Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Niechętny Posłaniec 5 #Wspólne Opowiadanie (Tina12)

- Jak śmiesz! - Powtórzyła.

- To ja już lepiej pójdę - Powiedział Sven, po czym zaczął się wycofywać.

- Nigdzie nie pójdziesz.

Z nieba uderzył piorun, metr od skołowanego dostarczyciela.

- Ja pierdole! Nie znasz się na żartach? To był żart! Daj mi tylko dostarczyć ten jebany list. Załatwię Ci jakiegoś frajera.

Demonica zaczęła rozmyślać. Sven znalazł chwilę, w której zamknęła oczy na dłużej. Sięgnął po kamień i rzucił w nią, celował w głowę. Nie patrząc co się stanie, rzucił się w stronę konia, dosiadł go i pognał przed siebie.

- Wątpię, żeby to zadziałało, ale zawsze warto było spróbować... - powiedział po czym wciągnął powietrze - strasznie śmierdzę, trzeba będzie się oporządzić.

Deszcz zaczął lać coraz mocniej.

- Pierdole tą robotę... Zemrę tu na grypę, zanim znajdę jakąś wioskę. Przecież to jest największe zadupie, jakie widziałem.

Koń prychnął, jakby się zgadzał.

Nagle dało się słyszeć świst. Czerwony pocisk trafił jeźdzca w tors. Ten spadł z wierzchowca na ziemię. Nie mógł się ruszać. W powietrzu unosił się swąd spalonej skóry.

- Zajebiście - wystękał Sven.

 

Trochę krótkie, ale nie miałem pomysłu. Padło na Tinę.

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (26)

  • Joker 04.09.2016
    Nie bijcie za mocno :/
  • Tina12 04.09.2016
    Haha. Nie ma powodów do bicia.
  • Joker 04.09.2016
    Tina, Ty uczestniczysz w tym tak?
  • Tina12 04.09.2016
    Joker
    Tak.
  • Elizabeth Lies 04.09.2016
    "Wątpie"- wątpię
    Teraz nawiązując jeszcze do poprzedniej części, Sven złapał demona za pierś, a następnie stwierdził, że jednak nie ma tak dużych jaj jak mu się wydawało i uznał, że jednak lepiej sobie pójdzie. To samo pytanie co w poprzedniej części. On jest głupi czy zdesperowany?
    Jak dla mnie tekst trochę krótki, ale ok. I teraz, ja też umieszczam bardzooo dużo wulgaryzmów w swoich tekstach,ale tu jak na mój gust było ich troszku za dużo. Tekst trochę na tym stracił. Chociaż te ostanie "zajebiście", dobrze podsumowało sytuację. Trochę też mało było opisów. Poskąpiłeś nam. W ogóle Sven rzucił w demona kamieniem, nie wiemy czy trafił czy nie, bo było tylko, że celował w głowę. No dobra, tu już się czepiam. Więc ogólnie tekst mnie nie porwał, ale jakiś nowy wątek wprowadziłeś do wspólnego opowiadania, więc niech będzie 4, choć myślałam nad 3. Tyle ode mnie. Mam nadzieję, że nie zbiłam za mocno, jeśli tak, to na pocieszenie dodam, że potrafię dużo mocniej. No nic. Trzymaj się.
    Aha, jeszcze jedno, fajnie, że w końcu pojawiła się rozmowa z koniem, znaczy to, że Sven w jakiś sposób się z nim komunikował. Bo czekałam na to od początku i nic się z wierzchowcem nie pojawiło. Może u Ciebie nie był to dialog życia, właściwie nie było dialogu, bo Kull (koń w sensie) tylko "przytaknął", ale coś się pojawiło. Dobra, dobra już kończę.
  • Joker 04.09.2016
    Cóż pisałem po prostu kontynuację tekstu Grubasa. Dzięki, że chciało Ci się to pisać. Dopiero zdobywam doświadczenie więc wybacz.
  • Elizabeth Lies 04.09.2016
    Joker Nie no rozumiem. To po prostu jakieś moje przemyślenia, więc nie zrażaj się zbytnio i zdobywaj doświadczenie. Łap je garściami i pisz coraz lepiej.
  • KarolaKorman 04.09.2016
    Też króciutko tym razem, czekam na część 6, zostawiłam 4 :)
  • Joker 04.09.2016
    Dzięki
  • Pan Buczybór 04.09.2016
    Niech będzie 4. Poprostu czegoś zabrakło.
  • Joker 04.09.2016
    Rozumiem
  • Ewoile 04.09.2016
    Podzielam zdanie osób powyżej, a trochę bez sensu się powtarzać. Dodam tylko, że mogłeś poczekać dzień czy dwa i napisać coś dobrego, w zabawie nie chodzi o czas tylko tekst, on jest priorytetem. Na następny raz postaraj się o więcej opisów, bardziej szczegółowych i obrazowych. + w Twoim opowiadaniu wystąpił błąd logiczny - demon zamknął oczy (co już jest mało wiarygodne), a Sven schylił się po kamień i rzucił ją w głowę. W tym momencie demon otwiera oczy, Sven nie miał prawa zrobić nawet kroku - otworzenie powiek trwa ułamek sekundy, a tymczasem u Ciebie Sven zdążył dobiec do konia, wdrapać się na niego, odjechać kawałek, rozpadał się deszcz i dopiero nastąpiła reakcja demona. Sam widzisz, że nie za wiele tu logiki. Zwracaj na takie rzeczy uwagę. Ode mnie jak na razie 3. Zastosuj się do uwag moich i użytkowników powyżej, a na pewno widać będzie progresik ;))
  • Joker 04.09.2016
    Dziękuje za konstruktywną krytykę, napisałem szybko, bo raczej w najbliższych dniach będzie mi brakować czasu, a nie chciałem ryzykować, żebyście czekali.
  • Joker 04.09.2016
    Z tą reakcją chodziło mi o to, że demon dał nadzieję wygranej, a potem zniszczył ją wraz z atakiem.
  • Joker 04.09.2016
    Z tą reakcją chodziło mi o to, że demon dał nadzieję wygranej, odczekał jakiś czas, a potem zniszczył ją wraz z atakiem. *
  • Elizabeth Lies 04.09.2016
    Joker A ja myślałam, że naszło go na rozmyślanie typu "Co ja, kurwa, robię ze swoim życiem?". Takie myśli dopadają Cię kiedy się najmniej spodziewasz, ale Twoja opcja też jest ok.
  • Joker 04.09.2016
    Elizabeth Lies :P
  • Ewoile 04.09.2016
    Joker, w takim razie trzeba było to należycie opisać. Ty jesteś Twórcą tekstu i to Ty musisz zadbać oto aby czytelnik widział całą akcję jak na filmie. Ty wiesz co miałeś na myśli, ale czytelnicy nie będą zgadywać ani gdybać "co autor chciał powiedzieć przez". Rozumiesz? I tu właśnie znów kłaniają się opisy, ale o tym już mówiłam. Rozumiem, następnym razem, gdy będziesz miał więcej czasu poświęć im więcej uwagi ;))
    Nie ma sprawy, mam nadzieję, że pomogłam ;))
  • Joker 04.09.2016
    Ewoile Pomogłaś :)
  • Ewoile 04.09.2016
    Joker, w takim razie bardzo się cieszę. Odwiedź mnie któregoś razu ;))
  • Joker 04.09.2016
    Ewoile pewnie
  • Kraszax 04.09.2016
    Też jestem zdania, że czegoś zabrakło. Było dobrze, ale bez takiego efektu "spełnienia"(?).
  • Elizabeth Lies 04.09.2016
    Spytałam się na forum, ale spytam i tutaj. Do wszystkich, którzy biorą udział w pisaniu wspólnego opowiadania, co sądzicie o pisaniu drugiego wspólnego opowiadania? Wtedy będą częstsze nominacje i w ogóle. Swoje zdanie piszcie na forum jak coś.
  • Joker 05.09.2016
    60 niestety nie da rady napisać kolejnej części z powodu braku czasu. Niniejszym zmieniam nominację na Tinę12.
  • Tina12 05.09.2016
    Haha. Postaram się napisać. Ale u mnie również z czasem nie najlepiej.
  • detektyw prawdy 26.12.2016
    Syf

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania