Nienapisany scenariusz

Henryk Holland wstąpił na ochotnika do Armii Czerwonej. Po wojnie robił w Warszawie karierę członka partii oddanego ideologi stalinizmu. W sieci są fotografie małej Agnieszki na kolanach Bieruta.

W tysiąc dziewięćset sześćdziesiątym pierwszym roku, Henryk Holland zostaje aresztowany przez Służbę Bezpieczeństwa. Dwa dni później podczas rewizji w mieszkaniu ponosi śmierć na skutek wypadnięcia przez okno. Po latach Agnieszka robi karierę filmową. W tamtym okresie reżyseruje najwięcej filmów. Bardzo dużo filmów zostało zrealizowanych przez innych, według jej scenariuszy.

Odnoszę wrażenie, że starsza już Pani, konfabuluje jak Pawlik Morozow.

Średnia ocena: 1.7  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    jesteś po prostu Kurwą.
  • Grain 7 miesięcy temu
    W poprzednim wpisie wpadłeś jak spełniony idiota. Happy. Pogorszyło się.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    A to cię nie oburza, że Kaczyńsczy dostali dom zaraz po wyzwoleniu. kiedy AK strzelali w tył głowy. A "Balbina" mówi ci coś. Po co wtargneli do WSI. Tam była 'balbina" Matka J. K..
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    skąd ma J.K. ten dom/ dostał od komunistów, za co? rodzice jego nie żyją, ale mają za uszami( łagodnie mówiąc)
  • Grain 7 miesięcy temu
    Tusk uważa swoich wyborców za idiotów. I ma rację.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    grain
    Pan Tusk, to Pan. Był na światowych salonach. Natomiast twój pan w dupie był i gówno widział. Chodzi o Jarka, oczywiście.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    ten dom na Żoliborzu J.K. to jakiś spadek po rodzicach.? No nie. Dostali go P. K. tak sobie. po 2 w. św. pewnym ludziom dawali takie prezenty. Komuna dawała swoim. teraz też tak jest.
  • Lotos 7 miesięcy temu
    Nakręciła film o Popiełuszce, zachwalający reżim i Jaruzelskiego, z tymi hollywoodzkimi komuchami...
  • Grain 7 miesięcy temu
    A film pamiętasz? Był on uczłowieczaniem mordercy.
  • Lotos 7 miesięcy temu
    Grain to o Kaczyńskim?
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Lotos
    O co chodzi/
    nie dajmy sie zwariować.
  • Lotos 7 miesięcy temu
    No przecież, żartuję, ten film był głośny swojego czasu, a teraz Kaczyński i spółka, No autor chcą z niej zrobić kożucha.
  • Grain 7 miesięcy temu
    No to pantofelki glancujcie sobie
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    A co z willą kaczyńskich?
    pyta pantofelek!
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Zatkało kakało
    ile potrzebujesz czasu na odpowiedź.
    Służby wolno działają.

    To była żydowska kamienica przed wojną. Właścicieli może przepuszczono przez komin. Może przyjdą do mnie agenci i co . G€wno.
  • Noico1 7 miesięcy temu
    Czerwonemu bydłu wylansowanemu w czasach komuny z zasady nie należy ufać. Za Solidarności próbowało się toto uwiarygodnić, różne Wajdy, Kuce, Hollandy, ale widać, że jest to zadaniowane i dziś próbują robić za agentów wpływu. Film tej starej rury ma podobne zadanie i znaczenie propagandowe jak Heimkehehr i podobne wysrywy nazistowskiej propagandy. Tylko świnie siedzą w kinie.
  • Lotos 7 miesięcy temu
    A jakich reżyserów lubisz?
  • Lotos 7 miesięcy temu
    A podobał ci się film o obchodach urodzin Hitlera?
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    Nioico
    dziś łatwo przytatacz
    dawne powiedzonka. Jak można ludzi przerobić łatwo na swój sposób.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    grain
    wiesz coś o wilii na żoloborzu.. To jest spadek, czy darowizna koimunt.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    zapytam jeszcze o balbinę. Stary komuchu.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    balbina, to matka Kaczyńskich. Czyli TW.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    No to napisz scenę.
    Nie tykaj rodziców gudłaju.Każdy ma swoich..
    parszywy parchu, bo tak mogę cię nazwać.
    kaczor,to opcja zakamuflowana anty polskości.
    Skąd ma tę willę. Spadek? Nie! żydów posłano.
    Willa dla Kaczyńskich.
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    AktA Balbiny są w pewnych rękach.
    A co ona wyprawiała?
    No!
  • Starszy Woźny 7 miesięcy temu
    twój wuc ma spadek do willi na żoloborzu.
    Mieszka, bo mieszka. bo jest prezasem.
    I jak on rechocze, to inni też muszą rechotać.
    Zapytaj, w jaki sposób zdobył ten dom. kupił go, dostał od komuny. czy w inny sposób.
  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    Jesteście obrzydliwi.
    Rodziny nie ponoszą odpowiedzialności za czyny lub słowa swoich bliskich.
    Co są winni rodzice, że ich synalek ksiądz sprowadza na chatę męską prostytutkę, albo że gwałci dzieci? Przecież nie tak bydlaka wychowali.
    Czy można obwiniać Agusię, że siedziała na kolanach Bieruta?
    Czy można obwiniać Agnieszkę, że zrobiła karierę? Gdyby była niedouczonym debilem, to pewnie robiłaby w biedrze.

    Słów mi na was brakuje, barany😡
  • Grain 7 miesięcy temu
    Nie masz krowo /przepraszam Mućki i Łaciate/ pojęcia. Zabili, bądź przyczynili się do śmierci ojca ci od NKWD /teraz KGB/. Ona niby zdolna, wpływowa, nie podjęła nawet próby rozliczenia tego, a tym gniotem współpracuje ze zbrodniczym systemem.
  • słone paluszki 7 miesięcy temu
    Ty jesteś debilem, ja krową.
    Kto jest w lepszym położeniu?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania