Brak

 ●

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • 00.00 30.07.2021
    Michał jest na Opowi?
  • Wertyt 30.07.2021
    Jeszcze żyję, więc chyba nie :)
  • Trzy Cztery 30.07.2021
    Powiedz mu, że wolisz mężczyzn, lecz pisząc, starasz się zrozumieć tych heteroseksualnych, i zapytaj, czy udało Ci się wczuć w jego, czyli Michała, odczucia...
  • Wertyt 30.07.2021
    Dzięki za radę, ale jeżeli Cię posłucham, to Michał mnie obije, a moja żona dobije :).
  • kigja 30.07.2021
    hahahahahaha
  • Grain 30.07.2021
    o haiku nie wypowiadam się

    Niepewność / wg czyjejś parafrazy/

    i myśląc sobie
    zadaje pytanie
    czy to przyjemność
    czy tylko kochanie
  • Wertyt 30.07.2021
    W Marice z przyjemnością kocha się pół Krakowa, no... może ćwierć... :)
  • kigja 30.07.2021
    Michał na pewno doceni fakt, że ktoś docenił urodę jego ukochanej :)))
  • Wertyt 30.07.2021
    Jest dumny ze swojego skarbu, rozumie innych facetów, że Marika im się podoba, ale czasami traci cierpliwość, a wtedy... :)
  • laura123 30.07.2021
    Czy Marika jest naprawdę na tyle próżna, że musi mieć na ''piśmie'' dowód swojej urody? Może wystarczy jej fakt, że to o niej, imię nie powinno grać roli. Wtedy autor uratuje i życie, i małżeństwo...
  • Wertyt 30.07.2021
    To jest mój prawdziwy problem (podobnie jak historia). Napisałem jej z imieniem i jeżeli zgodzi się na jakąś zmianę, to nie mam bladego pojęcia jak to przeredagować. Czym zastąpić te trzy sylaby? Chyba nie ma dla mnie ratunku...
  • kigja 30.07.2021
    marika marika jakis koleś do ciebie fika
    naślij na niego michała to mu sprzeda strzała
    xd
  • Wertyt 30.07.2021
    hahahaha
  • kigja 30.07.2021
    Wszyscy komentatorzy otrzymali odpowiedź bezpośrednio pod swoim komentarzem.
    Oprócz mnie.

    To był mój ostatni komenatrz u tego autora.
  • Wertyt 30.07.2021
    Nieeeee - to tylko moja niegramotność :)
  • Marian 30.07.2021
    Po prostu Michał dogada się z Mariką.
  • Wertyt 30.07.2021
    Dzięki. On się z żoną zawsze dogaduje. Ale za moje słowa pojedynkował się będzie ze mną :)
  • pansowa 30.07.2021
    Weź na klatę.
    Jak tu nie kochać się w Marice, którą kocha pół Krakowa?
    Takie przypadki diamentowe wymagają odpowiedniej oprawy i Michaś powinien to zrozumieć.
  • Wertyt 30.07.2021
    Tak, on to rozumie, jest mądry i rozsądny, ale czasami się zapomina. W moim przypadku ma prawo, bo druga miniaturka jest zdecydowanie dwuznaczna. Trudno... Wertyt, bądź mężczyzną... :).
  • Zapraszamy do zabawy ze słowami. Piszemy jeden wiersz na tematy:
    - . Coś na sen.
    - Okrągła rzecz.
    Może być na jeden, albo na drugi, albo połączyć dwa w jednym.
    Czas do 16 sierpnia (północ)

    Jeszcze możesz zdążyć!
    Liczymy na ciebie!!!

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania