-

-

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • jolka_ka 03.09.2018
    Bardzo poetycki język. Nie będę ukrywać, że taki styl właśnie lubię. Niewiele się dzieje, ale czyta się bardzo płynnie. Niektórych zdań jednak nie rozumiem np tutaj: "Oddalając się w głąb ciemnego pomieszczenia". Tu nie powinno być jakiejś kontynuacji? Rozumiem gdyby to zdanie było czymś poprzedzone, a tak mi się to nie widzi, ale może się czepiam. Zamiast "blada policzki" "blade"/ zamiast "z ździebłami" chyba powinno być ZE. Zostawiam piątke :)
  • Szudracz 03.09.2018
    jolka_ka Przyjrzę się jeszcze raz tym zdaniom, coś postaram się pozmieniać.
    Dzięki za wnikliwy komentarz. Błędy skorygowałam.
    Pozdrawiam. :)
  • Kim 03.09.2018
    Naprawdę niezłe. Chwile mnie nie było i pierwsze co mnie uderzyło, to mega progress w tym tekście, Szu, a przynajmniej w stosunu do tego, co czytałam u Ciebie ostatnim razem. Zdanie nie są przebudowane, a pamiętam, że miałaś do tego tendencję. Błędów też niewiele... Język poetycki, tajemniczy, wiejący grozą w twarz - jak zawsze u Ciebie. Fajnie widzieć postęp. :))))
    Co do samego tekstu - brzmi jak jakiś spinoff mrocznego albo zapowiedź kolejnej, ciekawej serii z pomysłem. :P
    Pociągnęłabym te tematykę dalej, bo zacnie wyszło.
  • Szudracz 03.09.2018
    Kim Gdzie byłaś tyle czasu? :)
    Odejdę wkrótce od tych pokręconych, przywalonych zdań. ;) Zobaczymy na ile mi się uda.
    Z tym tematem miało być bardziej morsko, ale jeszcze do tego wrócę. :)
    Odrobina mrocznego jest, siedzi gdzieś w głębinach umysłu. :)
    Dzięki i cieszę się, że jest lepiej niż było. :)
  • Aisak 03.09.2018
    Wpadłam tylko na momencik i znalazłam ten fragmencik:
    Lewitacja na nich podczas snu była wyjątkowo kojąca.
    Zerkając na nich pogniotła kawałek zapisków,

    Zbyt blisko użyte NA NICH, coś można zasynonimować, zasłowić, by inaczej zapisać zdanie (któreś).

    Później wpadnę na dłużej, żeby się wczytać.
  • Szudracz 03.09.2018
    Aisak Kurcze, jak zacięta płyta przenoszę myśli. Kociołek się zrobił, zaraz poprawię.
    Dzięki za zerknięcie i wróć kiedy znajdziesz chwilę. :)
  • Dekaos Dondi 03.09.2018
    Do Szudracz zawsze trafiam. Przeczytałem dwa razy. Zacnie i znowu zgodne ze mną→5 dałem ok: 9.50
    Dotykała je, zanurzając co chwilę pióro, we wnętrzu szklanego naczynia.(u Ciebie odkłada już zanurzone)
    "Blade policzki pokrywał różowy puder w..kamieniu?
    Oddalała... się w głąb ciemnego pomieszczenia - czas.
    ...naderwanym mostku, który trzeszczał, gdy opierał się zamyślony o balustradę( najpierw pomyślałem, że to on trzeszczał)
    Wymienili spojrzenia mieszając łagodność z dzikim biciem serca.
    Drugi nie zdążył ją dobić...ogonek
    Szkice, całe ich stosy piętrzyły się na regałach.
    Obadaj, według Ciebie.
  • Szudracz 03.09.2018
    Dekaos Z tą godziną oceniania jesteś udany. :) Z anonima ludki podrzucają, dobrze, że się przyznajesz. :)
    Nazbierało się tej korekty, dzięki i jeszcze wprowadzę jakieś zmiany.
    Pozdrawiam. :)
  • Dekaos Dondi 03.09.2018
    Musiałem wyjść, a się ukazałaś.
  • Szudracz 03.09.2018
    Dekaos Masz świra ;)
  • Dekaos Dondi 03.09.2018
    W tej chwili nie mam, bo wyszedł na spacer po ciemku. Żeby go ino coś nie rozjechało. Co ja bym biedny zrobił? :~)
  • Szudracz 04.09.2018
    Dekaos No ino, pilnuj go. :')
  • Aisak 03.09.2018
    W przelocie zapytam tylko, dlaczego tekst nie oznaczyłaś Bitwą?
    Chyba przez roztargnienie.
    Ale zawsze można poprawić.
  • Szudracz 03.09.2018
    Aisak Celowo nieoznaczony, piszę sobie zaocznie. :)
  • betti 04.09.2018
    Na dnie kałamarza leżało niewzruszone. Odkładał pióro zanurzając we wnętrzu szklanego naczynia. Impulsem poruszone zabiło kilkukrotnie. Każda kropla spływająca na biały pergamin unicestwiała czystą powierzchnię. Szkaradne pismo, wyłaniało myśli spływające po palcach dłoni

    Nie podoba mi się już pierwsze zdanie, uważam, że można było ładniej połączyć pierwsze z drugim. No i na końcu dopisek, że palce dłoni... przecież to wynikało samo z siebie.

    Szczerze mówiąc to sprawiło, że odechciało mi się czytać dalej... Sorry.
  • Szudracz 04.09.2018
    betti Nie ma problemu.
  • TrzeciaRano 04.09.2018
    Zafundowałeś czytelnikowi tak sążniste akapity, że przebić by je mogły chyba jedynie homeryckie porównania. Sztuka jakiejkolwiek strategii autorskiej podpowiada, że błędem jest odstrzelenie czytelnika już na wstępie, przez zaatakowanie go myślą, do której zrozumienia potrzebne jest minimum dwukrotne przeczytanie.
  • Szudracz 04.09.2018
    TrzeciaRano Wezmę to pod uwagę.
    Dzięki za spostrzeżenia.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania