niemcy (z małej litery)

artykuł ze strony gazeta.pl

 

tytuł - Niemcy ostrzegają przed prawicowymi rządami w Europie. Za przykład posłużyła "Polska Andrzeja Dudy"

 

kilka komentarzy - kopiuj/wklej

 

Za kilka lat w Europie będzie niewiele krajów w których jest demokracja. Bo wiadomo, że demokracja jest tylko wtedy gdy rządzi lewactwo.

Niemcy ostrzegają przed prawicą bo plan budowy Piątej Rzeszy definitywnie pójdzie im się czochrać...

Niemiecka bezczelność nie zna granic. Niech leczą swoje traumy u siebie! To oni mieli różowe trójkąty i paragraf 175. To obi - za zgoda aliantów!!!- nie uwolnili po wojnie homoseksualistów którzy przeżyli z obozów koncentracyjnych, tylko przenieśli do więzień. Trzeba być zadufanym w sobie bezczelnym chamem, żeby mieszać do swoich traum historycznych ich ofiary.

niemcy........? to ci co zawsze nas Polaków kochali, przybywali z uśmiechem i prezentami do naszego kraju?

Niemcy chcą żeby Polska była wasalem Niemiec tak jak donaldinio i jego partia reprezentująca niemieckie interesy w Polsce.

niemcy, wy pilnujcie własnej prawicy, szczególnie tej skrajnej. Co ona mówi o II światowej, o ziemiach utraconych na rzecz Polski, o tych waszych "bohaterach" Stauffenbergach, o "wyzwoleniu" Niemiec z nazizmu, o holokauście i próbach przypisywania mordowania Żydów innym narodom.

Jestem za Unią Europejską, taką do której weszliśmy, a nie za dewiacją zielonych ekoterrorystów chcących utworzyć Unię federalną. Niemcy nie mogą kształtować przyszłości Unii, na to nie będzie nigdy zgody. Obecnie UE chce zmusić nas pod karą finansową do zniesienia zerowego podatku na żywność, a Niemcy właśnie debatują o wprowadzenie tego mechanizmu u siebie...

W historii świata każda unia miała swój początek i koniec. Unia Europejska sama rozsadza się od środka. Konstytucja każdego kraju jest prawem nadrzędnym nad wszelkimi prawami unii. Trudno to zrozumieć

 

większość lemingów nie rozumie tego, że Polska gospodarka pod rządami ZP bardzo się rozwinęła i stanowi zagrożenie dla Niemców! Szczególnie bolą ich wielkie inwestycje, takie jak CPK. Jesteśmy dla nich konkurencją i zabieramy im pieniądze! Jedyną szansą są dla nich D. Tusk i rządy ludzi, którzy podporządkują się ich interesom. Zapewnią rozwój niemeckich biznesów w Polsce. Potrzebny im rząd, który nie będzie nakładał podatków, wprowadzał ograniczeń w handlu i bankowości, a przede wszystkim nie będzie podnosił płacy minimalnej, co znacznie zmniejsza rentowność ich biznesów.

 

większość ludzi w Europie chce mieszkać w normalnych krajach a nie w krajach gdzie nachalnie promowane są różne dewiacje, najbardziej nawet dziwaczne mniejszości, napływ agresywnych imigrantów z krajów III świata, neostalinowska polityczna poprawność i towarzysząca jej cenzura oraz nowa pseudoreligia o zmianach klimatu. Mimo wieloletniego prania mózgów narody Europy się budzą, przynajmniej częściowo.

 

Tylko zwycięstwo prawicy w nadchodzących wyborach......... inny wybór nie jest dobrym wyborem dla Polski i Polaków

Średnia ocena: 2.3  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Bettina 9 miesięcy temu
    Yhm, a co z takim pojęciem jak solidarność ludzka?
  • kamińe 9 miesięcy temu
    no właśnie, bądźmy solidarni z milionami skrzywdzonych, tymi którzy stracili bliskich i nadzieję, stracili wszystko z powodu niemców którzy napadki Polskę w 1939 roku, po raz kolejny nie wiem który w historii
  • Bettina 9 miesięcy temu
    No ale, gdzie Ty w ogółe jesteś z takim myśleniem...
  • Bettina 9 miesięcy temu
    nie za dewiacją zielonych ekoterrorystów chcących utworzyć Unię federalną.

    Odważnie!
  • Wieszak na Książki 9 miesięcy temu
    Określanie polityk kulturalnych zachodu Europy jakimkolwiek słowem pochodnym komunizmowi a tym bardziej stalinizmowi to strasznie takie, hmmm, *silly* za przeproszeniem z angielska mówiąc.
    Choćby dlatego że tam ginęły miliony ludzi a państwo faktycznie udawało wspólnotę republik a w rzeczywistości było dystopijnym molochem.
    To po prostu taki dziwny argument ad Hitlerum, dosłownie i w przenośni, w tak formułowanej krytyce Unii. W szczególności jeśli jednowymiarowo rozumie się Unię jako Niemcy. I żeby nie było, samemu mając poglądy raczej lewackie, zgadzam się w 100% z krytyką Unii, ale krytyką a nie dyskusją na granicy agitacji politycznej.
    Acha, i demokracja nie jest tam gdzie rządzą lewacy czy prawacy, Demokracja jest tam gdzie ludzie nie są opętani pieniądzem, nie są żadni kapitału politycznego czy władzy jako takiej.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Z drugiej strony?
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Wyślijmy wieloryby w Kosmos?
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Demokracja jest tam, gdzie ktoś patrzy ci w oczy, wie, ze go Rozumiesz i przez jest próba zaufania ci.
    Latwe w przypadku Europy, bo niewiele sie róznimy.
    Ale, ale oczywiście Bycie juz w UE wiele ulatwia w papierkowych formalnościach, ktore mozna pomijac.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Jasne, ze wydaje sie powinien zarzadzac ten, ktory chce , nie wszyscy Chca, albo Wie.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Jest mi zawsze fajniej, gdy na granicy niemieckiejj daje dowod i widze juz polowe ulgi w oczach policjanta.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    I figa, jestem za kasa, placeniem, pizza, wygodne zycie.
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Plaża!😅💜
  • kamińe 9 miesięcy temu
    betina , musze to napisać - jesteś głupia?
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Nie wyświelasz mi się. Nie wiem komu odpowiadam.
  • kamińe 9 miesięcy temu
    Bettina ....... ta......... myślę że wiele rzeczy ci się "nie wyświetla"............
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Rozumiesz?
  • Bettina 9 miesięcy temu
    To jest dobrze, gdy ktoś wychodzi przed dom i na pytanie, czy widział szarego kota, potrafi odpowiedzieć.
    Normalne pytanie, bez podtekstów.
  • kamińe 9 miesięcy temu
    pytaj............ kto pyta ten pyta
  • Bettina 9 miesięcy temu
    Myślę, że ludzie chcą mieć takie problemy.
    Apropos zielonych zakątków.
  • kamińe 9 miesięcy temu
    dobra..........robisz się nudna
  • Bettina 9 miesięcy temu
    kamińe
    Ja jestem nudna.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania