Nie chce mi się już żyć

Ja już nie mam sił. Oczywiście się nie zabije. Zresztą nawet nie wiem jak to się robi. Po za tym samobójstwo to głupota. Jednak mam wszystkiego dość. Nic mi w życiu nie wychodzi. Słabo się uczyłam. Nigdy nie zdam matury. Nie wspominając o skończeniu studiów wyższych. Skończyłam tylko technikum hotelarskie. Mam wykształcenie średnie bez matury czyli praktycznie żadne. Oblałam 8 razy egzamin na prawo jazdy. Nie jestem w stanie nauczyć się żadnego języka obcego bo bardzo szybko zapominam słówka. Mam 20 lat a ciągle utrzymują mnie rodzice. Jestem dorosłą i całkowicie nie samodzielną osobą. Mam wszystkiego dość. Całe moje życie jest do niczego.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • rozwiazanie 04.02.2022
    Karola, masz dar do wynurzeń, a nie wszyscy to potrafią, także nie przejmuj się, tylko na rower. Dołącz do grupy pasjonatów tego sportu i poczujesz się jak ryba w wodzie.

    'się nie zabije. Zresztą nawet nie wiem jak to się robi.' I tak trzymaj. Pozdrawiam.:)
  • Karola457 05.02.2022
    Dziękuje za odpowiedź. Ja bardzo często jeszcze na rowerze a w lecie praktycznie codziennie i to nic nie zmienia w moim życiu
  • malakruszyna 04.02.2022
    Karola, zrób dokładnie jak radzi ci kolega wyżej. Skoro lubisz jeździć na rowerze możesz poznać w ten sposób przyjaciół, albo kogoś więcej. Pozdro.
  • Karola457 05.02.2022
    Dziękuje za odpowiedź. Ja bardzo często jeszcze na rowerze a w lecie praktycznie codziennie i to nic nie zmienia w moim życiu
  • Jared 05.02.2022
    "Oblałam 8 razy egzamin na prawo jazdy." - heh, witam w klubie XD A czemu samobójstwo to głupota? Mało mówisz w tych swoich shortach
  • Karola457 05.02.2022
    Przeczytaj mój wiersz pt.,, Życie jest jako złoto,,
    to dowiesz się dlaczego samobójstwo to głupota.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania