Nienawidzę mlaźgatego masła

Nienawidzę mlaźgatego masła, jedyna technika jedzenia masła do chleba jaką uznaję to gryzienie go po kawałku, plus jak już zaczynam jeść masło to nigdy nie jem mniej niż ćwierć kostki, myślę wtedy że kiedy jem coś ze śmietaną to nigdy nie piję jej mniej niż cały plastikowy pojemnik czterysta mililitrów i zastanawiam się dla kogo są produkowane te mniejsze? dla małych dzieci? ale przecież małe dzieci nie kupują sobie same jedzenia, ich rodzice im je kupują i co potem, jedzą co innego czy co? przecież to brzmi bezsensu. ja na przykład ostatnio mleko UHT z dodatkiem wapnia od ładnej hostessy kupiłem, wyobrażasz sobie w ogóle? Mleko tak przetworzone że wapń jest w nim celowo dosypanym dodatkiem. Wtedy zaczynam myśleć o ogromie cierpień dzięki któremu mogę je kupić dziecku, morzu rozpaczy i skręcania się na śmierć przy którym Holocaust brzmi słabo, nawet czytany w wersji Arta Spiegelmana, Rwanda wydaje się miłosiernym zakończeniem trwającym w dodatku relatywnie krótko, pańszczyzna i niewolnictwo nie jest nigdzie blisko, może dżuma (ale taka prawdziwie wyobrażona, nie z Camusa, tu trzeba na odwrót), teraz już eradykowana czarna ospa czy wirusowe zapalenie rogów przednich rdzenia kręgowego są w stanie się przybliżyć to co się działo kiedy człowiek udomowił bydło i małe dzieci zaczęły padać jak muchy bo nie mogły strawić laktozy.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Canulas 06.08.2019
    Uuu, weszło dwa razy. Pewnie poszło do weryfikacji, Ty wkleiłeś drugi raz i oba weszły. Innego wyjscia nie widzę.
  • DrV 06.08.2019
    to może i Bóg stworzył więcej światów równoległych
  • Canulas 06.08.2019
    przydałby się taki, w którym wpierdalam z umiarem
  • Canulas 06.08.2019
    Jak już się mądrzyłem off-topowo, to se chociaż przeczytam. Mocno sensolowe - czyli po mojemu - very ok.
  • DrV 07.08.2019
    tak, to tak konkretnie częściowo hołd do jego dzieła 'preprat do zmywania krwi'
  • Tjeri 06.08.2019
    Przeczytałam tytuł jak wychodziłam ze sklepu i: "O kurna! Masła zapomniałam".
    Co do tekstu, powtórzę za Canu - very ok. A nawet very very :).
  • sensol 06.08.2019
    coś ma!
  • JamCi 07.08.2019
    O kurcze fajne.
  • Aisak 07.08.2019
    Lubię słowotwórstwo.
  • Pan Buczybór 07.08.2019
    masło to towar ekskluzywny
    coraz droższe
    i słusznie
  • DrV 11.08.2019
    ja tam ostatnio 12 kostek kupiłem po 2,50 :P

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania