Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Nie lękajcie się, cz. 7 - ostatnia.

usunięte

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Paweł Beer 27.11.2021
    "ŚMIERĆ WROGOM OJCZYZNY!" wiezie jakiś półwieczny polski elektrowóz czy może nowoczesna lokomotywa niemieckiej produkcji." - mistrzostwo:) w sumie historia nieszczęśliwej miłości w ciekawych realiach społecznych. Albo mi się wydaje, albo ta część była dynamiczniejsza niż poprzednie.
  • cos_ci_opowiem 27.11.2021
    Te przecinki, wstawiłem później tam, gdzie być powinien. Dzięki za komentarz. No, jest dynamiczniej, bo to koniec, punkt kulminacyjny.
    A nawiązanie do pewnego podzielonego kraju też jest.
  • Bajkopisarz 28.11.2021
    I co? I już? No to udało Ci się mnie zaskoczyć, bo przewidywałem znacznie dłuższą akcję, jakieś straszliwe problemy na granicy, więzienie, kary, cierpienie, łagry, kolonia karna, przymusowe nawrócenie przez łamanie kołem. A tu taka zwyczajna, acz prawdziwa ludzka historia i dramat zawiedzionych uczuć. Dobrze to wyszło.

    Obraz tego wszystkiego jest cokolwiek przerażający, bo zbyt bliski otaczającej nas rzeczywistości. Zaczyna nabierać czarnych kształtów przekonanie, iż wszystko musi w końcu pierd.lnąć.
  • cos_ci_opowiem 30.11.2021
    No już :). To jednak nadal opowiadanie.
    Zostawiłem otwartą furtkę dla wyobraźni czytelnika, jak i do napisania epilogu lub dalszego ciągu.
  • Garść 10.12.2021
    Szkoda, że już koniec. Oby taka perspektywa przyszłości nigdy się nie urealniła, nawet w o wiele mniejszym zakresie, czyli trzymania obecnego kursu.
    Od pierwszego do siódmego rozdziału bardzo interesująca lektura.
    Dzięki.
    Pozdrawiam.
  • cos_ci_opowiem 11.12.2021
    Dzięki za komentarz, może dopiszę epilog lub kiedyś rozwinę bardziej tę fabułę. :)
  • cos_ci_opowiem 19.12.2021
    Dopiero wpadłem na to, że napisałem nowelę. :D:D:D:D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania