Nie poznać swojego wstydu

Znany frontman bierze ósmy ślub.

Ma jebaniec zdrowie,

kto inny pyta o tę głupią.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (44)

  • Agnes07 dwa lata temu
    Kto (ś) ale to ploteczka drobnostka jest. Nie wiersz. :)
    Byle ustawił tę głupią kasę zmarła. To niech i jebańcem będzie ;)
  • Agnes07 dwa lata temu
    Kase zdarła*
  • Agnes07 dwa lata temu
    Zresztą gdzieś czytałam dosłownie nie przytoczę ale ponoć ślub to najbardziej prostytucyjna umowa na świecie. :)
    I tak to jest. Rzeczywiście to umowa. Ty mi ofiarujesz cos i ja tobie coś. A głupie kobiety? Takich nie znam:) no może oprócz siebie ?? bo ja głupia na komplementy poleciałam gruszki z wierzby i truskawki. Chodzi o geny przetrwanie. Kobietka zachodzi w ciążę i aby pomóc potomstwu gdy będzie karmić wybiera najsilniejszego. I to są mądre kobiety.
  • Grain dwa lata temu
    Nie mam argumentów. Za dużo tego.
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Jak zwykle głupawka w stylu graina. A niejaki ićman kurski, niedawny główny propagandzista teorii J.K. o moim kraju, to ile miał ślubów kość. Na kasiorę wiele "ludzi" poleci i stanowiska dochodowe. Tak było i jest i będzie.
  • Grain dwa lata temu
    Falkon, Kurski obchodzi nie tyle samo, co twoja jednostka chorobowa. Zapomniałem, że debilom nie odpowiadam.
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Ale kurski cię ukształtował. Myślisz jak on chce, żyjesz jak on chce i oto właśnie chodzi dyktaturze. Podatni na sugestie. Poczytaj sobie o tym.
  • Grain dwa lata temu
    bezmózgu wbij to sobie do łba

    Dyktatura to władza jednostki lub wąskiej grupy. Dyktatorzy nie wyłaniają przedstawicieli społeczeństwa w wolnych wyborach i pozostają poza faktyczną kontrolą społeczeństwa. Cechami charakterystycznymi dla dyktatury są: używanie siły wobec przeciwników politycznych, brak szacunku wobec praw obywatelskich, czy dowolność stanowienia systemu prawnego. Źródłem takiego modelu władzy może być m.in. pochodzenie czy przewaga wojskowa. Dyktatorzy na ogół starają się kontrolować nie tylko politykę kraju lecz całe życie społeczeństwa[1], co było szczególnie zauważalne w reżimach stosujących totalitaryzm[2]. W dyktaturze może lecz nie musi występować system jednopartyjny[3]. Dyktatura jest współcześnie obok demokracji konstytucyjnej najbardziej popularnym systemem sprawowania władzy[4].
  • Starszy Woźny dwa lata temu
    Grain
    Jak powiedział niegdyś bodajże "Pawlak" A ty mi gazet nie czytaj.
  • Noico1 dwa lata temu
    Starszy Woźny głąb to z ciebie wyjątkowy, i jeszcze pewnie wierzysz w globalne ocieplenie.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Globalne ocieplenie to fakt.
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong wyssany z ciemnego palucha.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Nie ogarniasz. Nie po raz pierwszy i nie po raz ostatni. Pewnie jak ojciec Dudy myślisz, że smog działa korzystnie na zdrowie :-D
  • Grain dwa lata temu
    SwanSong na pewno na samopoczucie grinpiców i takich, co na złość PIS-owi, albo z innej fobii mogą się zesrać we własne bermudy, jakby szło o te Pitagorasa.
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong ty pewnie nadal wierzysz w dziurę ozonową, ha, ha???
  • SwanSong dwa lata temu
    Grain
    Odpowiedziałbym, ale nie piszesz po polsku, więc spasuję.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Na pewno wierzę, że kościół robi cię w bambuko.
  • Noico1 dwa lata temu
    SwanSong w twojej chorej główce różne pomysły się lęgną. Otóż poinformuję cię, że z dziury ozonowej w ciszy się wycofano, z globalnego ocieplenia także, ale pewnie jeszcze o tym nie wiesz, bo niektóre pieski nadal to szczekają w mediach, a teraz lewaków obowiązuje ekoterrorystyczna doktryna globalnej zmiany klimatu i obowiązek walki z tym. Podobnie jak jak Kaligula walczył z Posejdonem nakazując żołnierzom siec fale, żeby uspokoić morze. Wy lewacy wróciliście do czasów ciemnoty pierwotnej. Co najgorsze przynosicie szkody tą wiarą, często nieodwracalne, całej ludzkości.

    Ciekawe jestem co wam zapodadzą do wierzenie wasi góru, którzy rolują was non stop za dwa trzy lata. O walkach ze zmianami klimatu już pewnie zapomnicie i coś nowego będzie na topie.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Noico1, Za trzy lata może będziemy zabijać się za litr wody pitnej.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Co nie znaczy, że ekologia jaka jest, nie jest pseudo-ekologią, bo tyle lat drze ryje a gorzej coraz jest, więc jest nieskuteczna.
  • Grain dwa lata temu
    Za trzy lata może być jak z cukrem, który niedawno był po 10 zł, a teraz znowu po 3,99 zł.
  • Noico1 dwa lata temu
    Dlaczegoś lewak, boś głupi. Lewakowi ciężko zrozumieć, że klimat zmienia się nieustannie. A hasło zapodawane w lewackich mediach o zmianach klimatu i konieczności rzekomej walki z tymi zmianami swoją durnotą nie przebije chyba już niczego więcej. I różne pajace w rodzaju Grety Thunberg tego nie zmienią.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1 A te informacje gdzie wyczytałeś? W gazecie polskiej czy innym szmatławcu? I nie jestem lewakiem, stulejarzu.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Grain, U mnie niżej 7 zeta nie kupi, ale luknę w neta. Może pojutrze u mnie będzie niżej 4?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    W czystej postaci nie spożywam, ale potrzebny do tego i owego.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Grain, Ceny na allegro: https://allegro.pl/listing?string=1KG%20-%20CUKIER%20BIA%C5%81Y

    3,99???
  • Grain dwa lata temu
    yanko wojownik 997 zajdź do Biedronki, albo innego dyskontu, popytaj o lepsze argumenty.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Grain, Biedronka - jutro poszukam... - Biedronka? GS u mnie jest...
    Biedronki azjatyckie zaś zagryzają rodzime, więc im większa, tym groźniejsza.
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pirnaw, Ale ty mnie naprawdę nie możesz, ani mnie urazić, ani zdenerwować, to ty wychodzisz z siebie, produkujesz się w efekcie tylko powtarzasz, może cie jednak ktoś odwiezie na twój oddział, co tak się będziesz włóczył, tam gdzie inne wariaty cię biją a ty płaczesz?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pirnaw, Twórczość zostaje, nie możemy odstąpić takiego dziedzictwa, toż nam je podarowałeś. Po co było tu leźć, jak nie chciałeś się nim dzielić?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    pirnaw, Gorsze rzeczy wlokę, nie strasz, nie strasz, bo nie zapanujesz nad fizjologią.
  • SwanSong dwa lata temu
    Noico1
    Nie rozumiesz, boś prawiczek.
  • Pobóg Welebor dwa lata temu
    Wygóglowałem że to o Wiśniewskiego chodzi... Lubię typa, ale zastanawia mnie fatalny gust Jego i wielu innych... Na te ich wybranki patrzeć się nie da.
  • Grain dwa lata temu
    Ale /jak mówił publiznie / loda robią.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Niesamowicie zabawny tekst, trzeba mieć inteligencję żeby tak pisać, a ja myślałem że ty koniom prostatę pompujesz...
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Tak wiem, żadna praca nie hańbi ;)
  • Grain dwa lata temu
    Łukaszenko to pozapierdalaj nad sobą, debilu.
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Grain Nie wierzgaj tak koniku ;)
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Co ty się grain na zartach nie znasz XD ?
  • Łukaszenko dwa lata temu
    patataj, patataj, ihaha koniusiu XD
  • Łukaszenko dwa lata temu
    Czy konisiu poprawna forma?
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Łukaszenko, na opowi poprawnie jest "qń, qniu".
  • anat dwa lata temu
    Może oceniajmy wiersz...nie autora?
  • Domi51 dwa lata temu
    Zabawny tekst, podoba mi się. Moja ocena to 5 :) Zapraszam również na mój profil :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania