Nie rozumiem tych, którzy się nudzą

Przecież jesteśmy w całkiem porządnym filmie science-fiction.

Cała planeta została zamieniona w fabrykę złych emocji i

zainstalowano wszędzie takie urządzenia (niekoniecznie "materialne", fizyczne), że jak ktoś

nie ma takich emocji, czyli nie produkuje tego ulotnego towaru,

to w jakiś tajemniczy sposób jest zmuszany do jego produkowania.

Nagle ktoś coś powie, albo pojawia się dziwna sytuacja i jesteś

z powrotem częścią fabryki. System AI pilnuje.

 

Ogólnie to sądzę, że trzeba wyhodować zdrowe jedzenie dla wszystkich.

A jak ktoś lub coś będzie w tym przeszkadzać, to w ogóle się nie patyczkować.

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Trzy Cztery 07.10.2021
    No, i dać kciuk w dół:) Haha, niezła krytyka Facebooka:)
  • Grain 07.10.2021
    Moja była sąsiadka napisała / raczej podała dalej za kimś/ wczora z wieczora, że musiała obejść z talerzem całe miasteczko, żeby znajomi dowiedzieli się, co zamówiła na obiad.
  • Cicho_sza 07.10.2021
    Haha, no przerąbane!! ?
  • Bajkopisarz 07.10.2021
    Niezłe, niezłe. Najlepsza jest porada na koniec, żeby się nie patyczkować. Czyli innymi słowy dać się ponieść tym złym, wyhodowanym emocjom i bić po głowach wszystkich, którzy je tworzą. Wiadomo przecież, że najlepszą obroną jest atak :) Nie wiem, czy celowo to tak zapętliłeś, jeśli tak to kapelusik z głowy, fajnie wyszło.
  • Piotrek P. 1988 07.10.2021
    Utwór o treści bardzo adekwatnej do ostatnich kilku lat. Współcześnie, jednocześnie postępuje dziwna, tajemnicza i niepokojąca cyfryzacja i negatywizacja świata.
    Myślę, że świat bez przerwy się zmienia, ale od czasu do czasu, szybko i nagle zmienia się jedna epoka i zaczyna kolejna, na skalę lokalną lub ogólnoświatową. Lubię utwory w takich klimatach.
    5, pozdrawiam :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania