować... Grzecznie proszę oczywiście. Proponuję jednak zając się swoimi bo albo ich nie możesz mieć albo ich nie będziesz mieć ja jestem przerazona twoją inteligencją kochana piszac tak do kobiety i matki. Pozdrawiam
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    lady No to pokaż mi, jak będę żalować, bo aż ciekawa jestem...
    9a brałaś pod uwagę, że ktoś mo ze nie chcieć mieć dzieci? Czy tylko, że "nie może"?)
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    lady A jeszcze to jest piękne w twojej wypowiedzi, żeby zajęła się swoimi, bo albo ich nie mogę mieć albo nie będę mieć. No to tak w krótkich żołnierskich słowach, mam się zająć swoimi dziećmi, ktorych nie mam. TY TO POTRAFISZ NA METAPOIZIOM LOGIKI WEJŚĆ.
  • Vespera dwa lata temu
    Pani, ja myślę, że lady to prowokacja. Nie chcę wierzyć, że ktoś może pisać sam z siebie aż tak źle. Popatrz jeszcze na awatar, zupełnie nie pasuje do kreowanej postaci i nasunął mi myśl, że to może jest tylko żart, beka z nas, opowijczyków. Nie wiem, czy pamiętasz aferkę z Emo Martynką sprzed lat, która koniec końców okazała się mistyfikacją, ja tu węszę podobny spisek (albo mnie dopada paranoja).
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Sprzed lat to nie pamiętam, bo tylę nie żyję. Aczkolwiek ciekawi mnie co mi Lady zrobi jak mnie złapie, bo widzisz Młoda, to tylko okładka, za którą na pewno kryje się agentka Służb Specjalnych :)
  • Vespera dwa lata temu
    błękitnypłomień Ej, ale ta fucha jest zajęta, przeze mnie. A jeśli to konkurencyjne Służby, to trzeba będzie się tym zająć, ten portal jest za mały dla nas dwu...
  • błękitnypłomień dwa lata temu
    Vespera Dawaj Młoda, niszcz uzurpatorów!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    O czym to właściwie jest? Do trzydziestki będziesz miała z pięcioro bachorów i procentowo większy, opisany problem, ale wtedy MOPS pomoże, powyżej czwórki państwo wychowuje dzieci - staraj się staraj, zyskasz.

    Przecinków brak, inne po spacji - niedorobione to, dziatwa pewnie też.
  • Andi Perry dwa lata temu
    yanko, Ale mordercę z awka mógłbyś sobie darować. Będzie Dzierżyński?
  • Pucio dwa lata temu
    Poza tym propagowanie ustroju komunistycznego i komunistycznych zbrodniarzy jest sprzeczne z polskim prawem. Zostaniesz zgłoszony do admina.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, To nie morderca, to wizjoner, bohater. Dobry sprawiedliwy człowiek, a Ty skoro zwiesz go , jak zwiesz, jesteś nikim - kapitalistyczną mendą.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Pucio, Zgłaszaj do armii adminów.
  • Andi Perry dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Jasne, taki z niego "bohater" jak z Szuchewycza i Bandery oraz batalionu Azow spod znaku Wolfsangel.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Nie zrównuj bandytów z ludźmi idei.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Masz 1% jego odwagi?
  • Andi Perry dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Powiedz lepiej ile ludzi zamordował, oraz ilu własnoręcznie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Tylu krwiopijców, ilu musiał, jednak o wielu za mało by zmienić świat.
  • Andi Perry dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Czyli był Robin Hoodem oraz Jurajem Janosikiem oraz Jakubem Szelą w jednej osobie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Robin Hood był tylko przedłużeniem ręki monarchy, co se po krucjatach szalał, szacunku doń nie mam, porównanie zupełnie niedorzeczne. Szela działał za obiecane profity od zaborcy - bardzo zda się zwykły najemnik, żaden ideowiec - chwast, bez cienia porównania.
  • Andi Perry dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Komuniści to złodzieje, a tacy ideowcy jak Che byli przez nich po prostu wykorzystywani jako pożyteczni idioci. Robespierrowi ucięli w końcu głowę, a Trocki skończył z czekanem w głowie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Mamy historię i możemy z niej wyciągać wnioski. Ja czas komuny bardzo dobrze wspominam, w PRL, w porównaniu do teraz, to co oni za tej komuny kradli?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Wtedy nawet byłem patriotą.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Bo: "To były właśnie czasy takie, że z dumą można było, być polakiem".
  • Andi Perry dwa lata temu
    yanko wojownik 997 Za sanacji biednego człowieka nie stać było na wykształcenie dzieci. Komuna rozparcelowała majątki ziemskie i rozdała je chłopom, przejęła kamienice i fabryki po Żydach, Niemcach i bogatych Polakach ( prawobrzeżna Warszawa oraz niezbombardowane miasta). Powszechna darmowa edukacja, przymus pracy. Wyłapano Akowców i wielu z nich zamordowano.
    Nie było wolności i nie było demokracji. System myślał za Ciebie.
    Spokojnie. Zblizamy się do komunizmu. Bezrobotni znajda pracę a alkoholików przymusowo będą leczyć w zamkniętych ośrodkach.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Andi Perry, Dbali o ludzi i dało się żyć bez wyścigu szczurów, tylko pewnego razu w Świdniku zabrakło kotleta do obiadu, niech teraz robotnik upomni się o jakikolwiek obiad u kapitalisty...

    Z AK itp. to nie powinni byli, bo wielu tam po prostu było, bo było, niekoniecznie nawet wiedzieli po co, nie mówię, że po wojnie towarzysze byli dobrzy, ale potem było coraz lepiej, tylko masy chciały więcej i więcej i więcej i trend się utrzymuje.

    Teraz zbliżamy się najwyżej do karitasowizmu.
  • SwanSong dwa lata temu
    yanko wojownik 997
    W kapitalizmie istnieją jednostki, które nie potrafią o siebie zadbać, zarobić pieniędzy, dlatego wymagają pomocy państwa jako nieudolne życiowo. Tęsknisz za komunizmem, bo chcesz, żeby się ktoś tobą zajął, myślał za ciebie, podejmował decyzję, a jednocześnie utrzymywał twoją nieprzystosowaną do życia du.ę.
    Ideologię sobie możesz dopisać, ale to faktów nie zmieni.
  • Andi Perry dwa lata temu
    @yanko Różnicę między komunizmem a kapitalizmem widać na przykładzie Korei. Jedna na północy druga na południu. Kapitalizm już nigdzie nie występuje tak jak kiedyś, może jedynie w państwach Afryki i Ameryki południowej. Podatki, daniny, opieka społeczna, opieka zdrowotna. Nawet w Ameryce wprowadzono Obamacare - Patient Protection and Affordable Care Act.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania