Nieodgadniona Pasja i tajemniczy Wilk z Laurazji wraz z Literkową zapraszają do swoich myśli...

Z zakładki na profilach O mnie, czytamy:

 

,,Podziwiam łososia, bo sam wiem jak to jest być gnanym przez siły, których inni nie widzą, nie czują ani nie słyszą, i czuć imperatyw obowiązku większego niż własne ja. Psychotyczna ryba. Po latach przyjemnego spędzania czasu w wielkim oceanie słyszy potężny rybi głos, rozbrzmiewający gdzieś w środku i rozkazujący wyruszyć w niesamowitą podróż po własną śmierć.” ~ Katzenbach (Pasja)

(...)

,,Pisanie jest moją pasją od przeszło dziesięciu lat. Jak dotąd napisałem przeszło dwadzieścia książek z gatunku przygodowych oraz fantasy, które leżały ukryte głęboko na dnie mojej szafy. Pomyślałem jednak, że trzymanie swoich tekstów tylko i wyłącznie dla siebie jest co najmniej egoistyczne.”

~ LaurazjanWolf.

 

Witamy i zapraszamy Wszystkich chętnych do kolejnej Bitwy na Prozę. Tym razem inicjatorami fabuły są dwie osoby... kobieta i mężczyzna - zwycięzcy poprzedniej edycji.

 

Pasja zaprasza słowami pisarza:

,,Ale od czasu do czasu zjawia się kobieta w pełnym rozkwicie, której ciało wprost rozrywa sukienkę… uosobienie seksu, przekleństwo mężczyzn, koniec świata.” ~ Charles Bukowski

(...)

LaurazjanWolf mówi że:

,,Żyjemy w świecie, w którym serwisy społecznościowe coraz skuteczniej angażują uwagę odbiorców zalewając ich coraz to nowszymi informacjami i ciekawymi treściami. Spróbujmy rzucić im wyzwanie i napiszmy opowiadanie, w którym będzie się dużo działo, w którym akcja będzie wartka i wciągająca i zaangażuje czytelnika jeszcze mocniej aniżeli serwis społecznościowy.”

 

Literkowa dodaje:

Jeśli nie macie ochoty dzielić się prawdziwymi doświadczeniami – można zmyślać, jeśli nie chcecie pisać o sobie – możecie wejść w tryb biograficzny lub opowiedzieć historię z perspektywy wybranej (lub wykreowanej) osoby/akcji.

 

Tematy to:

~ KOBIETA

~ AKCJA

 

Dwa tematy i dwa wezwania, aby zaskoczyć Autorów i czytelnika.

Można pisać na jeden, można obydwa powiązać, a można napisać tylko na drugi. Nie ma żadnych granic. Co do koncepcji i gatunku wszystkie chwyty dozwolone… Do dzieła Szanowni Opowijczycy! Piszemy do 15 maja /poniedziałek/ północ.

Napisz i wygraj. Potrafisz zostać zwycięzcą. W nagrodę to Ty otrzymasz możliwość podania inspiracji w kolejnej Bitwie.

 

Uwaga!

Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

 

Z życzeniami wiosennych literackich inspiracji. Liczymy na Was Kochani - Pasja, LaurazjanWolf i Literkowa

 

*więcej o konkursie w zakładce na Głównej pod stopką KONKURSY i na Profilu.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Zapraszamy pięknie i oczekujemy od Was szerokiej weny twórczej

    Literkowa
  • Dekaos Dondi rok temu
    Literkowa na Prozę↔Hmm.. może i coś wrzucę, na miarę swoich możliwości, gdyż na więcej, mnie nie stać.
    Pozdrawiam?:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania