...

...

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Dekaos Dondi 30.01.2021
    Bożeno Joanno↔Ciekawe spojrzenie. Jakby żyrafa odczuwała ten sam lęk, co kiedyś diplodok.
    Może lepiej, że wyginęły, niż w przyszłości miałyby spotkać największego z drapieżników.
    Na dodatek świadomego i rozumnego.
    A przynajmniej, jedną z ich wersji, która wykorzystuje ów dar, dla destrukcji...
    Pozdrawiam:)↔5
  • Bożena Joanna 30.01.2021
    Wiemy, że czeka nas apokalipsa, ale chcemy opóźnić jej nadejście. Wierzymy, że jej unikniemy. Zwierzęta mają silnie rozwinięty instynkt przetrwania, odczuwają niebezpieczeństwo i uciekają przed wrogiem. Siła fizyczna jest ich mocną stroną, więc napotkanie wielkich szkieletów może przyprawić o lęk.
    Dziękuję za komentarz i przeczytanie.
    Pozdrowienia!
  • Pasja 30.01.2021
    Bardzo ciekawe pytanie postawione na końcu tej opowiastki. Czyżby porównanie dzisiejszej żyrafy do dipldoka i jej potknięcie o kość swojego przodka nasuwało obawy o to, że taki olbrzym wyginął w okresie zlodowacenia, a dzisiaj pięciometrowy osobnik może być lekko zmieciony z powierzchni ziemi poprzez ocieplenie klimatu.

    Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 30.01.2021
    Ocieplenie klimatu jest niebezpieczne, może pozbawić roślinności sawanny, a wtedy nawet pięciometrowa szyja nie znajdzie pożywienia.
    Dziękuję za ciekawy komentarz i przeczytanie.
    Serdecznie pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania