Nie tak łatwo

Xxx

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Aisak 07.09.2018
    I to jest Najpiękniejszy SENS ŻYCIA,
    jaki można wymarzyć.
    Nie bogactwo.
    Nie sława.
    A Rodzina.
    :):):):):)
  • Keraj 07.09.2018
    Dzięki za przeczytanie
  • TrzeciaRano 07.09.2018
    Less is more w tym przypadku się nie sprawdza. Chaotycznie dosyć napisane, jakieś rownoważniki zdań, dziwna narracja. Bez oceny.
  • TrzeciaRano 07.09.2018
    Less is more w tym przypadku się nie sprawdza. Chaotycznie dosyć napisane, jakieś rownoważniki zdań, dziwna narracja. Bez oceny.
  • Ozar 07.09.2018
    Kawałek życia tu pokazałeś i to wcale nie łatwego. Ojciec zazwyczaj kojarzony z miłością itd. wcale taki być nie musi i tu to widać. Jednak kiedy poznał swoja wybrankę i cos tam w uczuciach zabłysnęło mozna dalej żyć. Miłość nie takie rzeczy pokonała. Tu też jest nadzieja, że razem pokonają demony przeszłości. Dal mnie 4 za tekst życiowy, choć rzeczywiście lekko wymaga poprawy.
  • sensol 08.09.2018
    gniot
  • Keraj 09.09.2018
    Widzę że masz ograniczony zakres słów bo w komentarzach albo gniot lub totalny gniot.No cóż dzięki że wpadłeś i przeczytałeś
  • Canulas 10.09.2018
    "Po skończeniu szkoły podstawowej, zostaje dobrym fryzjerem. Ale nałóg daje o sobie znać." - zrób z tego jedno zdanie.

    "Wraca po pracy do domu. Starszy do niego

    - Weź komarek i jedź po samogonek na metę." - nie może być tak, że ani kropki, ani, kurwa, niczego. Jak anondujesz tak wypowiedź, dawaj dwukropek.

    Tam niżej masz to samo.



    "Po pewnym czasie poznaje dziewczynę z dzieckiem. Zakochali się w sobie z wzajemnością. Ale ona będąc kobietą gangstera siedzącego w pierdlu, boi się problemów." - tu pierdolnik. Najpierw czas. Musi być: Zakochują się w sobie - tak podpowiada czas. Cały czas masz teraźniejszy, a tu nagle jeb. I olej:" z wzajemnością". Jak w oibie, to wiadomo, że z wzajemnością. I to zdanie z" Ale". też zbij w jedno.


    Co Ci powiedzieć. Jest dłuższe i treściwsze jak na Ciebie, ale nieco po łebkach. Szkic się udał, ale wykończeniówka leży i trochę kwiczy.
    Takie 4-
    Ciao.
  • Keraj 10.09.2018
    Dzięki za wszelkie uwagi dotyczące tekstu, w wolnym czasie może uda mi się do nich dostosować. Dzięki za wizytę w moich niskich progach
  • Canulas 11.09.2018
    Oj tam, Keraj. Raz lepi, raz gorzy. Jak wszędzie. To jie jest Twój hit, ale szlif tu i tam, a będzie strawnie.
    Pozdrox

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania