Poprzednie częściNie pytać o... (droubble)

Nie pytać o...

(droubble)

 

– Ale cacko! Dwumiejscowy… Ile wyciąga?

 

– Na wstecznym mogę do dwustu. Sama maszyna i do dychy w tysiącach. Ale to dla tych, co uprawnienia mają, egzaminy zaliczyli. Co wtedy było i takie tam duperele. Głowę tym zaśmiecać? No to zamontowali mi, cholery, ten ogranicznik czasu. Inaczej nie sprzedadzą.

 

– Lepsze ograniczniki zdejmowałem. Mogę się pobawić… Godzinka i gotowe. To co? Skoczymy gdzieś, tak z trzy tysiączki?

 

– Potrafisz?! Dawaj! Ja skoczę i kupię tamtejsze ubranka. Trzy tysiące, powiadasz? Niech będzie.

* * *

– Jak idzie? Masz ciuchy, przymierz.

 

– Już po krzyku, w pół godziny zdjąłem. Takie żelastwo wtedy nosili? I te czerwone szmatki? Uff… jak wyglądam?

 

– Prawdziwy legionista rzymski. Tak się zwali. Popatrz, tu musimy trafić, na ten jakby but. Dobra, nastawiam, trzy tysiące wstecz… wyskoczył trzydziesty pierwszy grudnia dwieście szesnasty przed naszą erą. I jakieś ostrzeżenie „Nie pytać o…”.

 

– Dobra. Ciągle by czegoś zabraniali. A jak będziemy wiedzieli, czy dobrze działa? Masz na gwarancji w razie czego. Dobra, startuj. Aha, połknijmy te tabletki z ichnią mową.

* * *

– Ciemno już. Ale popatrz, ci przy ognisku mają takie same ubranka, jak my. Idziemy.

 

– Saluto. Zgubiliśmy się. Mamy już nowy rok, czy jeszcze dwieście szesnasty przed naszą erą?

 

– Który rok?! Przed czym?! To szpiedzy Hannibala! Na gałąź z nimi!

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Adin dwa tri 5 miesięcy temu
    Tato Zdzichu, jak zwykle w punkt, kurde ty to jesteś zdolny, ja chyba po mamie? Daję 5 i kocham cię Tato
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Sprawnie napisane. Poza tym... jest po prostu fajne.
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Fajnie, że się spodobało. Lubię wykorzystywać historię do pisania miniaturek, czasem w formie zagadek.
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Chętnie poczytam inne, Twoje rzeczy. :)
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Sufjen Znajdziesz na moim profilu. Tyle że... jest tego dużo, musisz czas zarezerwować lub podzielić na dni i tygodnie ;)
    Ale... podobno człekowi chcącemu nie dzieje się krzywda ;)
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Jak będę miał wolne moce przerobowe, czemu nie spożytkować tego na lekturę?
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Sufjen Kto czyta, nie błądzi... po obcych dzielnicach, gdzie czasem niebezpiecznie. Tak jest bezpieczniej ;)
  • Sufjen 5 miesięcy temu
    Zdzisław B. Toż to dopiero ontologiczny paradoks. ;)
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    Sufjen ...jeszcze trochę a zaczniemy rozmawiać o (niedostrzegalnej dla wielu) różnicy między teleologią a teologią... ;)
  • zsrrknight 5 miesięcy temu
    sympatyczne
  • Zdzisław B. 5 miesięcy temu
    ...więc i mnie przyjemnie. Pozdrówka.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania