Nie dajcie się nabrać na historyjkę o śmierci mózgu! Korporacje przyjdą po twoje organy

Nie dajcie się nabrać na historyjkę o śmierci mózgu. Mózg jest połączony ze wszystkimi organami. Żaden organ nie może funkcjonować długo bez kontaktu z mózgiem (dlatego przeszczepy organów robi się w szybkim tempie). Jeżeli w organizmie mózg umarł, to musi ulegać rozkładowi jak każdy martwy organ, a ten mózg żyje, bo organizm oddycha i nie ma dowodów rozkładu.

Rozkładający się organ w ciele danego człowieka powoduje zatrucie ciała, a tu widać, że takich objawów nie ma, zatem ten mózg funkcjonuje, lecz w inny patologiczny sposób, ale to jeszcze nie śmierć!

Historyjka o śmierci mózgu jest teorią potrzebną dla biznesu, chodzi o handel organami. Organy pobiera się z żywego organizmu.

Podobnie było z Żydami i Słowianami w czasie IIWŚ. Teoria hitlerowska o podludziach miała służyć biznesowi, czyli bogaceniu się na zabijaniu i rabowaniu (np. w niemieckim KL Auschwitz- Birkenau uzyskiwano dziennie maksymalnie 12 kg złota z zamordowanych biednych Żydów, wspomnę tu też o włosach i prochach ludzkich).

Tworzy się teorie i na jej podstawie definicję niby naukową, a potem ustawy prawne.

Potem mówi się, że zgodnie z prawem ma miejsce śmierć mózgu. To niby zgodne z prawem (prawo decyduje, a nie stan biologiczny? - idiotyzm taki sam jak średniowieczna metafizyka). Nie ma takiego czegoś jak śmierć mózgu zgodnie z prawem!

Obecnie istnieje tzw. nowa definicja śmierci, ale ona nie służy dobru ludzkości tylko interesom, jakim jest handel organami.

Prawo nie ma tu nic do powiedzenia, bo tu chodzi o fakty natury biologicznej, czyli życia, a nie polityki handlu organami etc.

Kto decyduje, co jest zgodne z prawem? Decydują politycy, banki i korporacje, bo na tym świecie zabijanie jest biznesem.

Przegrana tego biednego Rodaka z Anglii jest przegraną cywilizacji życia i miłosierdzia, a zwycięstwem cywilizacji śmierci.

 

Teoria śmierci mózgowej niewątpliwie powstała na potrzeby transplantologii. Jednakże żadna ustawa, definicja i teoria etc. nie zastąpi istoty fundamentu etyki homo sapiens, czyli miłosierdzia, współczucia, szacunku do życia w każdej jego postaci etc.

Te wartości giną, a jak zginą, to będziemy tylko cyborgami zależnymi od korporacji i patentów, czyli biznesu. Pozwolą nam żyć lub nie, tak było w niemieckich kacetach - człowiek jako surowiec i tylko numer.

Historyjka o śmierci mózgu jest teorią potrzebną dla biznesu, chodzi o handel organami, a organy pobiera się z żywego ciała, a nie martwego - zapamietaj to Polaku, zanim korporacje przyjdą po ciebie, po twoje organy.

 

Postscriptum

Bez względu na to, kim jestem, to powiem jedno: Adveniat regnum Tuum, Domine Jesu Christi!

Bo ten świat już nic nie uratuje, jak tylko Bóg!

Nie napisałem tego tekstu samodzielnie, lecz na podstawie wielu artykułów prasowych i wypowiedzi autorytetów.

 

Cytat: "Przewodniczący Episkopatu Polski zwrócił się do kard. Vincenta Nicholsa, przewodniczącego Konferencji Episkopatu Anglii i Walii o podjęcie działać w celu ratowania życia Polaka ze szpitala w Plymouth. „De facto, został on skazany na śmierć przez zagłodzenie” – napisał w liście abp Stanisław Gądecki", link: https://wpolityce.pl/kosciol/535492-abp-gadecki-interweniuje-ws-polaka-w-plymouth

 

Cytat: "Zdaniem Karnowskiego musimy zrobić wszystko, by chronić ludzkie życie.

Jeśli się buduje antyetykę, antycywilizację w tym obszarze, to nie można robić wyłomów. To musi być żelazne, w pewnym sensie totalitarne. Ta bezwzględność tutaj uderza. (…) Ta historia jest wezwaniem nas wszystkich, byśmy naprawdę bronili cywilizacji życia. Gdy ona się zawali, to czekają nas takie historie i to my możemy leżeć na tym łóżku – powiedział redaktor naczelny tygodnika „Sieci”, link: https://wpolityce.pl/polityka/535431-karnowski-ta-historia-jest-wezwaniem-bysmy-bronili-zycia

Średnia ocena: 2.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • SwanSong 20.01.2021
    Nie wiem, czy jesteś trollem, czy nieukiem, czy to i to, ale zasługujesz tylko na deszcz jedynek.
  • Shogun 20.01.2021
    Matko, takiej propagandy i tyłu absurdów w jednym krótkim tekście dawno nie widziałem. Porażka ?
  • pansowa 20.01.2021
    Ten nieuk wypisuje tylko bzdury.
    Taka odmiana Cseliny.
  • pansowa 20.01.2021
    O ile nie kolejny klon Cseliny:)
  • Ant 20.01.2021
    Zapamiętam tę naukę. Dziękuję !!
  • Celina 20.01.2021
    Dobry tekst.
  • pansowa 20.01.2021
    A nie mówiłem!?
  • Narrator 21.01.2021
    Zgadzam się z panną Celinką. Znakomity tekst. Oczywiście w kategorii science-fiction. Mózg autora wart miliony; niech uważa, żeby mu go nie wyjęli zanim napisze ciąg dalszy!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania