Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nie lękajcie się, cz. 6

usunięte

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Paweł Beer 26.11.2021
    No,trzeba cenić talenty... osobiście bym jeszcze podkolorował scenerię, w sensie zarysował miejsca, gdzie to się dzieje, ale to tylko ja. Czekam na dalsze losy bohaterów.
  • cos_ci_opowiem 26.11.2021
    Dzięki, dzięki :) co rozumiesz przez podkolorowanie scenerii? Raczej chciałem zostawić to wyobraźni czytelnika, ale może podsuniesz mi coś ciekawego na następny odcinek. Pozdrawiam.
  • Trzy Cztery 26.11.2021
    Dawid wydaje się być opanowanym człowiekiem. Takim spokojnym. Za to czytelnik (np. ja) - się niepokoi. W ogóle - mam wrażenie, że ten spokój jest w środku (w opowieści), a niepokój na zewnątrz - w czytelniku/czytelnikach.
    Jest klimat.
  • cos_ci_opowiem 26.11.2021
    Wie, że coś się dzieje, ale robi swoje. Dzięki za komentarz.
  • Bajkopisarz 26.11.2021
    Najbardziej podoba mi się, jak Dawid nie odnotowuje żadnych sygnałów nadawanych przez Marcina. Na kilometr cuchnie, ze partner zachowuje się inaczej, że nie jest sobą i coś ma do ukrycia, ale nie przejmuje się tym, jak na kogoś zakochanego przystało. Ot, taka ślepa miłość - bardzo dobrze to jest pokazane.
    Zgodzę się z uwagą Paweł Beer - jest akcja, nie ma za bardzo tła, opisów. A parę by się przydało bo robią klimat.
  • cos_ci_opowiem 26.11.2021
    Z tymi opisami to nie bardzo wiem, co mógłbym poprawić. Raz, że chcę zostawić dużą przestrzeń dla wyobraźni czytelnika, dwa, nie chcę na przykład opisywać scen seksu, trzy, opisy to wypełniacz, a nie chcę z zamiarem napisania opowiadania skończyć z powieścią. ;)
    Dawid wie, że coś się kroi, że coś jest przed nim ukrywane. Ale panuje nad sobą i robi swoje.
  • cos_ci_opowiem 26.11.2021
    Poza tym Marcin od samego początku kręci, oszukuje, nie jest sobą, bo w końcu jest żonaty.
  • Bajkopisarz 27.11.2021
    cos_ci_opowiem - właśnie byłoby daleko lepiej, gdyby nie wiedział, to by przydało mu autentyczności. Zakochany - naiwny.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania