Nie zawsze warto się starać.

Z biegiem dni, tygodni, miesięcy i lat, zaczynam rozumieć, że czasami warto odpuścić i nie walczyć długi czas dla jednej chwili szczęścia. Nie widzę sensu w tym, aby starać sie uporczywie, przez długi czas o coś, co jest ulotne. Nie odniesiemy z tego korzyści. Poniesiemy straty, ponieważ marnujemy mnóstwo czasu, który moglibyśmy wykorzystać w bardziej ambitny sposób.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • elenawest 05.04.2016
    Widzę, że bardzo prywatny tekst, ale w pełni cię rozumiem. Nie oceniam jednak, bo treść zdecydowanie za krótka.
  • Julka2001 05.04.2016
    Dobrze, dzięki! :)
  • Layla 06.04.2016
    Masz rację. Trzeba nauczyć się oceniać to czy nasz wysiłek będzie współmierny do później osiągniętych korzyści. Czasem możemy włożyć w coś bardzo dużo siebie (swoich sił i czasu), a potem żałować, że nasze dotychczasowe dążenia przysłoniły coś dużo ważniejszego.
  • NataliaO 06.04.2016
    Zgadzam się z tym, co napisałaś. Trzeba oceniać wszystko rozumem, i nie rozdrabniać się, Za tekst 5:)
  • Rasia 06.04.2016
    Nie oceniam, bo tekst jest zbyt prywatny i krótki, aczkolwiek masz rację. Trzeba wiedzieć, kiedy dać sobie na wstrzymanie, ale też zachować w tym umiar i nie poddawać się, walczyć wtedy, kiedy to ma jakieś znaczenie. Niestety z wiekiem przychodzi nam patrzeć na coraz więcej rozczarowań i niesprawiedliwości, ale trzeba się jej przeciwstawiać :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania